Belkin F5D7630 Adsl modem met ingebouwde draadloze router

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
JustMeUC
Starter
Starter

Hoi,

Ik heb een Belkin F5D7630 Adsl modem met ingebouwde draadloze router. Sinds ik die geinstalleerd heb is het niet meer mogelijk om bestanden door te sturen of audio/video te gebruiken met MSN . omdat er gebruik wordt gemaakt van "NAT"

Ok heb al geprobeert om "ENAT" te installen en te draaien.... maar daarmee zijn mijn probleempjes blijkbaar nie opgelost. ENAT is een programma waarmee het mogelijk zou moeten zijn ov vanachter die NAT voice/video te starten in MSN.

Het is om te janken....... heeft iemand een idee hoe ik dat eventueel kan oplossen ?

Groetjes

Danny
Duhhhhhhh
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Messenger 6.x gebruiken, UPnP (universal plug and play) aan zetten, port forwarding opzetten.
Welke poorten je daar juist voor moet open zetten en doorsturen weet ik niet van buiten, maar die vraag is al eerder eens beantwoord op dit forum. <a href="search.php">Zoek</a> en gij zult vinden ;)
Lukse
Premium Member
Premium Member

Die router heeft ook de UPnP fucntie, dus normaal gezien gaat die zelf zijn poorten openzetten.
(Ge moet die functie wel aanzetten eh :wink: )
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”