i
Tommy78 schreef:Afgelopen weekend eens getest, de geluidskwaliteit is prima!
Voor mij is dit de ideale oplossing om thuis te bellen, ik heb geen vaste lijn en de tarieven van google zitten onder die van mijn mobiele provider (MV).
ja, dit kon je voor google voice ook hoor....
gewoon 3cx of andere softphone installeren, headsetje, account aanmaken bij een betamax cloon, en je belt 3-4 maand gratis naar vaste lijnen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
koppel daar een gratis nr. bij weepee aan vast, en je bent ook inbound bereikbaar.
het wordt pas interessant als je uw did nr. naar google voice kunt porteren....
maar ik snap niet dat ook je gsm nr. kan geporteerd worden, je moet dan wel nieuw gsmnr aanvragen, lees ik.
alle telefoons rinkelen tegelijk....
dan ga je toch betalen als je incoming call ontvangt op gsm van uw gv did nr.? of moet je dan gewoon altijd via 3g bereikbaar zijn? da's dan niet zo verschillend met een weepee met forwarding account? alleen gv heeft een marketingmachine achter zich.....Afgelopen weekend eens getest, de geluidskwaliteit is prima!
Voor mij is dit de ideale oplossing om thuis te bellen, ik heb geen vaste lijn en de tarieven van google zitten onder die van mijn mobiele provider (MV).[/quote]
ja, dit kon je voor google voice ook hoor....
gewoon 3cx of andere softphone installeren, headsetje, account aanmaken bij een betamax cloon, en je belt 3-4 maand gratis naar vaste lijnen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
koppel daar een gratis nr. bij weepee aan vast, en je bent ook inbound bereikbaar.
het wordt pas interessant als je uw did nr. naar google voice kunt porteren....
maar ik snap niet dat ook je gsm nr. kan geporteerd worden, je moet dan wel nieuw gsmnr aanvragen, lees ik.
alle telefoons rinkelen tegelijk....
dan ga je toch betalen als je incoming call ontvangt op gsm van uw gv did nr.? of moet je dan gewoon altijd via 3g bereikbaar zijn? da's dan niet zo verschillend met een weepee met forwarding account? alleen gv heeft een marketingmachine achter zich.....
[
Post made via mobile device ]