raf1 schreef:dus mag ik me gelukkig prijzen dat een belangrijk punt het het partijprogramma van Groen!
Ben je nu al fan van die eco-terroristen ook ? Als ik jou was zou ik al maar beginnen sparen, de enige die de rekening hiervoor zullen betalen zijn jij en ik (kijk maar naar de meerkost voor zonne en windenergie !), en als het van Groen! afhangt kan je binnenkort je PCeetje ook aan de kant zetten. Die partij wil ons gewoon terug naar de middeleeuwen katapulteren (misschien samen met het FDF).
raf1 schreef:Dit zal onze economie ertoe dwingen om nog meer energie uit hernieuwbare bronnen op te wekken.
Welke economie... als we nog 10 jaar verder zijn is waarschijnlijk de laatste multinational vertrokken uit Belgie, en zonder industrie zal ons landje ook snel z'n diensten sector kwijt zijn. Het enige waarvoor we dan nog goed zullen zijn is om buitenlandse vrachtwagens over ons lapje grond te laten rijden.
raf1 schreef:Mijn stem heeft dus iets POSITIEF opgeleverd.
Wat baat een kaars en bril als den uil....
raf1 schreef:Nota De Wever was gewoon kwalitatief ondermaats. Als je die nota vergelijkt met de nota VDL of nota EDR dan zie je meteen welk prutswerk BDW toen afleverde.
De nota van EDR kwalitatief... man ik moet toegeven dat jij voor een Waal of Brusselaar eigenlijk vrij goed Nederlands schrijft., maar misschien moet je ons eens wijzen op die kwalitatieve punten die terug te vinden zijn in de nota EDR. Geen tweetaligheid meer op Vlaams grondgebied, extra faciliteiten op Vlaams grondgebied, 600 miljoen extra voor Brussel, geen bevoegdheid meer in de faciliteiten gemeenten, het vernietigen van de dienstencheque sector in Vlaanden...
raf1 schreef:Trouwens altijd alles afschieten is gemakkelijk hé
Jou vriendjes doen nochtans niets anders... zelfs zonder de nota te lezen, zonder enige vorm van argumentatie !
raf1 schreef:Er wordt onderscheid gemaakt op basis van inkomen. De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten
Door oa. voor ambtenaren hun pensioen te berekenen op de laatste 10 ipv. 5 jaar ? Eerst en vooral is dat een regel voor nieuwe ambtenaren met een effect dat je in het beste geval dus pas over 45 jaar zal zien... of dacht je nu echt dat EDR al z'n vriendjes her en der iets zal afnemen.
raf1 schreef:zo wordt de schuldenput van ons land alleen maar groter. Gaan we wachten tot 2015 om een regering te vormen?
Wat mij betreft wacht men tot in 2099... als dit zorgt voor een deftige regering, en niet eentje die alle beloftes overboord gooit zodra het over postjes gaat dan heb ik daar helemaal geen probleem mee. Trouwens met een regering op de traditionele leest zal de put nog sneller zo diep zijn als Griekenland.
Als ik mensen dergelijk rot bestuur zie verdedigen vraag ik me af of men naief is, heel naief of gewoon dom (maar volgens mij is het een combinatie van alle drie)