telenet zal de kabelprijs verhogen

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

vanaf 19 oktober zal telenet zijn kabelprijzen voor tv aanpassen.


bron facebook telenet
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
matbring
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 aug 2009, 18:26

Niet enkel de kabelprijs, ook de internetaansluitingen (vb ExpressNet van 42.91 naar 44.10 euro )

Blijkbaar zoekt men geld om het nieuwe voetbalcontract te betalen ....
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Alléé weer een redne te meer om BC tv in overweging te nemen en de kabel buiten te gooien hier :?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

het was te verwachten dat het geld voor dat voetbalcontract van alle klanten zou komen
enfin, straks dus weer een mogelijkheid om kosteloos op te zeggen

wat er juist verandert kan je checken op http://www.telenet.be/mijntari​ef
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

De exacte bron : http://www.facebook.com/telenet/posts/216411978402586

Dus iedereen mag meebetalen voor het voetbal.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Hilarisch die reacties :lol:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
Locatie: Genk
Bedankt: 2 keer

Het gaat 0,20 eurocent duurder worden.
Zo hebben wij het toch staan op de brief die we deze morgen hebben gekregen.

xxxx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Een verhoging met 0,75 per maand bij mij. Of in 1 keer 30 oude Belgische frank erbij.
betekent op jaarbasis een verhoging van 9 euro of 363 oude Belgische Frank. :nono:

Toch nog maar eens naar het koper gaan kijken :beerchug:
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Is al voor 16 augustus bij mij voor internet en 9 oktober voor tv :(
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

xenne schreef:wat er juist verandert kan je checken op http://www.telenet.be/mijntari​ef

Voor mijn Business FiberNet L zijn er geen wijzigingen. :-D
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Proficiat met deze prijsstijgingen Telenet! Meer geld in de kas is goed voor mijn aandelen. Ben geen klant meer bij jullie, dus impact verwaarloosbaar. Way to go! 8)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ja, allemaal naar belgacom gaan want die doen zoiets niet,lol :bang: :roll:
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Het leukste is dat er een prijsstijging is, terwijl de regionale zenders heel wat minder krijgen :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Marlboro schreef:Ja, allemaal naar belgacom gaan want die doen zoiets niet,lol :bang: :roll:


Om één of andere reden krijg je bij BGC wel het idee dat je het niet moet betalen.

Misschien moet men TN verplichten de prijs mee door te rekenen in hun shakes.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Management op zijn best: met één beslissing 18 miljoen binnnehalen.
En ik weet wel, andere dingen slaan ook op maar ze doen bij Telenet zelfs niet de moeite om er voor te zorgen dat de gewone gebruiker niet het gevoel krijgt dat hij/zij het voetalcontract moet betalen.
Kainiac
Plus Member
Plus Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 jul 2010, 13:18
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 25 keer

Halo !!!!!!


Is hier niemand die door heeft dat het duurste commercieel abonnement van Telenet maar liefst 29,05 euro goedkoper is geworden ?????
Dat is dik 20%. Op jaarbasis spaart dat 348,6 euro uit.

Ok, hun vrij downloaden is nog altijd brol. Download 6 uur aan maximale snelheid (tijdens de piekuren) en ge zit op een GVP.
Maar in ieder geval moeten we nu 20 % minder betalen.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Ik snap al die furie niet... laat de vrije markt spelen. Indien je niet akkoord bent, zeg je contract op en stap in op een promotie van een concurrent.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Kainiac schreef:Halo !!!!!!


Is hier niemand die door heeft dat het duurste commercieel abonnement van Telenet maar liefst 29,05 euro goedkoper is geworden ?????
Dat is dik 20%. Op jaarbasis spaart dat 348,6 euro uit.

Ok, hun vrij downloaden is nog altijd brol. Download 6 uur aan maximale snelheid (tijdens de piekuren) en ge zit op een GVP.
Maar in ieder geval moeten we nu 20 % minder betalen.


348,6 euro uitsparen :bang: ik betaal voor tv, telefoon en internet samen maar 445 euro per jaar ...
Een korting van 20% geven op een produkt dat verkocht wordt aan meer dan het driedubbele dan wat het eigenlijk waard is, dat is gemakkelijk hé

En er zijn toch weer gasten die denken dat ze bij telenet oh zo goedkoop af zijn :roll:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Kainiac schreef:Is hier niemand die door heeft dat het duurste commercieel abonnement van Telenet maar liefst 29,05 euro goedkoper is geworden ?????


Hallo... had jij niet door dat je daarvoor dubbel en dik bedrogen werd aan zo'n absurd hoge prijs ?

Los hiervan staat in hun brief wel een best grappige formulering... er is een stijging van het abonnement omdat men wil blijven investeren. Het woord investeren staat bij Telenet dus synoniem voor het doorrekenen aan de klant, niet met het betalen door je opbrengsten (=investeren). Kortom, het zijn de klanten die opdraaien voor de investeringen, niet de aandeelhouders !
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

De tekst in de brief laat uitschijnen dat het om een grote stijging van de auteursrechten en een kleine stijging van het abbonnementsgeld gaat, maar een goed lezer met een klein beetje rekenkracht ziet dat de verhoging van de auteursrechten slechts een derde zijn van de totale stijging...

Nu ja, we blijven voor onze analoge kabel minder betalen dan een abbo bij TV Vlaanderen dus laten we het bij het oude.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
7zp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

fryelectro schreef:Ik snap al die furie niet... laat de vrije markt spelen. Indien je niet akkoord bent, zeg je contract op en stap in op een promotie van een concurrent.


Vrije markt? Telenet beheerd ook de kabel voor analoge TV in heel vlaanderen, en moest dit degelijk zijn om de kosten van de uitzendrechten van voetbal te compenseren, hebben analoge gebruikers er nog minder baat aan...

Nog maar te zwijgen dat er maar 2 "deftige" spelers zijn die de markt controleren waarvan hun prijzen ver van "vrij zijn". Waarom slaagt het BIPT de kabel niet open voor concurrenten, zoals belgacom moest doen?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Op mijn brief staat volgende uitleg

Kabel tv
huidige prijs 9,48 wordt 9,55 € (+ 7 cent)
Auteursrechten
huidige prijs 2,71 wordt 2,95 € (+ 24 cent)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

groot verschil, hier is de kabel 13,33 :eek:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Het is algemeen gekend dat de prijs voor de kabel van wijk tot wijk en zelfs van straat tot straat kan schelen.
Ik woon in Merelbeke, net als mijn ouders...Ouders betalen 177 euro per jaar aan mixt-ics vroeger, terwijl ik 161 moest betalen. Een familielid moest voor dezelfde tv kabel 157 betalen terwijl een vriend die 2 straten verder woont 191 moest dokken (Melle). Begrijp totaal niet vanwaar dit verschil komt. Dit is wel de situatie van 2 jaar (exact) terug.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Telenet verhoogt tarieven

Een deel van de Telenet-klanten heeft vandaag een brief ontvangen waarin vanaf 9 oktober een prijsstijging is aangekondigd. Telenet verwijst naar de algemene stijging van de levensduurte, en de hogere auteursrechten.

Niet alle producten worden in prijs aangepast. Zo verandert de prijs van de internetproducten Silvershake en Fibernet 40 niet. Wie Goldshake of Comfortnet gebruikt, ziet de prijs wel telkens met 1,19 euro per maand stijgen.

De internettarieven werden sinds 2007 niet meer geïndexeerd, terwijl de index van de consumptieprijzen met 11,1 pct steeg, verdedigt Telenet de beslissing. 'De tariefverhoging, die gemiddeld 3,04 pct bedraagt en neerkomt op 1,19 euro per maand, geldt voor zes op de tien klanten.'

De prijsstijging voor wie gebruik maakt van de analoge tv-kabel is iets hoger
'Concreet past Telenet op 9 oktober de prijs aan met gemiddeld 4,2 pct, maximaal 0,55 euro per factuur.' Volgens Telenet steeg de index van de consumptieprijzen sinds de vorige prijsaanpassing in 2009 met 6,2 pct.

Daarbovenop wordt maximaal 0,25 euro per maand meer auteursrechten geïnd, die stort Telenet door aan omroepen en auteursverenigingen. "Door de gelijktrekking van de auteursrechten met Vlaanderen, zal de toeslag in Brussel maximum 1,17 euro bedragen."

Ondanks dat het om een beperkte prijsstijging gaat, is op diverse sociale netwerken veel protest te lezen. Veel gebruikers herinneren aan de opeenvolgende prijsverhogingen van de voorbije jaren.

bron : Het Nieuwsblad
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ne vriend stuurde mij vannemorgen een sms dat zijn tarief (ComfortNet XL in Shake) met maar liefst 5 euro de hoogte inging. Is dat voor de rest hier ook zo?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Heb net een Fibernet Shake (m'n Digicorder was zo goed als defect)... dus enkel m'n kabel gaat met 75 cent omhoog.

Internet stijgt dus niet, en heb min of meer m'n huur van de HD Digicorder dus al terug... maar zo gunstige is het niet voor iedereen.
Gebruikersavatar
Ptjoeter
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 nov 2005, 11:06
Locatie: Rand Brugge

Indien Telenet zijn uitgaven voor reclame en sponsoring zou verlagen, nog niet eens halveren, dan zouden ALLE abonnementsprijzen aardig kunnen dalen !
Dit eveneens voor Belgacom.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Wat me vooral stoort is die "auteursrechten".
Commerciele zenders maken er winst mee, dus die betalen dat zelf.
De openbare omroep betaalt die ook met ons belastingsgeld.
Die wie steekt die dan in zijn zak ????
Jack3770
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Voor mij op jaarbasis toch een mooi verschilletje.
Nu is de maat vol, ik zal dan toch maar eens de blauwe vrienden bekijken als alternatief
(al vrees dat 't van de regen naar de drop is).
(zit trouwens in een discussie met Duco, maar dat ik ook maar spreken tegen een muur heb ik de indruk)
Laatst gewijzigd door Jack3770 op 15 jul 2011, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

dietervanb schreef:Wat me vooral stoort is die "auteursrechten".
Wie steekt die dan in zijn zak ????

Dat Telenet zijn prijzen verhoogt heb ik geen probleem mee. Als commercieel bedrijf is dit hun goed recht, en niemand is verplicht om bij Telenet te blijven (tenzij jezelf vindt dat je nog altijd de beste kwaliteit/prijs verhouding krijgt).
Zolang dit op een wettige manier gebeurt, met voldoende tijd, en dat klanten recht hebben om gratis hun contract te verbreken ...

Maar die "auteursrechten" houden mij ook al heel lang bezig.
- dit is absoluut niet transparant, niemand weet wat dit is en waarvoor het dient ?
- indien dit een soort wettelijke taks is dat distributiemaatschappijen moeten innen, vraag ik mij af waarom Belgacom of TV-Vlaanderen dat niet (apart) factureert, en waarom dit regionaal verschillend is.
Ik heb ook het vermoeden dat Telenet daar nogal naar eigen willekeur mee omspringt.

Telenet zou m.i. moeten verplicht worden om:
    1) deze zogezegde auteursrechten volledig in hun abonnementsprijs te rekenen (zoals alle andere kosten)
    2) alle prijzen voor digitale TV inclusief de kabelkosten te publiceren (in plaats van via de kleine letterjes)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

De auteusrechten verhogen om de zenders te betalen krijg je te horen bij telenet.
Maar paar weken geleden heeft telenet beslist om 80% per klant af te romen voor de regionale zenders.
De vlaamse regering zou nu tussenbeiden komen omdat de zenders in problemen komn
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

méér reclame op tv = meer betalen.
Het lijkt een geschifte redenering, maar het is de logische realiteit in commercieland.
Wat vroeger reclamevrij was (zenders alla National Geographics & Discovery Channel) zijn de dag van vandaag platte reclamezenders (inclusief illegale reclames voor goksites) opgevuld met eindeloze heruitzendingen van goedkope programma's als tussendoortje.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Pluis schreef:opgevuld met eindeloze heruitzendingen van goedkope programma's als tussendoortje.


Er is dan ook een overaanbod aan zenders... die allemaal van dezelfde reclame koek moeten leven (maar op die manier gemiddeld amper nog inkomsten hebben, en dan kan je ook moeilijk iets deftig aanbieden).
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Mijn besluit is genomen. Telenet vliegt buiten en we stappen over naar TV Vlaanderen icm met een goedkoop adsl internetabonnement. Het zijn verdomme bloedzuigers bij Telenet.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Naar wat ik begrepen heb dient deze prijs betaald te worden om het analoge aanbod te bekostigen. Wie dus niet analoog kijkt, betaald voor iets dat niet gebruikt word.
Kan je geen filter aanvragen hiervoor ? Of zie ik dit verkeerd ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mobile Viking schreef:we stappen over naar TV Vlaanderen


Die hebben hun prijzen nochtans ook stevig laten stijgen... heel wat meer dan mijn 75 cent.

mailracer schreef:Naar wat ik begrepen heb dient deze prijs betaald te worden om het analoge aanbod te bekostigen.


Nonsens... hoe het precies zit met auteursrechten weet ik niet (is ook op basis van aantal zenders ed. veronderstel ik), maar de verhoging van het kabelabonnement is gewoon een pure indexaanpassing waarop men zich beroept, maw. ze willen de laatste cent eruit persen en dat staat volledig los van of het nu analoog of digitaal is.
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Voor mij geen drama! Hier komt er 75 cent bij. Is de prijs van een halve pint bier in het café hier op de hoek. Er zijn andere zaken, die veel meer omhoog gaan in prijs.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”