johcla schreef:Worden Internet Start en Internet Comfort nu ook VDSL?
Niet automatisch, maar je moet inderdaad VDSL2 hebben om de nieuwe snelheden te bereiken.
Indien beschikbaar kan je op aanvraag overgezet worden (activeringskost = 50 EUR).
PS - Het Start abbo wordt pas vanaf november verhoogd!
ketter schreef:Ze doen van alles maar niet iedereen heeft er genot van.
Want degene met 16.5/2 blijven toch in de vergeetput liggen.
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Zoals al vermeld in de topic
Nieuw VDSL2-profiel: 50 Megabit ? is Belgacom bezig met de uitrol van de VBB's, en de prioriteit gaat naar de plaatsen waar nog veel 16.5 mbit klanten zijn. Als ik het goed begrijp zal het 16.5 mbit profiel spoedig verdwijnen (nieuwe profielen worden: 20/30/50).
Abusimbal schreef:Mooi als je geen Intense hebt inderdaad. Had 40Mbit verwacht of 50.
Ik speculeer erop dat Intense ook verhoogd wordt. Maar gezien Belgacom nu pas begonnen is met het verhogen van de 30mbit profielen naar 50mbit, kunnen ze pas die hogere snelheden aanbieden, als iedereen (die nu 30mbit) over is op 50mbit.
Ze kunnen toch moeilijk een abbo van 40mbit of 50 mbit verkopen, als de grote meerderheid van de BBoxen nog altijd aan max 30mbit syncen ?
Abusimbal schreef:Als mensen slim zijn kunnen velen downgraden.
Ik vind dit een zeer goede conclusie.
Iedere snelheidsverhoging is in principe (onrechtsreeks) een prijsverlaging. Want als je tevreden bent met je huidige snelheden / limieten kan je deze wellicht behouden na een downgrade - tegen een
lagere prijs !