Telenet TV plat in kanaalzone Gent (9042)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Sinds gisterenavond (rond 1800h) kunnen Telenet klanten geen tv meer kijken,telefonisch kontakt opgenomen,waar een computerstem het volgende zei:
'Er is een probleem in uw zone,(zone 9042 sint-kruis-winkel)indien U daarvoor belt mag U gerust opleggen,het euvel zal binnen de 3 uur hersteld zijn.'
Deze morgen nog steeds geen tv,altijd een 'sneeuw' beeld.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Vandaag,rond een 10.30h is alles terug opgelost.
Maar de panne heeft duidelijk veel langer geduurd dan was gezegd aan de klanten.
Tommeke
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jul 2011, 23:25
Locatie: de klinge

Ik denk dat Telenet probeert hier een tijd probeert op te kleven om het op te lossen. Nu zijn er situaties die meer complexer zijn dan gedacht....
Ze proberen het binnen die tijdspanne op te lossewn, maar dit lukt niet altijd.

grtz Tommeke
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Misschien doen ze wel een geste met eem maand gratis huur recorder.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”