Uitgaande VoIP providers

rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

Voeg ook maar VoipAlot.com aan het lijstje toe.
Lijken mij scherpe tarieven. Werken met een sip-client is ook een voordeel.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Uitgaande VoIP providers (beiden van Dellmont Sarl) met keuze over de gesprekskwaliteit:

MyVoipTraffic:
Calls are billed in 1 second increments except Mexico fix and mobile which are billed in 60 seconds increment. Rates are subjected to change without notice.
voipPRO:
All calls charged per seconds.
Except:
Mexico fix and mobile. Billing 60/60
United Kingdom - Local calls: a setup fee of 0.03€ or 0.04$ applies for each call on top of rate per minute
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

een klein nadeel is natuurlijk:
  • * MyVoipTraffic: required minimum topup amount of EUR/USD 300,-
    * voipPRO: required minimum topup amount of EUR/USD 100,-
Alleen interessant voor bedrijven / kmo's die gigantisch veel bellen ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

't Is inderdaad ook voor meer dan één toestel bedoeld. ( "Unlimited channel capacity with one pre-paid balance" )
En met 300 euro @ 0.0066euro/min zou je met één toestel wel degelijk een maand zoet zijn: 24/24 en 7/7. :wink:

Maar of dit nu een goed tarief is voor bedrijven die écht veel bellen? Geen idee.
Eigenlijk zou het me verbazen dat dit een écht goed tarief is voor bedrijven/ KMO's die veel bellen.
Mijn gemiddelde prijs per minuut naar vast ligt rond de 0.0036 euro/min (wegens de "free days" uiteraard) ....
En die mannen gaan hun broek toch niet willen scheuren, veronderstel ik?
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Ik heb dat bedrijf ook eens bekeken, tot dat ik http://forum.asterisk2billing.org/viewt ... =20&t=7739 las..
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

@ Eternum

Mijn gemiddelde prijs per minuut naar vast ligt eveneens rond de 0,0036 euro/min (wegens de "free days" uiteraard) ...
Zou dat een voorgeprogrammeerde ondergrens zijn naar vaste nummers die de Betamax kloonproviders moeten respecteren, ongeacht hun tariefplan ?
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

@ fdgroote

Ik ga even abstractie maken van de BTW bedragen en die kleine handling fee.

Neem poivY:
  • minimaal oplaadbedrag: 10 euro;
  • maximum 300 min per 7 glijdende dagen gedurende 90 dagen;
  • 0.02 euro/min naar Belgische vaste lijnen.
Tijdens die 90 dagen kan men dus maximaal: 90 / 7 * 300 = 3857 minuten "gratis" bellen. In het ideale geval uiteraard.
Met de 10 euro kan men: 10 / 0.02 = 500 minuten bellen.

Samen is dit 3857 + 500 = 4357 minuten dat men maximaal zou kunnen bellen voor 10 euro.

De ondergrens bij poivY is dus: 10 euro / 4357 minuten = 0.00229 euro/min.
Meer kan men er niet uithalen.

==========
Tenzij ze bij poivY een fout maken. Dan kan dat wel. :wink:
En, euh, soms doen ze dat.
Bij mijn laatste herlaadbeurt (van 10 euro) werd er slecht 10.60 euro aangerekend. Ze waren de BTW blijkbaar vergeten in hun berekening ....
Een paar dagen later hadden ze blijkbaar door dat ze een fout hadden gemaakt.
Ik krijg een nieuwe afrekening als volgt samengesteld:
  • Credit amount: EUR 8.62
  • Handling fee: EUR 0.60
  • VAT amount: EUR 1.38
  • Total amount (this amount will be charged): EUR 10.60
En ik kreeg 90 "free days" extra bovenop mijn net verworven 90 "free days". 180 in totaal dus.
In dit geval is de theoretische ondergrens: 8.62 / (180/7*300 + 8.62/0.02) = 0.00106 euro/min.
In mijn concreet geval zal dit dus betekenen dat ik (privé) voor 10.60 euro meer dan een halfjaar lang naar alle Belgische vast nummers zal kunnen bellen. Goeie deal. Dat mogen ze nog eens doen. :angel:

Edit: Proficiat met uw verjaardag. :bdaysmile:
Laatst gewijzigd door ubremoved_15739 11 mei 2011, 19:05, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

jorgo schreef:Ik heb dat bedrijf ook eens bekeken, tot dat ik http://forum.asterisk2billing.org/viewt ... =20&t=7739 las..
Dat bedrijf is in feite hetzelfde als al die andere betamax verschijningen (telkens hetzelfde BTW nummer, etc.)..... die het al jaren doen.
Ik ga niet beweren dat ze feilloos werken. Zie een voorgaande post van mij.

Maar zoals dikwijls: indien iemand (een bedrijf) onder de voor díe markt aanvaarde prijs gaat, duiken er ook telkens gruwelverhalen op.
't Is een beetje zoals met wat de mensen vaak zeggen: "Ik wil gene Chinese brol" en hun huis staat vol met spullen uit China ...
Dat je standaard een backup moet voorzien lijkt me wel logisch.
't Kan altijd mis gaan: ook met de beste/duurste.
En 'tja, 100 of 300 euro riskeren is voor een bedrijf nu ook niet het zwaarste risico dat ze ooit genomen hebben allicht.
Zolang de continuiteit van hun telefoonsysteem maar verzekert is (een tweede, de backup dus, waarop men kan terugvallen voor het routeren van de gesprekken).

Edit: ik lees net hier op het forum dit: reeds 1 week geen I-talk meer...
Zelfs bij Belgacom kan het misgaan. :wink:
visserronald
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 feb 2011, 14:44

Wat pagina's terug in dit topic ging het even over VoipBusterPro.
Je zou hier voor 365 dagen aan free days krijgen voor maar € 15,00 en ook nog eens € 10.00 beltegoed krijgen :roll:

Toen werd er gesteld dat er een connection fee was voor elk gesprek dat tot stand gebracht wordt, wat het dus minder aantrekkelijk maakt, dan het op het eerste gezicht lijkt.

Ik zit nu even op hun site te kijken, maar dat van die connection fee zie ik nergens staan.
Kijk ik er overheen, of is dit veranderd?
*stiekem het laatste hoopt*
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Hier: http://www.voipbusterpro.com/en/free.html staat het wel duidelijk vermeld. (via: klikken op de banner "1 Year of unlimited calls" of klikken op download, en dan klikken op het woordje "free")
Geen idee of er inderdaad een connection fee is of niet.
Afbeelding
visserronald
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 feb 2011, 14:44

Ja nu zie ik het ook staan.
Verraderlijk zeg, als je op de homepage kijkt, staat er helemaal niets over.
Als je bij 'rates' kijkt, staat er ook niets over.
Kijk je bij de FAQ, staat er ook niets :!:

Kan me zo voorstellen, dat er mensen zijn, die dit afsluiten, en dan kort daarop teleurgesteld worden :cry:

Zelf vond ik het eigenlijk al te mooi om waar te zijn, maar slaagde er niet in de adder onder het gras te detecteren!

Desalniettemin vind ik het niet erg netjes van Betamax om dit niet wat duidelijker te vermelden.
wim.pi
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2011, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Ik gebruik sinds 3 maanden VoipBusterPro en al 61 oproepen gedaan naar Hong Kong (wordt alleen daarvoor gebruikt). Er is maar bij de eerste 3 oproepen daarvan (dag na aankoop beltegoed) een connectiekost aangerekend. In de praktijk wordt deze connectiekost dus, in elk geval voor Hong Kong, niet aangerekend.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Bedankt voor je post wim.pi
Nog iemand (recente) ervaringen met VoipBusterPro?

Het zou natuurlijk mogelijk kunnen zijn dat de connection fee is weggevallen...
Indien dit het geval is, is dit inderdaad een zeer interessant aanbod (al kom je met de 120freedays bij bv. internetcalls ook al een heel eind).
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Bij de (meeste) Betamax versies waarbij je een connection fee betaalt, is dit gewoonlijk alleen bij betalende gesprekken.
Dus naar de niet-gratis bestemmingen, vb mobiel), bij overschrijden FUP en na het verstrijken van de freedays.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
visserronald
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 feb 2011, 14:44

Klinkt steeds interessanter.
Was van plan om er alleen maar mee naar 'free days bestemmingen' te bellen, voor al het andere gebruik ik EasyVoip.
Dan is € 15 voor een geheel jaar, met ook nog eens een beltegoed van € 10 helemaal niet verkeerd.
Begin september lopen mijn free days bij Poivy af, ben me nu al wat aan het oriënteren, maar het zou wel eens VoipBusterPro kunnen gaan worden.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

* Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address.
Dus... je moet in feite een vast ip address hebben... :x
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Als je het letterlijk neemt wel ja.
Maar dan zou je dit al lang te horen gekregen hebben via het forum.
Hetzij dat niemand zijn belkrediet echt controleert op correctheid, of dat je wel degelijk gratis belt kan bellen, maar totaal geen garantie hebt hoe lang.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Het is al een oude post, en je leest vanalles natuurlijk eh...
http://mybroadband.co.za/vb/showthread. ... 0c5cb06c87

Blijkbaar is het hier ook al eens besproken :
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=24218

Daar zijn er blijkbaar die al vrij snel gecharged werden, iemand komt op de proppen met het idee dat een dynamisch ip een makkelijk/geldig excuus is om snel te chargen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
openaf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 1 keer

Heronic schreef:
* Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days and per unique IP address.
Dus... je moet in feite een vast ip address hebben... :x
Aangezien dat bijna iedereen die een dsl/vdsl aansluiting heeft, ieder 36 uur een nieuwe ip address krijgt is er feitelijk weinig probleem met de free calls.
Wat de kabel betreft weet ik niet hoe het gaat met die ip addressen.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik denk nu wel dat jij het tegenovergestelde zegt.
Vermits je een ander IP krijgt DSL om de 36u, heb jij geen fixed IP voor te bellen.
Dat is zoals een account delen met 10 personen, heeft elk IP dan recht op 300 minuten?

Bij TN heb je een "vast" ip, zolang je router niet reset/uitvalt :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

In princiepe kan slechts 1 uniek ip gebruik maken van die 300 minuten. Stel dat dit wekelijks gereset word dan kan je 36u/week (aan een stuk wel te verstaan oftewel : "nen dag eenhalf") gebruik maken van die 300 minuten.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Blijkbaar veel misverstanden over dit "unique IP adres" ...
Het komt erop neer dat één bepaald IP adres niet meer dan 300 minuten per week kan bellen.
- met week worden de laatste 7 dagen bedoeld, er is dus geen "wekelijkse" reset.
- als je met meerdere gebruikers vanaf hetzelfde IP adres belt (of je hebt zelf meerdere accounts), dan moet je die 300 minuten delen.
- gezien DSL gebruikers een 36u disconnect hebben, is dit normaal geen probleem (tenzij je heel toevallig een IP gekregen hebt van iemand die zijn 300 minuten al gebruikt heeft, maar die kans is wel heel klein.
- Telenet gebruikers moeten inderdaad rekening houden met deze beperking.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

De limiet van 300 minuten per ip-adres is wel belangrijk als je bijvoorbeeld op je smartphone met de app Fring belt via betamax.
Je oproep passeert dan eerst langs de server van Fring, en dus hebben alle Fring gebruikers voor betamax hetzelfde ip-adres, en worden de gesprekken dus aangerekend, ook al heb jij zelf nog niet gebeld die week: Betamax kijkt naar het ip-adres, niet naar de account.

Maar Fring blijft natuurlijk interessant omdat de betamax-tarieven meestal goedkoper zijn dan die van de mobiele providers.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

philippe_d schreef:Blijkbaar veel misverstanden over dit "unique IP adres" ...
Inderdaad, als de uitleg die je geeft klopt vind ik dat toch wel omgekeerde logica als men hiermee een 'beperking' zijnde die 300minuten per 7 dagen wil opleggen aan hun klanten. Ik vind dat vreemd.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Begrijp je uitleg niet zo goed.
Het is dus max 300 min/week per klant, en max 300 min/week per IP
Wat het eerst bereikt wordt ...

Zoals Jochla ook al zei: niets om jou grote zorgen over te maken, eens je 300 minuten op zijn, bel je de rest van de week aan hun superlage tarieven.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
wim.pi
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jul 2011, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Dit weekend nog een test gedaan met Voipbusterpro en voor telefoneren naar Belgische vaste nummers wordt tevens geen connectiekost aangerekend tijdens de freedays. Toen ik een account maakte was mij dat ook niet duidelijk en dacht ik dat men sowieso een connectiekost ging aanrekenen voor elke oproep (als je hun site leest komt het daarop neer in elk geval). Blijkbaar is dat dus niet het geval.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Voipbuster Pro bestaat dat nog :p Heb da vroeger lang gehad :)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

fryelectro schreef:
iceke schreef:Ondertussen is Betamax overgenomen door Delmont. Je krijgt als bedrijf nu ook een degelijk factuur.
Als je Visa gebruikt kan je ook je tegoed automatisch laten uploaden met 10 of 25€, telkens je onder de 2€ zakt.
Maar wat me interesseert; als bedrijf een degelijk factuur? Bedoel je effectief een factuur waarop ze je BTW nr hanteren en de BTW dan ook intra communautair afhandelen (dwz, je betaalt BTW in België en zij rekenen deze dus niet aan) ?
Ik heb dit ook gehoord van een boekhouder die zei dat dit problemen gaf....Is dit probleem nu definitief opgelost, nu ze door Delmont overgenomen zijn?
Ze hanteren blijkbaar niet het BTW tarief van het land waar de aankoper van de belwaarde woont.
TomVH
Pro Member
Pro Member
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 nov 2010, 18:30
Locatie: Zaffelare
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

satsurfer schreef:Is dit probleem nu definitief opgelost, nu ze door Delmont overgenomen zijn?
Bij jumblo kun je toch nergens je BTW nummer invullen? Hoe kunnen ze dan een factuur maken?? BTW is 15% i.p.v. 21%. Indien iemand een oplossing weet, dan hoor ik het graag. We hebben hier thuis een eenmanszaak waarbij jumblo gebruikt wordt waardoor we de facturen niet kunnen "inbrengen". Het gaat maar om 25 EUR per 2 of 3 maand maar toch. Het zou goed zijn indien we de facturen kunnen "inbrengen".

Alvast bedankt!
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Het zijn inderdaad geen geldige (intra communautaire) BTW facturen.
Sommigen lossen het op door hun BTW nummer in het "naam" veld toe te voegen ?
Ik vermoed dat je de facturen niet kan gebruiken voor BTW recuperatie, maar toch als kosten kan inbrengen ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

TomVH schreef:
satsurfer schreef:We hebben hier thuis een eenmanszaak waarbij jumblo gebruikt wordt waardoor we de facturen niet kunnen "inbrengen". Het gaat maar om 25 EUR per 2 of 3 maand maar toch. Het zou goed zijn indien we de facturen kunnen "inbrengen".
Ik zie geen redenen waarom je die facturen niet kan inbrengen. Je kan weliswaar de BTW niet aftrekken maar je kan het volledige factuurbedrag (inclusief BTW) aftrekken.
TomVH
Pro Member
Pro Member
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 nov 2010, 18:30
Locatie: Zaffelare
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Astralon schreef:Je kan weliswaar de BTW niet aftrekken maar je kan het volledige factuurbedrag (inclusief BTW) aftrekken.
Ah ja, dat zou kunnen. Zal het thuis eens zeggen. Bedankt!
benq
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 nov 2009, 00:57

Nog mensen die problemen hebben met justvoip?
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

Gisterenavond kon ik niet herladen, maar vanavond lukt het me wel terug.
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
benq
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 nov 2009, 00:57

Ok.

Hier ook alles terug inorde nu.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Iemand ervaring met:
http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html
Dan lijkt Easyvoip wel leuk (absoluut geen interesse in freedays)

http://www.easyvoip.com/rates
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Naar GSM is zeker het goedkoop. Naar vaste telefoon speelt dit in je nadeel:
All EasyVoip calls are subject to a 0.039 US Dollar connection fee.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Ja, ervaring met EasyVoip en tevreden van.
CID werkt, kwaliteit is vergelijkbaar met de andere klonen en uiteraard zeer goedkoop naar mobiele nummers.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Is herladen via reseller ook voordeliger bij deze.
Als iemand nog een goede suggestie (of koopje) heeft voor een ATA waar je ook je analoge telefoonlijn aan kan koppelen mag dat altijd (en liefst meer dan 1 SIP-acount) voor een beginnende VoIP'er.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

In combinatie met een PSTN lijn denk ik dat je snel gaat uitkomen bij de fritz...en daar kent Philippe alles van!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”