Intense abo en snelheid wordt niet gehaald

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Dag Mensen

Heb zonet mijn nieuw bgc pakket internet intens, tv comfort, mobil comfort 10 angesloten

Ik woon op géén 150 meter van de centrale maar mijn internet intense 30Mb geeft een pover download van 18.67 en een upload van 1.64

download = dus slechts 62.23% van hetgeen men op geeft.
upload = dus slechts 46% van hetgeen men op geeft.

Dit is uitsluitend gemeten zonder gebruik van digitale tv down 18.67 up 1.64
18.34 16.8
18.64 17.4

aan wat ligt dit dan ???

Vriendelijke groeten
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

afstand tot de centrale is van geen belang bij vdsl2, afstand tot de ROP is van belang
op welk profiel zit je? kijk eens in de modem via http://192.168.1.1/ (Dowstream Line Rate & Upstream Line Rate)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

dag mensen

mijn downstraam staat op 20056 kbps
mijn upstream 2040 kbps

afstand tot centrale geen 150 meter
afstand tot ROP 10 meter, staat net achter mijn hoek

vriendelijke groeten
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

da's dus een 20/2 profiel... dan kan je de Intense specificaties niet halen
profiel is afhankelijk van afstand ROP & lijnverzwakking en wordt automatisch toegekend
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Xenne

Vraag ik me toch af, waarom ze mij intense verkopen, als ze weten dat die snelheid niet haalbaar is.

150 meter van een centrale en 10 meter van een ROP en geen 25 a 26 Mbit kunnen halen.

Volgens de technieker ben ik aangesloten op de centrale, niet op de ROP omdat ik minder dan 750 meter van de centrale woon.

Maar ja, als het zo zit, een jaar is snel om en veranderen we maar weer.

groetjes
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

die afstanden betwijfel ik toch hoor
normaal wordt profiel zo toegewezen
afstand rop <= 400m en lijnverzwakking < 0,4 dB = 30/6
afstand rop >400m & <=700m en lijnverzwakking < 0,7 dB = 20/2
afstand rop >700m & <=1000m en lijnverzwakking < 1,0 dB = 16,5/2

dat moet je eens vragen aan belgacom waarom ze dat doen....
je kan altijd downgraden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Xenne

Dat ga ik doen , uitleg vragen bij belgacom

en als je mij niet gelooft, kom dan persoonlijk kijken.

de rop staat achter mijn hoek op 10 meter
en ik kan van in mijn appartement de straat doorkijken en kijk ik recht op de ingang van de wijkcentrale.

de snelheid die ik nu heb had ik voorheen met een rawcopper van een provider uit de limburg en ik woon in borgerhout bij antwerpen

groetjes
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Stuur mij eens in een PM je telefoonnummer of lijnidentifcatienummer...dan kijk ik het wel even na.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

@ adizal32

Zoals ik je ook reeds heb proberen uit te leggen in de BGC community is niet alleen de kabellengte, maar ook de totale lengte van de bundel van belang.
De afstand in vogelvlucht, voetstappen, aantal tegels, hoe ver je kunt kijken... is NIET van belang, maar de kabellengte tot aan de ROP (icm met andere technische kenmerken van je lijn) bepaalt je profiel bij VDSL2.
Zelfs de afstand tot de centrale maakt niet uit. Je kan perfect naast een centrale wonen, maar de ROP kan op 500m staan. Alles wat analoge telefonie aangaat (en ADSL/ADSL2+) komt vanuit de centrale, je VDSL2 signaal komt vanuit de ROP.

Geen enkele provider biedt een gegarandeerde snelheid aan op zijn particuliere abonnementen en dit staat ook duidelijk in de voorwaarden. Voor VDSL2 sync je in ieder geval aan minimum 16.5Mbit.
Verder is het eigen aan de xDSL technologie dat je snelheid afhangt van de kabellengte.

Die provider uit Limburg huurt ook de lijnen van BGC en deze zal dezelfde identieke kabellengte gebruiken ;)
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Ik wil de mensen niet ontgoochelen.

Belgacom intense;

Afstand rop: Rop staat op 5 meter van mijn kelder.
Afstand centrale: 120 Meter van mijn deur.
Nieuwe glasvezel in de straat
Nieuwe verdeelkast in huis + kabels vernieuwt.

snelheid intense 18.7 MB ipv 30 MB
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Kan je je modem waarde plaatsen aub.

Het wil niet zeggen dat de rop voor je deur staat dat ook zo de kabels in de grond lopen en daarbij heeft misschien de bundel waarop je zit een zo grote verzwakking dat 30Mb niet mogelijk is.
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Het zal inderdaad iets met de kabels van belgacom te maken hebben.
had een pakket besteld bij belgacom nadat ze me in de winkel garanddeerde dat ik een 30 Mb profiel kon hebben.
Op 19/7/2011 komt de technieker en installeerde ik de belgacom spullen.
Ontgoocheling was zo groot 18.7 downstream.
ik heb het pakketje gisteren terug afgebroken en binnen gebracht.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

@Redman: geen zin meer om verder op dit topic te reageren.
Adizal volhard in zijn eigen 'kennis' en blijft koppig. Hij heeft trouwens zijn abonnement opgezegd.

http://nl.community.belgacom.be/posts/61b852623f
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Modbreak:
Post verwijderd wegens off-topic en beledigend, gelieve de Forumregels te respecteren. philippe_d
Leegloper,

Ik bevestig hierboven dat het inderdaad iets met de bekabeling van belgacom te maken heeft.
Dat belgacom mij wat voorgelogen heeft.

het heeft niks met kennis te maken van mij, maar met bedriegerij van Belgacom.
Zij spelen met de portemonee van klanten.
En leeglopers zoals jij minachten de klanten. Ziek zijn jullie, ziek, zeer ziek....
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Tiens...is RR terug? :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Ik bevestig hierboven dat het inderdaad iets met de bekabeling van belgacom te maken heeft.
Dat belgacom mij wat voorgelogen heeft.

het heeft niks met kennis te maken van mij, maar met bedriegerij van Belgacom.
Zij spelen met de portemonee van klanten.

Jullie doen precies of de klant heeft de schuld aan dit alles.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Als je echt denkt of zelf overtuigd bent dat je bedrogen werd dan zal veranderen van provider de oplossing zijn zeker (hopelijk wordt je dan iets minder bedrogen ) :wink:
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

adizal32 schreef:Ik bevestig hierboven dat het inderdaad iets met de bekabeling van belgacom te maken heeft.
Dat belgacom mij wat voorgelogen heeft.

Mag ik u vragen waar je deze informatie vandaan hebt ? Als het inderaad 'iets met de bekabeling van Belgacom' te maken heeft, dan ga ik ervan uit dat ze dit ook zullen herstellen.
Het zou handig zijn dat je beschuldigingen aan eender wie zijn adres ook duidelijk onderbouwt.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Een slechte kabel kan uitgemeten worden door een technieker en eventueel kan het probleem dan snel opgelost worden.
Zeker dat je 30 Mbps kon krijgen? Check http://belgacom.be/bwt/
Stijn89
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 nov 2010, 20:32
Bedankt: 7 keer

als de lex maar 120m is zal er nooit geen rop staan aan een kvd die daar 100m vanaf staat...
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Stijn89 schreef:als de lex maar 120m is zal er nooit geen rop staan aan een kvd die daar 100m vanaf staat...


Het zal waarschijnlijk een gebouw zijn van De Post dat hij ziet staan. Een rop staat nooit zo dicht bij een centrale.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

adizal32 schreef:Ik bevestig hierboven dat het inderdaad iets met de bekabeling van belgacom te maken heeft.
Dat belgacom mij wat voorgelogen heeft.

het heeft niks met kennis te maken van mij, maar met bedriegerij van Belgacom.
Zij spelen met de portemonee van klanten.

Jullie doen precies of de klant heeft de schuld aan dit alles.


Wij geven de klant absoluut niet de schuld, het is de manier waarop je het aanbrengt om eerlijk te zijn.
Hier zijn techniekers die u in hun vrije wil en zonder belangen willen helpen, wees dan ook wat vriendelijk naar deze mensen toe.
We zijn al veel goede techniekers en kennis verloren op zo'n manier, vandaar de reactie van het forum.

Ik denk dat er je al veel hulp aangeboden is, maar weinig relevante feedback, buiten de klacht die je blijft herhalen.

Verder zijn de snelheidstesten voor jouw bestelling maar een indicatie, en als je voldoende informatie gezocht hebt (wat me niet meer dan normaal lijkt na het sluiten van een jaarcontract), weet je eigenlijk dat jouw snelheid niet gegarandeerd is.

Daarom een citaat dat ik hier soms eens laat vallen:
Kies je voor een technologie, accepteer dan de beperkingen, zoniet moet je op zoek gaan naar een andere technologie.

Je had al lang die "brol" kunnen buiten gooien de eerste maand of de ombudsdienst kunnen contacteren, maar nee...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

@Honda4life,
Dat je spreekt van "brol" dat zal als goud klinken in de oren van Adazal32 denk ik :wink:
Het is wel zo dat overal en door iedereen dezelfde truc toegepast wordt namelijk :
zet de voordelen in koeien van letters en de eventuele bijkomende nadelen of minder goede punten op een plaats die bijna niet opvalt en dan nog liefst in zo'n kleine letters dat je een verrekijker nodig hebt !
Maar nu ga ik echter out of topic hé!
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

@adizal32: in een ander topic beweer je nu plots dat snelheid jou niet uitmaakt maar een 'no limit' het belangrijkste is.
Om die reden heb je nu voor een 100mbps verbinding bij TN gekozen omdat die -volgens jou - de enige zijn met een no limit...
Ik raad je aan om hier eens op dit forum wat opzoekwerk te doen rond die 'no limit'.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

honda4life schreef:Wij geven de klant absoluut niet de schuld, het is de manier waarop je het aanbrengt om eerlijk te zijn.
Hier zijn techniekers die u in hun vrije wil en zonder belangen willen helpen, wees dan ook wat vriendelijk naar deze mensen toe.
We zijn al veel goede techniekers en kennis verloren op zo'n manier, vandaar de reactie van het forum.

Met dank!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

De snelheid maakt inderdaad niet uit, maar de no limit.
Daarom had ik voor belgacom gekozen voor het 30 Mb abbo.
Dat was voor mij in snelheid iets beter en juist voldoende.

Maar ondanks bevestiging ( en ik blijf maar herhalen ) van belgacom kon ik waar ik woon 30 MB halen.
Na instalatie bleek dat max 18.7 Mb te zijn en dat was niet voldoende. want bij mijn vorige provider kon ik +- 17 MB met een rawcopper langs diezelfde lijnen van belgacom.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

BGC zegt dat het mogelijk is om 30 te halen maar ze zeggen niet dat je zeker 30 gaat halen want het is altijd één van deze drie :
16,5 of 20 of 30 . Had je bijvoorbeeld gevraagd zoals ik in de tijd gevraagd had kan je dit zwart op wit op papier zetten en mij dit bevestigen dan zou je het antwoord krijgen neen mijnheer dat kunnen we niet want het hangt van tal van factoren af .......
Nu had ik geliuk toen ze mij komen aansluiten zijn op VDSL2 hebben ze mij op 30 kunnen zetten, maar het had even goed 20 of 16,5 kunnen zijn en dan had ik kunnen kiezen om het abonnement na een jaar al dan niet op te zeggen of vroeger !
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Feit is en grond van de hele zaak.
Belgacom heeft mij niet goed ingelicht.
Het is Belgacom die de klant moet inlichten, zij beheren hun materiaal, kabels rops, bundels.
En het aspect duidelijk inlichten is voorzien in de wetgeving.
Uit alle berichten blijkt dat Belgacom niet weet op een bepaalde plaats wat daar voorzien is of mogelijk is.
Dat is de fout van belgacom, niet van de klant.
Gebrek aan coordinatie, gebrek aan organisatie, gebrek aan informatie enz.. ligt aan de basis van al deze miserie met de klant.
Het is niet alleen ik die een probleem aankaart, het zijn duizenden gedupeerde nu en in het verleden die hun grieven al aangekaart hebben.
Dan mogen alle medewerkers en techniekers hier op het forum hun best doen, er zal niets verbeteren als het beleid van belgacom op deze wijze blijft voortploeteren.
Ik verwijt geen enkele technieker iets, maar ook een klant jkan niets verweten worden, het is puur de schuld van Belgacom.

Mvg
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Zulke zaken kunnen opgelost worden. Heb je al een technieker gevraagd om bij je thuis je bekabeling te komen opmeten?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Als je gegarandeerde snelheden wil, zoek dan een business abonnement, maar kom dan niet klagen over de prijs.
Het feit is dat wij "maar" residentiële klanten zijn, waar je geen gegarandeerde snelheid, 99,999% uptime,... kan verwachten voor die prijs.

En om eerlijk te zijn, wij als geïnteresseerden weten het verschil tussen 16,5 mbit en 30 mbit.
Laat me raden, hoeveel % van de bevolking weet hun effectieve lijnprofiel? waarom zouden ze er wakker van liggen, slechts een minderheid klaagt er over.
Net die minderheid weet ook dat het gras niet groener is aan de overkant dusja...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Ja eerlijk gezegd die 30/6 had ik persoonlijk ook niet echt nodig en hadden ze mij 20/2 of 16/2 aangeboden dan was dit voor mij ook ok geweest maar ja dat is niet voor iedereen zo, tenslotte heb ik ook geen ferrari van doen om te gaan winkelen in de carrefour :wink:
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Ik herhaal nog maar eens.

Ik vraag internet intens 30 MB
Men bevestigd dat dit op mijn lokatie kan.
Ik betaal voor internet intense 30 MB
En ik krijg slechts 18.7 MB MAX.

Als u daar mee akkoord bent, hoera voor Belgacom, daar heb ik geen probleem mee dat U betaald voor iets wat u niet krijgt.

Ik niet

Als je betaald voor een pizza max, moeten ze pizza max leveren en niet met een pizza medium aankomen voor dezelfde prijs.

Nog niet verstaan !!!
mvg
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Ik herhaal nog maar eens:
Heb je reeds gevraagd om jouw lijn door een technieker te laten opmeten.
Zo ja, wat is het probleem met jouw lijn en wat is de voorgestelde oplossing?
adizal32
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 jul 2011, 18:33
Bedankt: 86 keer

Raf,

Neen, ik heb mijn pakket opgezegd bij belgacom en terug ingeleverd.
Belgacom brussel zegt ja 30 MB
Belgacom deurne zegt ja 30 Mb
Belgacom EVA zegt neen, niks aan uw lijn 20 MB.
En hier op het forum word je nog wat in de maling genomen door pseudo techniekertjes.

Mvg
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

het zijn dan toch maar die "pseudo-techniekertjtes" die je heel goed kunnen helpen.
Probleem opgelost BC buiten dus houd er aub over op dan, we weten het allemaal al (en hebben er vast onze eigen mening wel over).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Bij deze de vriendelijke vraag aan de moderators van dit forum om deze thread te sluiten tot dat user "adizal32" mij of één van mijn collega's hier zijn telefoonnummer heeft gestuurd zodat wij zelf dit kunnen uitzoeken. Dat deze persoon niet wilt geholpen worden door ons, die VRIJWILLIG, BUITEN ONZE WERKUREN OM EN ZONDER ENIGE FINANCIÊLE TEGEMOETKOMING VAN WIE DAN OOK, prima. Maar verwijden alla "pseudo techniekertjes" naar ons hoofd gooien is gewoon not-done!

@adizal32 : surf eens naar 192.168.1.1 en bezorg ons een screenshot van wat je ziet. Ik zal je direct weten zeggen welk profiel je hebt. Zoals reeds gezegd : het profiel dat jij vernoemt (18.X) bestaat NIET : het is 16.5mbit, 20mbit of 30mbit!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb de discussie van adizal opgesplitst en er een eigen topic van gemaakt. De lijnwaarden vind je al op de eerste pagina, zie hier.

Deze discussie heeft geen zin: adizal heeft al opgezegd. Waarom hij dan nog een topic maakt, gaat mij ook te boven. Ik denk dat het het beste is dat iedereen stopt met hier te reageren.

Ik wil wel nogmaals mijn uiterste dank uiten aan de techniekers die hier mensen komen helpen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

begrijp het ook niet... hij zit ondertussen bij telenet.... en dan nog wel voor de no limit.... succes & case closed
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Mja, als je hd kijkt verlies je ook snelheid weet het niet zeker maar verbruikt die hd stream geen 9mbps, en sd 3?
Maakt dat van 30-12 geen 18?

kan zijn dat ik wat gemist heb, ik heb hierdoor in elk geval bewust voor comfort gekozen, dan hoef ik niet te klagen over betaalde snelheid die ik niet haal wanneer de decoders aanstaan.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Als ik de redenering van Adizal32 kan volgen dan moeten ze dat bij BGC ook allemaal maar eerst uitleggen !!

[Mod Edit] topic gesloten, laatste 5 posts verwijderd (off-topic)
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”