![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
maar het blijft goed te horen dat er mensen met snelheidsverbeteringen zijn
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja peops,
"hoe lang zou dit duren"
't hangt er maar vanaf hoe hard dat men het netwerk weer wil gaan belasten hé, zo simpel is da. Upgrades en investeringen hebben totaal geen nut als de bandbreedte telkens weer wordt ingenomen door leechers e.d.
vlug, !!!fire up the download engine, get the little people to work, HIT THE GNOMES WITH A SHOVEL!!!
't zal wel aan mij liggen,...
Anonymous schreef:Ofwel iedereen aan de 40 Gb limiet, ofwel niemand. Maar mensen afsluiten om op 40Gb te zitten, zodat anderen kunnen leechen tegen hogere snelheid, is ook niet de oplossing.
Dan geraakt alles ook weer vast.
En dan zijn de 40Gb limieters er weer de dupe van. Waarom blokkeert A2F nu niet gewoon de bandbreedte op de unlimited, zodat klanten de keuze krijgen: ofwel unlimited tegen lage snelheid, ofwel 40 Gb tegen hoge snelheid. Zo krijg je geen kwade klanten en alleen maar tevreden klanten met een keuze.
Anonymous schreef:Stop eens als modurator om zo'n reacties te geven
Dat geeft enkel den indruk dat je alles wat adls2fit vertelt gelooft en zij geen schuld treffen aan gans het probleem
Bij problemen zoals netwerken en gebruik dervan zijn er altijd meerdere schuldigen
Ik zelf zit ook in de IT wereld al jaren dan toch en ben netwerkbeheerder
eerst als werknemer van een openbare dienst (geen Belgacom) en nu als zelfstandige
Heb veel seminaries meegemaakt al die jaren en moest ik alles geloven als er wa mis gaat wat die heren vertellen had mij al lang van het leven beroofd
Dit even off-topic
Lion schreef:Sasuke hopelijk heeft uw vader u ook geleerd van denk eerst twee maal na voor je reageert
Anonymous schreef:10 K
![]()
![]()
![]()
Ip Range 99
Thats not Normal !!
Bossie schreef:In Gent aanzienlijke verbetering sinds een kwartiertje! Verscheidende maanden op gemiddeld 5kb/s gezeten, nu halen we gemiddeld 250 kb/s en pieken tot 300kb/s.
Hopelijk blijft het deze keer ook echt duren.
Greetz Bossie
RaDa^ schreef:Der was ier opt forum iemand van Ronse ook dachtek
aangezien Gent aanzienlijk verbeterd is, en Ronse dachtek tot de regio van Gent behoorde, zou die eens zijn speedtest willen posten?
Visi0n4ir schreef:stay away from the mushrooms bro !!!!!!!
sinds 18 mei is het huilen met de pet op haalde daarvoor altijd +100K en nu max 7 KB/s
*WEEN*
Don't know what they did but please pretty pretty please undo it asap
als ik zo van die posts lees met als tekst "ineens waren de snelheden wer ok en ben ik beginnen downloaden" dan kan ik alleen maar stil wanhopen,
unicomplex schreef:yup
http en streaming audio use gaan vollen bak
ftp is precies capped da het nie meer schoon is
http 250-400 KBps
streaming audio en video gaat lekker
ftp use, naar gelijk waar eigenlijk, demos afhalen, patchen dl, ... maakt neit uit, altijd maar 15-20 KBps
is toch routing capping da ze doen man.
uni