@Lord Utopia: Tis PetriKsKe
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Net bij de echtgenote nog es nagevraagd, "zeker 3 of 4 keren onterecht afgesloten"
Kijk:
Jarenlang hebben we de rekening betaald via domiciliering, nooit geen problemen gehad.
Tot we plotsklaps out of the bleu.... worden afgesloten. (in het weekend natuurlijk)
Eerst Userbase nakijken om te zien of ze een outage hadden, dan de rekeningen nakijken en vast stellen dat er geen betaling was gebeurd.
Op maandag telefonisch contact opnemen met Dommel en daar gaven ze toe dat ze problemen hadden met hun systeem.
Ze vroegen toen om de betaling manueel te doen en ze gingen dan bij wijze van "geste" de kraan terug open zetten, wij hebben toen onmiddelijk betaald en wat denk je gebeurde er toen? ......
Een week later weer afgesloten.......... weer contact met Dommel, ja blijkbaar is er nog steeds een probleem bla bla bla.....
Heb toen maar wijzelijk besloten om de domiciliering te verwijderen via m'n webbanking.
Zo'n "bedrijf" geef ik toch liever geen vrije toegang tot onze bankrekening.
Nadien heb ik dan altijd manueel betaald vanaf de eerste aanmaning (via mail)
Dit is bijna altijd goed gegaan, geloof 1 keer nog es afgesloten geweest voor enkele dagen.
De laatste factuur werd nu betaald op 22 Mei, een weekje later krijgen we dan de laatste mail voor afsluiting (Final)
Ik reageer onmiddelijk via mail en sluit een screenshot van m'n webbanking bij als bewijs van betaling.
Reactie op deze mail 0,0
Weer een weekje later -> Afgesloten. (ze hebben zelfs gewacht voor een maximum damage effect natuurlijk -> verlengd weekend etc....)
Heb ze altijd veel krediet gegeven omdat ze een baanbreker waren, maar nu houd het dus echt wel op.
Wist zelfs niet dat Edpnet meer als 50% goedkoper is voor een 4mbit verbinding.
Dus voorlopig zingen we het maar uit hier thuis met een Jim Mobile en eventueel nog een Mobile Vikings Simcard.
Inderdaad zijn we veel te lang...... veel te braaf geweest.
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)