Kom momenteel niet online via mijn Telenet. Wel via backup lijn van Dommel.com
Nog iemand problemen? (rond Hasselt).
Telenet niet beschikbaar in Limburg?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Idem hier, regio Maaseik. Telenet internet, telefonie en interactieve tv onbeschikbaar.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Hier ligt helaas alles nog steeds uit.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Als er globaal niks mis is, dan vermoed ik dat het probleem bij jou thuis ligt en dan kan de wachttijd voor een technieker al eens oplopen ja. Heb je nog analoge TV ? Of echt helemaal niks ? In het eerste geval zou ik de modem eens bekijken (branden er nog lampjes, de welke ... ?), in het 2de geval vermoed ik dat er een probleem met je kabel is, dan zal je inderdaad moeten wachten op een technieker.
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Informeer eens bij je buren... zo weet je meteen of het enkel bij jou is of in gans de straat.johnsos schreef:maar er zou globaal niks mis zijn
De analoge tv werkt wel nog. Bij de lampjes branden de eerste 2, flikkert het 3e (pijl naar beneden), en is het 4de uit (wereldbolleke).
Maar het feit dat ik door simpel te googelen op deze pagina uitkwam met dezelfde problemen op hetzelfde tijdstip, leek me een indicatie van een verspreid probleem. Helaas heeft zowat niemand in de nabije omgeving (straat) ook Telenet waar ik weet van heb, dus daar informeren zal moeilijk zijn.
Een week zonder internet is tegenwoordig toch wel een eeuwigheid, aangezien dit vrij essentieel is.
Maar het feit dat ik door simpel te googelen op deze pagina uitkwam met dezelfde problemen op hetzelfde tijdstip, leek me een indicatie van een verspreid probleem. Helaas heeft zowat niemand in de nabije omgeving (straat) ook Telenet waar ik weet van heb, dus daar informeren zal moeilijk zijn.
Een week zonder internet is tegenwoordig toch wel een eeuwigheid, aangezien dit vrij essentieel is.