Hoi iedereen,
Ik heb volgend vraagje: Vanaf 1 augustus zou ik eigenlijk telenet digitaal tv willen. (voor de voetbal vooral), dus infeite zou ik vanaf bv 15 july al digitaal tv willen van telenet, maar de voetbal pas startende op 1 augustus ( ik ben op verlof tot en met 29 july). Zou dit mogelijk zijnom toch van de online promo van 5 maanden te genieten maar pas ingaande vanaf 1 augustus ipv 15 july?
Iemand reeds besteld en ervaring in wat ze doen? Iemand een idee wat ik anders best kan doen?
Alvast bedankt
Wanneer telenet bestellen
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
-
- Pro Member
Ik kan dat idd laten vastleggen op 1 augustus. Maar de actie loopt maar tot 31 july Of is het de datum van "aanvraag" die telt?
Ik zal allessinds ook maar eens telefonisch contact opnemen... op die manier ben ik misschien ook al iets wijzer.
Alvast bedankt, ik post hier ook het resultaat van zodra ik heb kunnen bellen.
Ik zal allessinds ook maar eens telefonisch contact opnemen... op die manier ben ik misschien ook al iets wijzer.
Alvast bedankt, ik post hier ook het resultaat van zodra ik heb kunnen bellen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Als de actie maar duurt tot 31juli, en de installatie op 1 augustus bijgevolg niet geldig zou zijn; dan laat je alles toch gewoon installeren op 31juli?
Nu ja, ik denk dat dit sowieso geen probleem mag zijn, aangezien ik er van uit ga dat niet iedereen die op 31juli zijn aanvraag indient diezelfde dag nog een installateur over de vloer krijgt.
Nu ja, ik denk dat dit sowieso geen probleem mag zijn, aangezien ik er van uit ga dat niet iedereen die op 31juli zijn aanvraag indient diezelfde dag nog een installateur over de vloer krijgt.
-
- Pro Member
Logisch toch, je krijgt 5 maanden korting op de voetbal. als die ingaat op july, ben je al 1 maand kwijt en heb ik geen matchen kunnen zien. Ok het gaat misschien maar over 5€ maar het is ook het principe hé. 5€ betalen voor iets wat je niet gebruikt...
-
- Pro Member
Lol, heb dus net gebeld en kreeg een dame aan de lijn:
Ik vroeg dus of bovenstaande kon, die dame zei ja als je dat ZELF Online doet, dan gaan die 5 maanden al in vanaf de moment dat je bestelt, en de datum die jij kiest is niet 100% zeker... tot daar snap ik nog. Maar dan zei ze, ja als IK dat voor jou zelf doe dan krijg je vanaf 1 augustus 3 maandenkorting. Ik zeg haar, ja dat is dan nog slechter, en dan viel het ineens stil, ze wist niet meer wat te zeggen. Oftewel was ze dus volledig iets uit haar duim aan het zuigen, oftewel iets anders... maar eigenlijk weet ik dus nog minder als voorheen Zal dan maar vanaf july beginnen korting rekenen zeker... en dan 1 maand missen.
Ik vroeg dus of bovenstaande kon, die dame zei ja als je dat ZELF Online doet, dan gaan die 5 maanden al in vanaf de moment dat je bestelt, en de datum die jij kiest is niet 100% zeker... tot daar snap ik nog. Maar dan zei ze, ja als IK dat voor jou zelf doe dan krijg je vanaf 1 augustus 3 maandenkorting. Ik zeg haar, ja dat is dan nog slechter, en dan viel het ineens stil, ze wist niet meer wat te zeggen. Oftewel was ze dus volledig iets uit haar duim aan het zuigen, oftewel iets anders... maar eigenlijk weet ik dus nog minder als voorheen Zal dan maar vanaf july beginnen korting rekenen zeker... en dan 1 maand missen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Euhm, telenet factureert toch niet elke 1ste van de maand, maar steeds op de dag van de start van je abo?GunSmoke007 schreef:Logisch toch, je krijgt 5 maanden korting op de voetbal. als die ingaat op july, ben je al 1 maand kwijt en heb ik geen matchen kunnen zien. Ok het gaat misschien maar over 5€ maar het is ook het principe hé. 5€ betalen voor iets wat je niet gebruikt...
Dus aanvragen op 29/30/31 juli ==> 5 maanden gratis voetbal, dus tot 29/30/31 december.
Het is natuurlijk mogelijk dat ik verkeerd zit...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Volgens mij geldt de datum van bestelling voor vaststelling van je promo, niet de datum van installatie. terugbellen naar helpdesk en hopen dat je een competenter persoon aan de lijn krijgt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
Heb het besteld, ze komen normaal de 15de installeren Dan zullen ze idd ook beginnen tellen vanaf de 15de. Het is dan maar zo ik dacht eerst ook prime film te nemen maar dat heb ik dan maar zo gelaten
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Vrouwke ga content zijn
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
De 5 maand gaan in vanaf de dag van installatie ben dat 200% zeker !!
Dus instalatiedatum bvb 30/07 is tot 30/12 aan 10€
Trouwens die actie loopt al meer dan 1 jaar en iedere keer verlengd.
Dus instalatiedatum bvb 30/07 is tot 30/12 aan 10€
Trouwens die actie loopt al meer dan 1 jaar en iedere keer verlengd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP