Momenteel heb ik een shake met ExpressNetXL internet/DTV/Telefoon.
Als ik nu wil overstappen naar FiberNet40 (sneller en 4 euro goedkoper ), wordt er dan een nieuwe modem geplaatst of drukt er bij telenet gewoon iemand op een knop?
van ExpressNetXL naar FiberNet
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
Beste,
ik vrees voor je dat je fibernet shake gaat moeten nemen, Fibernet 40 bestaat niet meer, er is nu ofwel basic of fibernet of fibernet xl.
groeten,
b.
ik vrees voor je dat je fibernet shake gaat moeten nemen, Fibernet 40 bestaat niet meer, er is nu ofwel basic of fibernet of fibernet xl.
groeten,
b.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Telenet Fibernet = EuroDOCSIS 3.0, dus standaard krijg je altijd een nieuwe homegateway met ingebouwde Wifi-router in bruikleen. Uitsluitend te configureren via http://mijn.telenet.be/ en ondermaats Wifi-bereik.
Modems worden standaard niet meer geïnstalleerd. Alleen bij uizondering en op uitdrukkelijke vraag van de (professionele) klant wordt er een modem geïnstalleerd.
Modems worden standaard niet meer geïnstalleerd. Alleen bij uizondering en op uitdrukkelijke vraag van de (professionele) klant wordt er een modem geïnstalleerd.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Je moet aan de installateur van die modem zeggen dat je VOIP gebruikt. Dat werkt namelijk niet
met hun fantastische wireless modem (buiten Weepee).
En dan zorg je zelf voor het draadloze gedeelte.
Heeft geen minuut discussie gekost hier.
met hun fantastische wireless modem (buiten Weepee).
En dan zorg je zelf voor het draadloze gedeelte.
Heeft geen minuut discussie gekost hier.