Mijn oog was gevallen op een mooie 24p gigabit switch. Maar ik moet naar een familie feestje wanneer deze auction afloopt.
Ik heb belgacom comfort en ga nog snel om zo'n vodafone modem.
Thuis alles testen en alles werkt perfect.
Op het feestje, zo'n 10min voor de auction de laptop starten en deze heeft problemen om te verbinden, kan eerst plots modem niet meer vinden (dank u bill gates) en dan zijn er ook nog problemen om een netwerk te vinden.
Normaal gebruik ik firefox maar ik weet dat er zo'n 50 tal tabs openstaan en wil het dus niet riskeren, safety first start ik IE, snel, simpel straight to the point dacht ik.
OEF eer ik ingelogt raak op ebay nog minder dan 3 minuten te gaan.
Snel open ik een 2e tab zodat ik op tab 1 de tijd in de gaten kan houden en op tab 2 al de eerste bied knop voorbij zodat ik nog snel kan aanpassen en of klikken de laatste 2 sec. Ik zeg ik ga iets hoger zetten om de snipes te bypassen (heb zo al eerder mooie auctions binnengehaald).
Krijg ik eerst zo'n stomme "auto invullen" popup te verwerken onmiddelijk gevolgd door "flash update uitvoeren ja of nee"... snel alles wegklikken om nog aan de bied knop te kunnen maar helaas auction voorbij aan een iets lager bedrag dan ik ingevuld had.
En daarom een welgemeende godverdomme!
Volgende keer neem ik het firefox risico en IE vliegt er gewoon helemaal af.
Hoeveel pech kan je hebben? Nog straffe "pech" stories (waar ik mij wat aan kan optrekken)?
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)