Einde stock V3 decoders (bij Scarlet)?
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Hallo iedereen,
Iemand enig idee hoe het met de stock V3 decoders zit?
Op de Scarlet support zegt de ene, normaalgezien ergens in de vakantieperiode is de stock op, de andere zegt dan weer dat daar niks over geweten is...
Ik hoop dat jullie me er iets meer over kunnen vertellen.
Het is nu een mooie promo dus ik zou graag bestellen voor deze afgelopen is, maar zoals die hun promo's durven verlengen kan ik misschien beter nog een maand (of 2) wachten.
Iemand enig idee hoe het met de stock V3 decoders zit?
Op de Scarlet support zegt de ene, normaalgezien ergens in de vakantieperiode is de stock op, de andere zegt dan weer dat daar niks over geweten is...
Ik hoop dat jullie me er iets meer over kunnen vertellen.
Het is nu een mooie promo dus ik zou graag bestellen voor deze afgelopen is, maar zoals die hun promo's durven verlengen kan ik misschien beter nog een maand (of 2) wachten.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
In dit topic staat half augustus!
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 8&start=60
Mod, graag slotje op dit topic!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
- honda4life
- Elite Poster
Zo snel niet hoor
De ene medewerker zegt van wel, de andere weet van niks.
Ik probeerde dus eigenlijk te polsen naar recente bestellingen hoe het daar zat.
De ene medewerker zegt van wel, de andere weet van niks.
Ik probeerde dus eigenlijk te polsen naar recente bestellingen hoe het daar zat.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Waarom besliste gij wanneer er een slot op een topic moet komen??ToMiKoN schreef:In dit topic staat half augustus!
OT:
Hoe moeten de Scarlet klanten die de v3 hebben die gaan inruilen voor een v4? Of gaat dat niet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Bestaande klanten kunnen de V3 inruilen voor een V4 is me even terug bevestigd geweest via de live chat.
Echter.... een richtdatum wanneer scarlet deze effectief gaat verdelen konden/wilden ze niet geven. Dit zou ook kosteloos zijn.
Echter.... een richtdatum wanneer scarlet deze effectief gaat verdelen konden/wilden ze niet geven. Dit zou ook kosteloos zijn.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- honda4life
- Elite Poster
Waar dan inruilen blijft me een raadsel hoor, even opsturen via taxipost en dan zonder tv zitten zeker
BC-center zie ik ook nog niet gebeuren
BC-center zie ik ook nog niet gebeuren
- CindyV
- Starter Plus
- Bedankt: 32 keer
- Contacteer:
De V4 decoder wordt momenteel enkel bij nieuwe installaties voorzien. Er is momenteel geen omruilactie voor de V3 decoders gepland.
Van uitputting van de stock van V3 decoders is momenteel geen sprake. Een V3 decoder wordt vervangen door een V3 decoder indien deze defect is.
Van uitputting van de stock van V3 decoders is momenteel geen sprake. Een V3 decoder wordt vervangen door een V3 decoder indien deze defect is.
Laatst gewijzigd door CindyV 14 jul 2011, 09:54, in totaal 1 gewijzigd.
http://www.scarlet.be - We offer high speed internet, fixed & mobile telephony and Digital TV!
http://www.scarlet.be/klant - Toegang tot mijn.scarlet, webmail, online support, netwerkstatus en de wachttijden op onze helpdesk.
http://www.scarlet.be/klant - Toegang tot mijn.scarlet, webmail, online support, netwerkstatus en de wachttijden op onze helpdesk.
- honda4life
- Elite Poster
Zo interpreteer ik het toch, uiteraard graag bevestiging.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Is een klassiek probleem. Bij Telenet hetzelfde... nieuwe klanten krijgen nieuwe digicorder. Reden te meer om eens rond te kijken naar betere alternatieven van zodra je contract verlopen is.shahab schreef:Typisch, bestaande klanten worden natuurlijk soort van "in de zak gezet".
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Je moet denken dat sommige techs tot 40 decoders in stock hebben, die zijn niet meteen op natuurlijk
Maar normaal wordt vanaf nu bij nieuwe klanten een V4 gezet, je kan er altijd eens achter vragen bij de tech.
ps. alle decoders van alle klanten vervangen door een nieuwe zou erg duur uitvallen voor scarlet, zeker als die v3s basically hetzelfde doen en nog perfect werken.
Maar normaal wordt vanaf nu bij nieuwe klanten een V4 gezet, je kan er altijd eens achter vragen bij de tech.
ps. alle decoders van alle klanten vervangen door een nieuwe zou erg duur uitvallen voor scarlet, zeker als die v3s basically hetzelfde doen en nog perfect werken.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bij belgacom worden de decoders ook maar enkel vervangen bij defect
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- CindyV
- Starter Plus
- Contacteer:
Nieuwe klanten krijgen een V4 decoder.
Zoals Devilzown aanhaalt, hebben sommige techniekers inderdaad nog een zeer grote stock aan V3 decoders die eerst uitgeput dient te worden.
De nieuwe stock aan V4 decoders is momenteel beperkt en daarom is een omruilactie niet mogelijk.
Zoals Devilzown aanhaalt, hebben sommige techniekers inderdaad nog een zeer grote stock aan V3 decoders die eerst uitgeput dient te worden.
De nieuwe stock aan V4 decoders is momenteel beperkt en daarom is een omruilactie niet mogelijk.
http://www.scarlet.be - We offer high speed internet, fixed & mobile telephony and Digital TV!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Je eerste zin spreekt de tweede tegen... krijgen nu alle nieuwe klanten zowiezo een V4 decoder, ook al heeft de technieker nog een voorraad aan de oude modellen? Of krijgen nieuwe klanten nog een oude decoder zolang die voorradig zijn?
- CindyV
- Starter Plus
- Contacteer:
Verduidelijking :
Nieuwe klanten krijgen altijd een V4 decoder.
De technieker heeft nog steeds een stock aan V3 decoders, samen met een beperkte stock aan V4 decoders die uitsluitend bestemd zijn voor nieuwe installaties. Een bestaande V3 decoder die stuk is, zal dus nog steeds vervangen worden door een V3 decoder.
Nieuwe klanten krijgen altijd een V4 decoder.
De technieker heeft nog steeds een stock aan V3 decoders, samen met een beperkte stock aan V4 decoders die uitsluitend bestemd zijn voor nieuwe installaties. Een bestaande V3 decoder die stuk is, zal dus nog steeds vervangen worden door een V3 decoder.
- xenne
- Elite Poster
dat strookt dan toch niet met wat Bucky schreef
in praktijk lijken de techniekers ook de V3's te gebruiken voor nieuwe install
hoeveel mensen kennen uiteindelijk het verschil? zal eerder beperkt zijn
Code: Selecteer alles
Vandaag is Scarlet One geïnstalleerd bij mijn ouders, ze plaatsen echter nog steeds de V3 versie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Als ik het gesprek moet geloven van vorige week zal die omruilactie er wel komen, maar zoals eerder aangehaald is er nog geen datum voor en dat waarschijnlijk door de beperkte voorraad V4's bij scarlet.
Het omruilen van decoder kan toch enorm makkelijk verlopen tegen de tijd dat het mogelijk is?
- Waarom niet bestaande klanten even een telefoontje laten doen naar de helpdesk voor een omruiling en de rest gebeurt allemaal via de post
- Waarom geen formuliertje op de site plaatsen dat bestaande klanten kunnen invullen om een V3 te ruilen voor een V4?
of gewoon een spontaan idee:
- Waarom niet een tijdelijk een soort van scarlet swap team in het leven roepen tegen de tijd dat het omruilen kan? Komen ze bij de mensen aan die hun V3 willen ruilen voor een V4, meteen controle of de V3 nog in goede staat is en iedereen tevreden na het swappen van de V3 naar de V4. Zo moeten ook de techniekers niet speciaal daarvoor gaan rondrijden.
Het omruilen van decoder kan toch enorm makkelijk verlopen tegen de tijd dat het mogelijk is?
- Waarom niet bestaande klanten even een telefoontje laten doen naar de helpdesk voor een omruiling en de rest gebeurt allemaal via de post
- Waarom geen formuliertje op de site plaatsen dat bestaande klanten kunnen invullen om een V3 te ruilen voor een V4?
of gewoon een spontaan idee:
- Waarom niet een tijdelijk een soort van scarlet swap team in het leven roepen tegen de tijd dat het omruilen kan? Komen ze bij de mensen aan die hun V3 willen ruilen voor een V4, meteen controle of de V3 nog in goede staat is en iedereen tevreden na het swappen van de V3 naar de V4. Zo moeten ook de techniekers niet speciaal daarvoor gaan rondrijden.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Het is inderdaad zo dat ik niet echt kan zeggen dat de V4 beter is dan de V3, het is eerder zo dat de meeste mensen denken; als er zich een probleem voordoet; had ik maar een V4 het zou mss beter zijn, maar dat is een gedachte die volgens mij niet echt klopt want als je ze allebei in huis hebt stel je vast dat er bij beiden problemen voordoen !
- CindyV
- Starter Plus
- Contacteer:
Zou niet mogen.xenne schreef:dat strookt dan toch niet met wat Bucky schreef
in praktijk lijken de techniekers ook de V3's te gebruiken voor nieuwe installCode: Selecteer alles
Vandaag is Scarlet One geïnstalleerd bij mijn ouders, ze plaatsen echter nog steeds de V3 versie.
Indien Bucky mij de klantencode eens kan doorspelen via PM, kunnen we het laten nakijken.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het zou gewoon veel geld kosten om iedereen zijn v3 te vervangen door een v4. Via post of eigen mensen, maakt niet uit. Als de v3 werkt, dan is er op zich ook geen probleem.
Ik moet wel zeggen: ik heb zowel v3 als v4 gehad en de v4 is toch wel een stuk sneller, hoor.
Ik moet wel zeggen: ik heb zowel v3 als v4 gehad en de v4 is toch wel een stuk sneller, hoor.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- xenne
- Elite Poster
lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat er zo'n massale omruilactie zou komen. als scarlet het doet, kan belgacom het moeilijk niet doen... hoeveel gaat dat allemaal wel niet kosten... als er defect is dan zal je een andere kunnen krijgen, meer verwacht ik niet zennePumbaaH schreef:Als ik het gesprek moet geloven van vorige week zal die omruilactie er wel komen, maar zoals eerder aangehaald is er nog geen datum voor en dat waarschijnlijk door de beperkte voorraad V4's bij scarlet.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Er zijn V4 decoders in het magazijn, maar ook nog V3. De techs krijgen meerendeels V3 en enkele V4's mee. Eerst moet V3 opgebruikt worden
Dus met wat geluk kan het zijn dat je nu al V4 krijgt.
Ik schat dat binnen 2 weken de V3's op zijn tenzij er nog een levering van V3 binnenkomt.
Dus met wat geluk kan het zijn dat je nu al V4 krijgt.
Ik schat dat binnen 2 weken de V3's op zijn tenzij er nog een levering van V3 binnenkomt.
Laatst gewijzigd door schneider 19 jul 2011, 17:05, in totaal 1 gewijzigd.
Je zegt het zelf in je laatste zin, als de v4 zoveel sneller is dan moet iedere klant er recht op hebben gezien iedere klant evenveel huurgeld betaalt.Goztow schreef:Het zou gewoon veel geld kosten om iedereen zijn v3 te vervangen door een v4. Via post of eigen mensen, maakt niet uit. Als de v3 werkt, dan is er op zich ook geen probleem.
Ofwel krijg je de kans om om te ruilen ofwel betaal je minder huurgeld voor een v3 dan een v4, lijkt mij de enige aanvaardbare oplossing.
'Het zou veel geld kosten' vind ik geen geldig argument. Als huurder kost het jou ook zeer veel geld om zo'n decoder te huren, dan mag je in ruil voor al dat geld toch verwachten dat je steeds kan beschikken over het meest recente toestel in het aanbod.
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Zeer veel geld, aub... 5,95 euro per maand. Denkte nu echt dat ze voor tig duizend klanten perfect werkende decoders gaan wegsmijten & nieuwe zetten. Een beetje realisme aub. Of moeten ze die kosten doorrekenen naar het abonnementsgeldGhost_27 schreef:Je zegt het zelf in je laatste zin, als de v4 zoveel sneller is dan moet iedere klant er recht op hebben gezien iedere klant evenveel huurgeld betaalt.
Ofwel krijg je de kans om om te ruilen ofwel betaal je minder huurgeld voor een v3 dan een v4, lijkt mij de enige aanvaardbare oplossing.
'Het zou veel geld kosten' vind ik geen geldig argument. Als huurder kost het jou ook zeer veel geld om zo'n decoder te huren, dan mag je in ruil voor al dat geld toch verwachten dat je steeds kan beschikken over het meest recente toestel in het aanbod.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Hier is net Scarlet TV geïnstalleerd, en het is een V4 decoder.
De technieker had ze sinds donderdagavond in zijn bezit.
Het is de eerste keer dat ik digitale tv heb, dus ik kan niet vergelijken.
De technieker had ze sinds donderdagavond in zijn bezit.
Het is de eerste keer dat ik digitale tv heb, dus ik kan niet vergelijken.