Ik zie op de website voor mijn postcode dat plotseling de zenders France4, France5 en FranceÔ er niet meer tussenstaan. Ze staan helemaal nergens, zelfs niet in een pakket. Voor bepaalde postcodes ( ik geloof voor Vlaams Brabant ) staan deze er wel in.
Op de Telenet recorder werken deze zenders nog wel allemaal, maar op de Indi recorder werkt FranceÔ niet meer ( toegang geweigerd ).
Ze hadden toch met grote vreugde dit aangekondigd en gaan ze dat nu wegdoen? Dit is erg want wij hebben speciaal Telenet besteld omdat FranceÔ bij Belgacom niet meer aanwezig is. Mogen ze zomaar zenders wegdoen? Het aanbod verandert tegenwoordig gelijk het weer hier en dat is toch overdreven.
Gaat Telenet weer zenders schrappen?
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik heb ook zoiets voor. Postcode 1082 (Brussels Hoofdstedelijk Gewest). Ik merkte vandaag op dat national geografic channel en Discovery Channel Vl niet meer stonden op de zendernummer waar ik ze geplaatst had maar ergens in 7XX reeks. Ik heb ze terug op hun plek geplaatst. Discovery Channel die werkt nog normaal. Maar national geografic channel die doet het niet meer. Ik heb gewoon een zwart scherm, eerder vandaag had ik wel nog audio, nu niet meer. In de programmagids is die wel nog wit, als zijnde actief. Ook krijg ik niet die kader dat ik om dat te kunnen ontvangen extra moet betalen.
Een aantal dagen geleden werkt national geografic channel wel nog normaal. Als ik dan via de digibox ga kijken naar mijn zenderpakketten die ik heb (enkel basis) die zie ik dat national geografic channel niet in de basis zit. Als ik national geografic channel dan opzoek via de digicorder krijg een optie om mij daarop extra te abonneren, zoals de bundel "Docu & Lifestyle"
Maar als ik via de website van telenet na ingave van mijn postcode ga zien dan zit national geografic channel niet in het basispakket maar ook niet in de Docu & Lifestyle.
Jammer, dat is nu juist één van de meest interessante zenders van allemaal.
Een aantal dagen geleden werkt national geografic channel wel nog normaal. Als ik dan via de digibox ga kijken naar mijn zenderpakketten die ik heb (enkel basis) die zie ik dat national geografic channel niet in de basis zit. Als ik national geografic channel dan opzoek via de digicorder krijg een optie om mij daarop extra te abonneren, zoals de bundel "Docu & Lifestyle"
Maar als ik via de website van telenet na ingave van mijn postcode ga zien dan zit national geografic channel niet in het basispakket maar ook niet in de Docu & Lifestyle.
Jammer, dat is nu juist één van de meest interessante zenders van allemaal.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- WalterB1
- Elite Poster
@proximusboyke ; bedankt. Als telenet aan het knoeien is zou dat er iets mee te maken hebben. Maar als ze niet knoeien dan toch niet. "Vanaf 4 juli verdwijnt Discovery Travel & Living en wordt de zender vervangen door de non-fictie misdaadzender Investigation Discovery."
Dat zou toch eigenlijk niets te maken mogen hebben met national geografic channel van mij en France4, France5 en FranceÔ van de TP
Dat zou toch eigenlijk niets te maken mogen hebben met national geografic channel van mij en France4, France5 en FranceÔ van de TP
- proximusboyke
- Elite Poster
- Bedankt: 364 keer
sorry moest op tik staan
iphone 8+ : prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
"Vanaf 4 juli verdwijnt Discovery Travel & Living en wordt de zender vervangen door de non-fictie misdaadzender Investigation Discovery." <- dit geldt ook voor BelgacomTV.
- WalterB1
- Elite Poster
Ik heb contact opgenomen met telenet over mijn probleem met National geographic. Eerst per telefoon; de medewerker gaf het advies de vraag per e-mail te stellen omdat het hem niet duidelijk was wat het probleem was waarom ik geen National geographic meer kon ontvangen.
Ik stelde de vraag per e-mail en ontving spoedig een reactie. Die zender zou niet in de basispakket zitten en ik zou er voor moeten bij betalen. Mijn reactie hierop, waarom kon ik die zender dan wel zien tot einde juni en waarom zit die dan niet in het extra zenderpakket als ik het opzoek via de website gaf als reactie dat men het ging onderzoeken.
Ondertussen is National geographic gewoon terug beschikbaar gekomen voor mij na ongeveer een week weg te zijn geweest, wat ik telenet heb laten weten. Waarom die weg was en of ik die zal behouden weet ik niet. Maar nu ben ik wel blij die zender terug te hebben de facto in het basispakket.
Ik stelde de vraag per e-mail en ontving spoedig een reactie. Die zender zou niet in de basispakket zitten en ik zou er voor moeten bij betalen. Mijn reactie hierop, waarom kon ik die zender dan wel zien tot einde juni en waarom zit die dan niet in het extra zenderpakket als ik het opzoek via de website gaf als reactie dat men het ging onderzoeken.
Ondertussen is National geographic gewoon terug beschikbaar gekomen voor mij na ongeveer een week weg te zijn geweest, wat ik telenet heb laten weten. Waarom die weg was en of ik die zal behouden weet ik niet. Maar nu ben ik wel blij die zender terug te hebben de facto in het basispakket.