Dommel helpdesk

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

Sinds een week of twee is alle mail verkeer tussen Google (gmail) en Dommel tot zowat 72 uur vertraagd. Reden is dat Google iets fout ontdekt betreffende Dommel certificates. Hetzelfde gebeurd wanneer men probeert een https site in het Dommel domein te bereiken. Surf maar eens naar https://crm.schedom-europe.net/user.php ... mypackages. Dan krijg je dit:
=======
The site's security certificate has expired!
You attempted to reach crm.schedom-europe.net, but the server presented an expired certificate. No information is available to indicate whether that certificate has been compromised since its expiration. This means Google Chrome cannot guarantee that you are communicating with crm.schedom-europe.net and not an attacker. You should not proceed.
===========

Ik heb dit gemeld aan Dommel en kreeg het volgende lakonieke antwoord:

===========
Geachte

We zijn niet verantwoordelijk voor de al dan niet goede werking van gratis services al gmail, hotmail en dergelijke.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Een typisch dommel antwoord, als ik 1 ding geleerd heb tijdens mijn dommeltijd is het : dommel is perfect, alle problemen die ze hebben liggen extern. Zo lag mijn lage snelheid en slechte telefoon aan belgacom of zelfs de bedrading bij mij thuis... ik ben nu een tevreden belgacom klant met niks van problemen, nagenoeg steeds 12mbps, geen telefoonstoringen, alles loopt vlot :)
Laatst gewijzigd door Heronic op 04 jul 2011, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Hoera dommel :-D
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

als ze al geen geld meer hebben voor een ssl cert te vernieuwen zitten ze in slechtere papieren dan ik dacht. Ben blij dat ik daar weg ben. Howel het medicijn misschien erger is dan de kwaal (telenet)
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Hahaha prachtig :-D
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

DOMmel
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer

boran_blok schreef:als ze al geen geld meer hebben voor een ssl cert te vernieuwen zitten ze in slechtere papieren dan ik dacht. Ben blij dat ik daar weg ben. Howel het medicijn misschien erger is dan de kwaal (telenet)

Blijkbaar terug in orde. Ze hebben sinds 5/07/11 (tot 5/07/13) een nieuw geldig certificaat.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Morb
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2009, 17:49

Nog steeds niet in orde hoor, kan nog steeds geen mails vanuit gmail naar dommel addressen sturen..
Technical details of temporary failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 454 454 TLS not available: missing RSA private key (#4.3.0) (state 9).
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

Morb schreef:Nog steeds niet in orde hoor, kan nog steeds geen mails vanuit gmail naar dommel addressen sturen..


Klopt. Hier ook. Ben het kotsbeu en heb besloten om iedereen te verwittigen dat vanaf heden mijn mail adres veranderd is naar mijn gmail. Heb dan mijn gmail ingesteld om alles naar mijn Thunderbird client te sturen. Die verzamelt nu mijn 4 mail accounts. Ik werk nu eenmaal veel liever met de Thunderbird interface.
Dat is nu zes jaar dat ik regelmatig problemen heb met de Dommel mail. De servers, de DNS problemen, blacklisting en nu al weken dat certificate. Herhaaldelijk hun service gemaild en gebeld maar niks helpt. Voor de rest is Dommel OK. Snelle stabiele VDSL2, alle poorten open, download limiet meer dan voldoende en last but not least de free usenet server. Dat alles voor 40 euro. ( of minder als je per jaar betaald). Snap niet waarom het nu precies alleen gmail verkeer is maar het moet iets met certificaten te maken hebben. Misschien is gmail wat strenger dan de anderen ?????
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Code: Selecteer alles

Voor de rest is Dommel OK.

Wacht tot je problemen hebt.40€+vaste lijn: Scarlet:35€ (zonder vaste lijn).
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

silencer schreef:

Code: Selecteer alles

Voor de rest is Dommel OK.

Wacht tot je problemen hebt.40€+vaste lijn: Scarlet:35€ (zonder vaste lijn).


Klopt niet helemaal omdat ik een vaste lijn MOET hebben omwille van alarm centrale. Internet + Telefonie kost bij Scarlet 40 Euro en die gratis news server van Dommel is toch in mijn geval tussen 15 en 30 Euro waard. En ik kan bij Dommel de prijs nog beperken tot 29 euro per maand als ik voor een jaar vooruit betaal. Dus 29 + 10 (discovery lijn) is 39. Blijft die gratis news server ter waarde van +/- 20 Euro per maand die ik bij Scarlet zou moeten betalen. Je zegt terrecht.... wacht tot je problemen hebt.... maar ik zit al 6 jaar bij Dommel en de enige problemen die ik daar gezien heb draaien altijd rond mail. Die problemen kan ik echter omzeilen dus uiteindelijk zijn ze nog steeds de goedkoopste. Verder heb ik geen flauw idee of er bij Scarlet geen problemen zijn. Mogelijk is omschakelen niet alleen duurder maar eveneens een avontuur ?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

20 eur voor newsserver? Datlijkt me overdreven. 6-7 eur mss.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

4€, onlangs 2,5 :wink:
http://www.lightningusenet.com/
(maar ook dat even ter zijde)

Het vervallen certificaat wijst er volgens mij toch op dat dommel in slechte papieren zit, net zoals zo vele andere dingen die je hier leest.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

honda4life schreef:Het vervallen certificaat wijst er volgens mij toch op dat dommel in slechte papieren zit, net zoals zo vele andere dingen die je hier leest.


Dat certificaat is intussen in orde, alleen was dat een heel ander probleem wat niks te maken heeft met hun mail probleem.
Hun mail probleem heeft volgens mij eerder met het volgende te maken...
Dommel gebruikt qmail en hun server is zo ingesteld dat hij STARTTLS aanbied wanneer hij gecontacteerd word.
Nu hoeft de andere partij daar geen gebruik van te maken en dan gaat ook alles goed. Google echter (waar toch mensen zitten die bij de pinken zijn) ziet dat en wenst daar dan ook gebruik van te maken. Als ze dat dan doen krijgen ze echter prompt een foutboodschap retour van de Dommel server:

454 454 TLS not available: missing RSA private key (#4.3.0) (state 9).

Dat doet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vermoeden dat Dommel ofwel geen control/servercert.perm file heeft ofwel dat ze geen public/private key hebben aangemaakt. Of nog dat één of andere patch van TLS niet past in hun configuratie Er zijn zoveel van die patches voor qmail dat je al gauw door het bos de bomen niet meer ziet.
Het komt er uiteindelijk hier op neer dat je ofwel helemaal geen STRATTLS aanbied ofwel er voor zorgt dat wanneer je dat wel doet uw configuratie in orde is en blijkbaar is er bij Dommel niemand die genoeg kaas heeft gegeten van dat soort dingen om het te fixen. ( ik zou het ook niet kunnen hoor...)

Wat Google dan doet is ook een beetje speciaal. Terrecht vertrouwen ze het zaakje niet meer wanneer er wat mis is met die keys en daarom gaan ze het later nog eens proberen, dat doen ze tot 2 dagen lang en dan geven ze het op in de mening dat de andere kant niet slim genoeg is om hun server juist te configureren en sturen ze het zaakje alsnog door zonder STARTTLS. Enerzijds mogen ze dat natuurlijk maar anderzijds waarom zo lang wachten ???

Enfin alle Dommel klanten kunnen intussen tot 72 uur wachten op mails die via een gmail account verstuurd werden. (of elke andere provider die hun STARTTSL offer aanneemt) Ik was het zat na het idiote antwoord van Dommel waaruit blijkt dat ze er geen snars van begrijpen en heb gewoon een gmail account aagemaakt en iedereen daarvan op de hoogte gebracht. Gelukkig ben ik al vele jaren op pensioen en moest maar een kleine honderd mensen op de hoogte brengen wat in de meeste email clients een fluitje van een cent of beter een paar muisclicks is.
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

honda4life schreef:4€, onlangs 2,5 :wink:
http://www.lightningusenet.com/


Die ga ik meteen eens proberen. Als die net zo goed is als mijn gratis Giganews laat ik het weten. Voor die prijs kan je moeilijk bedrogen zijn....
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

honda4life schreef:4€, onlangs 2,5 :wink:
http://www.lightningusenet.com/
(maar ook dat even ter zijde)


De retentie is dan ook meer dan de helft minder dan wat je bij Dommel krijgt.
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

Goztow schreef:20 eur voor newsserver? Datlijkt me overdreven. 6-7 eur mss.


Helemaal niet overdreven als je appelen met appelen vergelijkt. Dommel geeft u Giganews. Met 1072 dagen retentie en kijk maar eens naar de prijzen.
Voor Silver (50 GB per maand) $ 15. Das ni genoeg. Platinum kost $ 25 per maand. OK t'waren dollars i.p.v Euros maar die +/- 20 Euro was er dus wel heel dicht bij.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Eweka bijvoorbeeld heeft 1058 dagen retentie en kost 7,5 € per maand. Giganews is gewoon pokkeduur.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

idd eweka is misschien niet de goedkoopste, maar oerdegelijk en de retentie is fel verbeterd.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
bc547
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Dommel gebruikt geen giganews meer.

news.dommel.be resolved naar 69.16.176.252 en 69.16.176.253.

Dit adresblok hoort bij hwng:
Highwinds Network Group, Inc. HIGHWINDS1 (NET-69-16-128-0-1) 69.16.128.0 - 69.16.191.255
Newshosting NEWSHOSTING1 (NET-69-16-176-0-1) 69.16.176.0 - 69.16.179.255

Aangezien hwng een heleboel usenet bedrijven heeft, zal dommel bij eentje hiervan waarschijnlijk klant zijn.
( Lijstje te vinden op http://www.newsgroupservers.net/newsgro ... _resellers )
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

da's al heel lang het geval. oldnews.dommel.be is wel bij giganews gebleven, maar ik weet niet of die ondertussen nog bestaat
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Ik gebruik al een paar maanden Lightningusenet.com (heb jaar abbonement aan 2,5 euro/maand) en ben hier heel tevreden van. Ervoor zat ik bij Eweka, maar die is iets duurder.

Lightningusenet heeft een retentie van 300 dagen. Dat is toch meer dan voldoende ? Als je regelmatig alles eens nakijkt. Download snelheid is er 50 Mbps en volume onbeperkt. Voor 2,5 euro/maand (nu aan 4 euro / maand) is dat nog steeds geen geld.

En meteen ook geen reden om hiervoor voor Dommel te kiezen.
Je bent veel goedkoper elders (bv Scarlet of Belgacom met de promo's het eerste jaar)

P.S. Let alvast op met het jaarlijks betalen van grote bedragen (nog voor je de dienst geleverd krijgt). Als er iets fout gaat, ben je de pineut. En naar je centen (of een tegemoetkoming) kun je bij Dommel zeker fluiten. Als je echter bereid bent dit risico te nemen, is de prijs van Dommel jaarlijks zo slecht nog niet. Maar dit risico is het mij niet waard...

Gent32m
Laatst gewijzigd door Gent32m op 14 jul 2011, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

[quote=
P.S. Let alvast op met het jaarlijks betalen van grote bedragen (nog voor je de dienst geleverd krijgt). Als er iets fout gaat, ben je de pineut. En naar je centen (of een tegemoetkoming) kun je bij Dommel zeker fluiten.
[/quote]

Tegen wie zeg je het........
Een jaar of zes geleden was ik (langdurig) klant van Easynet. Zeer tevreden dus ik besloot om maar voor een heel jaar vooraf te betalen. Minder dan twee maanden later verkopen die mannen al hun prive klanten aan Belgacom. Destijds bij Easynet experimenteerde ik wat met eigen servers voor mail, ftp, web etc. Problemen dus bij Belgacom en verder was de download limiet ook een stuk lager. Ik stuurde hun mijn betalingsgegevens van Easynet maar niks aan te doen. Was hun zaak niet zeiden ze. Dat was de reden waarom ik niet akkoord was en naar Dommel overstapte. Vandaar dat ik bij Dommel nooit van die mogelijke korting gebruik heb gemaakt.
Nu heeft Belgacom daar geen goede zaak aan gedaan want ik had destijds veel internationaal telefoonverkeer en mijn maandelijkse telefoonrekening was gemiddeld 150 Euros. Nu moest ik wel een vaste lijn hebben om Dommel internet binnen te krijgen maar schakelde om naar een discovery lijn en kocht mijn eerste FritzBox modem. Zo leerde ik VOIP kennen. Met VOIPSTUNT begon ik dan naar al die vaste lijnen in binnen en buitenland te bellen voor het leeuwenaandeel helemaal gratis. Sinds die dag heeft Belgacom nooit een cent meer ontvangen voor gesprekskosten. Maar het wordt veel erger. Die buitenlandse gesprekken waren alleen maar contact houden met vroegere collegas want ik was toen al op pensioen. Toen ik ondervond hoe goed dat werkte en aangezien ik tijd zat had begon ik daarover met vrienden en kenissen te praten. Veel kleine zelfstandigen en vrije beroepen die ook nooit van VOIP gehoord hadden en zich blauw betaalden bij Belgacom aan buitenlandse gesprekken. In de loop van de volgende paar jaar heb ik om en rond de honderd mensen naar Dommel gestuurd en hun VOIP geinstalleerd. Dat zou dus nooit gebveurd zijn had Belgacom een beetje meer commercieel geweest en begrip had getoond dat ik net voor hun overname een volledig jaar internet had betaald. Eigenlijk bij Dommel steeds tevreden geweest eerst met ADSL daarna VDSL2 zodra het hier beschikbaar was. Alleen hun verdomde mail heeft in die zes jaar regelmatig voor problemen gezorgd tot ik het nu dan maar helemaal omzeild heb.
bobsys1
Pro Member
Pro Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 25 mei 2010, 06:21
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 32 keer

bc547 schreef:Dommel gebruikt geen giganews meer.




Tiens, wist ik niet eens.
Interessante info in uw link. Thanks.

PS: Wie ze nu ook gebruiken ik heb er geen klagen van. Kan mijn lijn altijd voltrekken. (VDSL 20/1.5 profiel)
PSS: Vandaag even ingetekend op die Lightningusenet. Idem dito qua snelheid maar retentie stukken minder. Voor mij niet zo'n probleem gezien voldoende tijd.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

eweka & highwinds behoren tot hetzelfde bedrijf.

http://www.ispam.nl/archives/759/eweka- ... s-capital/

Ik denk dat eweka hun merk is voor directe verkoop, highwinds voor resell.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Aan bobsys1,

Mooi zo. Dommel heeft indertijd dus een goede zaak aan je gedaan.
Dat ze je dan maar goed in de watten blijven leggen :wink:

Ik ben zelf ook altijd heel tevreden geweest van Dommel. Ze hadden vroeger hoge volumes, aan een lage prijs. Maar twee jaar geleden (met de komst van VDSL) is er iets fout gegaan. Nieuwe investeringen (VOIP op VDSL) bleven uit. Ik was klant van hun HomeConnect en niet van plan om langer dan een jaar op ADSL te blijven zitten. Zeker met zo een VDSL rob vlak aan mijn deur.

Hun prijzen voor VDSL (SpeedConnect en SpeedConnect plus) waren bij de hoogste, dan wel de laagste op de markt. En waar vroeger enkel Dommel hoge download volumes bood, biedt ondertussen iedere ISP (uitgezonderd telenet, die wat moeilijker doet met zijn volumemeter) onbeperkt downloaden aan. Echte promo's voor bestaande klanten (bv gratis modem, activatie, installatie, prijsverlaging, etc) om over te schakelen naar VDSL waren er ook niet. Waardoor Dommel zich eigenlijk een beetje uit de markt heeft geprijsd.

Ze hebben hun formule van jaarlijkse betalingen (maar die "stinkt" voor me - ik vertrouw dat niet) en hun cityline abbo's (een lage prijs, maar wel met ADSL2+, wat een verouderde technologie is). Echte troeven hebben ze niet meer.

En van "klantvriendelijkheid" hoef je ook niet veel te verwachten. Als je opzegt, melken ze je uit tot de laatste citroen (mij hebben ze nog een extra volle maand aangerekend, ook al konden ze ondertussen de dienst (internet) niet meer leveren, doordat ik mijn telefoonnummer had overgedragen naar WeePee). Plus nog eens een administratiekost van 50 euro, omdat ik te laat betaald had. Ik vond het eigenlijk maar raar, voor een factuur te moeten betalen, terwijl ondertussen geen enkele dienst meer geleverd werd.

Ik heb hiervoor een klacht bij de ombudsdienst ingediend, maar hier niets meer van gehoord. De klacht is waarschijnlijk geseponeerd. Door dit alles kan ik Dommel niet meer aanraden. Aan niemand meer.

Als je VOIP wilt gebruiken, dit kun je ook perfect bij Scarlet Of Belgacom terecht (VDSL abbo, inclusief raw copper lijn). EdpNet bied geen formule aan waar je enkel een internet (+ vaste lijn) kan huren (ze hebben hun eigen VOIP systeem).

Dommel + vaste lijn is pokke duur (dus geen optie meer). En voor hun nieuwsserver hoef je het niet te doen. Aan 4 euro/maand heb je al een goede. En je hoeft ook niet elke maand een abbo hierop te nemen. Je kunt bv eens een maandje overslaan, als je dat wenst. Bij Dommel heb je die keuze niet.

Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
PowerToTheUsers
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 sep 2005, 02:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

"Onze helpdesk is bereikbaar op werkdagen van...."
Is 22 juli dan geen werkdag? Ik zie toch nergens staan dat ze vandaag gesloten zouden zijn.
bc547
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Onderaan op www.dommel.be:

19-07-2011kantoren gesloten op 21 en 22 juli 2011

Omwille van de Nationale Feestdag van 21 juli 2011 zullen onze kantoren die dag, alsook op 22 juli 2011 gesloten zijn. Vanaf maandag 25 juli zijn we weer telefonisch bereikbaar op nummer 011 92 00 00.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”