ik heb op hun site gekeken maar zie nergens een abo zonder limiet staan op hun site, nochtans beweren er hier op dit forum veel mensen dat versatel een limietloze abo aanbied maar aan lagere snelheden, zou er iemand een link kunnen plaatsen naar de site waar ik info kan vinden erover?
veel groetjes
bestaat er wel een versatel abo zonder limiet??
maar staat er bij dat vanaf je voor een bedrag van 10? per maand meer dan die 250MB verbruikt de verbruik gratis wordt en ik denk dat het zo is dat ze dat bedoelen
Lees ook eens een beetje verder dan de neus lang is;
Inclusief downloadvolume = 250 MB per maand
Extra data = 5 eurocent per MB (Max 10 €, nadien gratis)*
* Eens de € 10 bereikt surft u voor elke extra MB gratis (per maand)
Een goede verstaander heeft niet meer info nodig maar toch;
Je maximumfactuur is 29.90 € voor een lijn waarbij je "limietloos" kan downloaden.
Als je minder dan 450 MB per maand download zal je factuur onder de 29.90 € zijn.
Als je 100 GB download zal je factuur maar 29.90 € zijn aangezien je enkel de traffiek tussen 0 en 450 MB moet betalen. Alles daar boven is in de prijs inbegrepen.
Inclusief downloadvolume = 250 MB per maand
Extra data = 5 eurocent per MB (Max 10 €, nadien gratis)*
* Eens de € 10 bereikt surft u voor elke extra MB gratis (per maand)
Een goede verstaander heeft niet meer info nodig maar toch;
Je maximumfactuur is 29.90 € voor een lijn waarbij je "limietloos" kan downloaden.
Als je minder dan 450 MB per maand download zal je factuur onder de 29.90 € zijn.
Als je 100 GB download zal je factuur maar 29.90 € zijn aangezien je enkel de traffiek tussen 0 en 450 MB moet betalen. Alles daar boven is in de prijs inbegrepen.
Thx Meon,
Mss dat we deze uitleg van me ( probeer dit te doen zonder een dikke nek te krijgen ) beter nog een beetje bijhouden want die vraag is nu ondertussen toch al een paar keer de révue gepasseerd hé.
En ik denk dat het met het voorbeeldje toch wel duidelijk moet zijn.
Allez, 'k hoop het toch.
Mss dat we deze uitleg van me ( probeer dit te doen zonder een dikke nek te krijgen ) beter nog een beetje bijhouden want die vraag is nu ondertussen toch al een paar keer de révue gepasseerd hé.
En ik denk dat het met het voorbeeldje toch wel duidelijk moet zijn.
Allez, 'k hoop het toch.
40 kbyte is wel trager dan ik gehoopt had eigenlijk ... maximum snelheid zou 64 kbyte/s moeten zijn wat de helft meer is ...
Als je het plafond niet constant haalt op zo'n trage sync snelheid stel ik mij eerlijk gezegd vragen over de kwaliteit van hun service...
Als je het plafond niet constant haalt op zo'n trage sync snelheid stel ik mij eerlijk gezegd vragen over de kwaliteit van hun service...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
C-Phest, ik haal altijd minstens 54 kB/sec. Dat is niet slecht gezien de 13% TCP-overhead. Hebt ge me nog nooit zien gamen op BAT5 terwijl ik aant Versatellen ben Ik ben diegene met de laagste pings
ik niet
maar wat wil je
ik neem ook allen maar versatel om op internet te gaan ik dl niets maar alle maanden ben ik met +- 400 mb voor aleen internet en msn vin je dat normaal voor 2 uur per dag?
steffler
http://www.steffler.be.tf
maar wat wil je
ik neem ook allen maar versatel om op internet te gaan ik dl niets maar alle maanden ben ik met +- 400 mb voor aleen internet en msn vin je dat normaal voor 2 uur per dag?
steffler
http://www.steffler.be.tf
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Aangezien versatel bedoelt is voor kleine gebruikers vraag ik me eigenlijk af of ze niet beginnen zagen als je een grootverbruiker bent.
Dus is er iemand die bij versatel al effectief 50GB per maand download zonder dat daar klachten op komen??
Aangezien ik binnenkort verhuis en van A2F af wil lijkt versatel een alternatief.
Ik moet dan wel zeker weten dat een hoog verbruik niet voor problemen zorgt.
Dus is er iemand die bij versatel al effectief 50GB per maand download zonder dat daar klachten op komen??
Aangezien ik binnenkort verhuis en van A2F af wil lijkt versatel een alternatief.
Ik moet dan wel zeker weten dat een hoog verbruik niet voor problemen zorgt.
meon schreef:C-Phest, ik haal altijd minstens 54 kB/sec. Dat is niet slecht gezien de 13% TCP-overhead. Hebt ge me nog nooit zien gamen op BAT5 terwijl ik aant Versatellen ben Ik ben diegene met de laagste pings
Ping times don't go in the stats dude ... kill/death ratio's do
<evil grin> moehahahah </evil grin>
Maar serieus: ik ben Versatel ook zwaar aan't overwegen ... gewoon om te leechen dan ... zoals ik eens eerder berekende kunt ge een 120 gig wel halen op een maand ... laat maar rustig binnen sijpelen dan
BTW: Meon: ik heb gehoord dat ge een koperpaar moet hebben voor een versatel adsl te krijgen ... is dat een gewone telefoonlijn? Op de A2F site is dat het verschil tussen de gewone en professionele abo's ...
Ik woon op een apartement dus zou dat graag weten voor ik bestel ... kwestie van eerst eens te checken met mijne huisbaas voor ze beginnen met de straat open te breken
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]