Wij hebben Belgacom TV, en als ik ons nummer invul op de site krijg ik deze info:
Product Belgacom TV
Lijnnummer xxxxxxxxx
Status Beschikbaar
Maximaal aantal TV's 3
Beschikbaar
Maximaal aantal TV's in HD 2
Maar ik vind nergens de kanalen eenHD en canvasHD bijvoorbeeld. Hoe zit dat? (Ik kan helaas niet inloggen op de Belgacom Community wegens problemen)
Groetjes.
Geen HD kanalen?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
log eens in op de webinterface van de modem ( http://192.168.1.1) )
je bent toch niet toevallig op repair profiel gesukkeld. ttz 9/0.5, dat zou iig een verklaring kunnen zijn
en hd zenders moet je wel eerst activeren op de decoder ook
je bent toch niet toevallig op repair profiel gesukkeld. ttz 9/0.5, dat zou iig een verklaring kunnen zijn
en hd zenders moet je wel eerst activeren op de decoder ook
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Nog even en tip voor mensen die geen HD hebben op een lijn die dat wel kan. Voor mensen die nog een "oud" Classic+ abonnement hebben moeten die naar Comfort laten overzetten. Maar dit zal niet het probleem zijn van hierboven. Kan enkel repairprofiel zijn.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Ik denk het wel...xenne schreef:log eens in op de webinterface van de modem ( http://192.168.1.1) )
je bent toch niet toevallig op repair profiel gesukkeld. ttz 9/0.5, dat zou iig een verklaring kunnen zijn
en hd zenders moet je wel eerst activeren op de decoder ook
Downstream line rate 9064 kbps
Upstream line rate 552 kbps
Even opzoeken hoe ik het verander, je mag het ook altijd zeggen natuurlijk
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
inderdaad repair
best binneninstallatie eens goed checken of alles conform de regels is, en evt problemen oplossen. daarna gratis bellen naar 0800 22 424 voor een automatische lijntest om te zien of je van de repair verlost bent
oorzaak kan echter ook bij belgacom zitten, dan moet je gratis bellen naar de 0800 22 700 (tot 22uur bereikbaar)
best binneninstallatie eens goed checken of alles conform de regels is, en evt problemen oplossen. daarna gratis bellen naar 0800 22 424 voor een automatische lijntest om te zien of je van de repair verlost bent
oorzaak kan echter ook bij belgacom zitten, dan moet je gratis bellen naar de 0800 22 700 (tot 22uur bereikbaar)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Aangezien wij hier totaal geen verstand hebben van die installatie heb ik gewoon die lijntest gedaan, en het ziet er voorlopig al goed uit:
Downstream line rate 20056 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
Nu hopen dat het zo blijft, alvast bedankt. Straks eens die HD kanalen zoeken![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Downstream line rate 20056 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
Nu hopen dat het zo blijft, alvast bedankt. Straks eens die HD kanalen zoeken
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
De decoder is opnieuw opgestart, eerste verschil al is dat als ik naar HDMI 1 ga (waar de decoder is aangesloten) er staat 1080i ipv 560i (ofzoiets). Dus er is wel degelijk iets veranderd
, maar de HD kanalen vind ik wel nog steeds niet.
Hoe moet ik die activeren? Google levert niet al te vlug iets leerrijk op...
Bedankt al voor de antwoorden![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het is nog steeds
Downstream line rate 20056 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
Dus we worden voorlopig niet teruggezet op repair profile.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hoe moet ik die activeren? Google levert niet al te vlug iets leerrijk op...
Bedankt al voor de antwoorden
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het is nog steeds
Downstream line rate 20056 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
Dus we worden voorlopig niet teruggezet op repair profile.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
normaal zou je nu hd zenders moeten kunnen kijken ja, één hd staat normaal op 30 of 31 dacht ik
evt activeren via menu / instellingen / HD
evt activeren via menu / instellingen / HD
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect