Trojan schreef:Welk netwerk van mobistar?
Hetgeen Telenet gebruikt om mobiele diensten aan woekerprijzen te verkopen!
"Schandalig" als in "een offerte gevraagd bij de eigenaar van dat netwerk en die dan netjes betaald"??? Zoals iedereen die ambitie heeft om die frequenties te gebruiken dat kan doen.Jack3770 schreef:Duco kon niet lachen met mijn humor (die ik deze morgen mailde).
Hopelijk uiteindelijk een goede zaak voor de consument.
Maar dé vraag zal zijn hoeveel huur ze vragen voor 't gebruik van hun netwerk!?
Nu nog iets doen aan die schandalig-verkregen DVB-T frequenties graag!
25 euro voor 20 Mbps is toch een prima deal?aragorn schreef:Ik hoop dat ik nu eindelijk kan kiezen tussen providers die internet aan een deftige snelheid aanbieden. En niet overpriced zijn. Omdat hier wellicht nooit VDSL zal komen moet ik me nu behelpen met gewone ADSL van Scarlet, met onbeperkt downloaden. Enig alternatief is Telenet maar dat is nog altijd te duur voor wat ze bieden. Zeker als je ziet wat ze zichzelf allemaal permitteren omdat ze toch monopolie hebben.
Telenet heeft toch zonder overheidsinmenging een deal met Mobistar afgesloten. Als je maar graag genoeg wil - lees genoeg centen op tafel legt - krijg je wel toegang tot zo'n netwerk hoor. Als mobistart omgekeerd hetzelfde wil, dat ze dan boter bij de vis doen hè (dan komt er geld van mobistar-klanten naar Telenet en kunnen bij Telenet de prijzen omlaag )punk schreef:Wat ik enorm hypocriet vind is; dat Telenet dan nog eens gaat zitten zagen over het feit dat het hun eigendom is. En dat niemand hun kan verplichten dit te verhuren.
Wat hadden ze al die jaren gedaan als Mobistar hetzelfde over hun netwerk dacht?
Ja als je 20 Mbps haalt. Ik zit max. aan zo'n 5 Mbps. Adsl he, tis geen kabel of VDSL.giallorossi90 schreef:25 euro voor 20 Mbps is toch een prima deal?aragorn schreef:Ik hoop dat ik nu eindelijk kan kiezen tussen providers die internet aan een deftige snelheid aanbieden. En niet overpriced zijn. Omdat hier wellicht nooit VDSL zal komen moet ik me nu behelpen met gewone ADSL van Scarlet, met onbeperkt downloaden. Enig alternatief is Telenet maar dat is nog altijd te duur voor wat ze bieden. Zeker als je ziet wat ze zichzelf allemaal permitteren omdat ze toch monopolie hebben.
waarschijnlijk omdat je niet beter weet tijd terug 8 of 10 euro breedband in Frankrijk plus telefoon, ge kijkt altijd vanuit uw huidige situatie, eigenlijk moet jij je eens afvragen wat krijg ik terug voor dat geld hoeveel meer moet ik uit geven om gewoon te kunnen communiceren tov van de vorige generaties, ..giallorossi90 schreef:25 euro voor 20 Mbps is toch een prima deal?aragorn schreef:Ik hoop dat ik nu eindelijk kan kiezen tussen providers die internet aan een deftige snelheid aanbieden. En niet overpriced zijn. Omdat hier wellicht nooit VDSL zal komen moet ik me nu behelpen met gewone ADSL van Scarlet, met onbeperkt downloaden. Enig alternatief is Telenet maar dat is nog altijd te duur voor wat ze bieden. Zeker als je ziet wat ze zichzelf allemaal permitteren omdat ze toch monopolie hebben.
Ik begrijp je stelling niet echt... voordien was er geen GSM, geen digitale TV, geen internet... dus waar haal je je besluit dat vorige generaties dit zich wel konden permitteren ? Het feit dat we vandaag de dag heel wat meer mogelijkheden hebben (en ons loon niet echt gestegen is) maakt dat je als consument keuzes moet maken (en dat lijkt voor sommigen moeilijk).Ofloo schreef:ok het is luxe, maar dan nog dit is luxe die vroegere generaties konden permitteren tegenwoordig niet iedereen kan zomaar al die dingen nemen
Schandalig als in: het was volgens het bidbook verboden de frequenties aan Telenet en Belgacom te verkopen.giallorossi90 schreef:"Schandalig" als in "een offerte gevraagd bij de eigenaar van dat netwerk en die dan netjes betaald"??? Zoals iedereen die ambitie heeft om die frequenties te gebruiken dat kan doen.Jack3770 schreef:Duco kon niet lachen met mijn humor (die ik deze morgen mailde).
Hopelijk uiteindelijk een goede zaak voor de consument.
Maar dé vraag zal zijn hoeveel huur ze vragen voor 't gebruik van hun netwerk!?
Nu nog iets doen aan die schandalig-verkregen DVB-T frequenties graag!