Aldi Talk biedt mobiel internet + bundels aan!

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

apn-protocol: Ik heb dit weekend een 'custom mod' van android op m'n smartphone gezet, bij de reguliere versie 2.1 kon ik dat ook niet instellen.
"default,supl": spatie maakt vermoed ik niks uit
authentication type: "pap or chap" (raar, bij de 'custom mod' die ik nu heb zit die optie blijkbaar ergens anders...)

De 2 foutberichten "U heb een verkeerde bundel opgegeven" en "De aankoopbeperkingen voor deze bundel zijn overschreden" heb ik ook al een paar keer gekregen, maar ik kon wel degelijk surfen tot er 400MB verbruikt of de maand om was.

Ik vermoed dat er iets mis liep bij de portering van je nummer. Eens aan Aldi talk hun oren trekken, of kan je niet bellen ook?
Zie ook een van m'n vorige posts in dit topic, het kan soms 2 dagen duren eer ze internet activeren bij een nieuwe klant.
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Je kunt de klantendienst bereiken op het nummer 1976 met je gsm of 02 200 62 00. Je kunt ook hier het contactformulier invullen op hun website voor ondersteuning via email.
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 12 keer

Wanneer je een databundel koopt van 400MB en je koopt opnieuw een databundel voor de vorige vervallen is,krijg je dan het resterende aantal MB van de vorige databundel bij de nieuwe erbij?
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

Waarom zou je een nieuwe bundel kopen, als de vorige nog niet afgelopen is.
Gebruikersavatar
BillyMobiel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 apr 2013, 14:07
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 11 keer

Om niet zonder te vallen zeker?
Ik ga ook geld afhalen nog voor ik alles heb uitgegeven...

Maar dus nog altijd geen antwoord op de vraag van Waterboy.
Iemand al getest?
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Waterboy schreef:Wanneer je een databundel koopt van 400MB en je koopt opnieuw een databundel voor de vorige vervallen is,krijg je dan het resterende aantal MB van de vorige databundel bij de nieuwe erbij?
Je blijft 30 dagen surfen op de eerste bundel tot je 400 MB opgebruikt is.
Indien je 400 MB opgebruikt is voor deze 30 dagen begint automatisch je tweede bundel te lopen.

! de termijn van 30 dagen voor je tweede bundel loopt vanaf de dag van bestelling !
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”