Geen Tab te zien: Belgacom gaat Lidl achterna

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
yabatopia
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2011, 14:12
Bedankt: 2 keer

Is er al iemand in geslaagd om een Samsung Galaxy Tab 10.1v te bemachtigen? Na meer dan drie weken is het me nog niet gelukt. Het lijkt wel of Belgacom de dubieuze praktijken van Lidl kopieert: massaal reclame maken voor een product, maar in de winkel is er geen voorraad te vinden. Geen kat te zien, of beter geen Tab te zien.

Het begon nochtans hoopvol. Eind mei kondigde Belgacom aan tablets van Samsung via een abonnementsformule aan te bieden aan een wel heel interessante prijs - ook voor abonnees. Het aanbod zou maar geldig zijn voor de eerste 10.000 klanten, dus wachtte ik niet te lang om naar een lokaal Belgacom Center te gaan. Helaas, de medewerkers hadden al gehoord van de actie, maar de 10.1 inch tabs zouden pas de week erna binnenkomen. Mijn contactgegevens werden netjes genoteerd, en dinsdag 7 juni werd ik gebeld met het goede nieuws dat de eerste (en enige) Samsung Galaxy Tab 10.1v was binnengekomen.

Het papierwerk werd opgemaakt (actie vereist een contract van 2 jaar) en de medewerker wou ook nog een demo geven ( medewerkers hebben blijkbaar van Belgacom de opdracht gekregen om de klant een demo van 20 minuten te geven, wat op zich geen slecht idee is). Helaas bleek het toestel defect. Een dead on arrival (DOA) dus. Kan gebeuren. Ik heb liever een DOA die ik meteen kan inruilen, dan dat ik na twee weken terug moet met een defect toestel om vervolgens drie weken te wachten eer het terug uit reparatie komt.

De contracten werden geannuleerd - of zouden toch geannuleerd worden - en de medewerker zou me terug contacteren als een nieuwe 10 inch Tab was binnengekomen. En toen werd het stil. Heel stil. Anderhalve week later nogmaals gebeld naar de helpdesk van Belgacom, dat me vervolgens doorschakelde naar de winkel. Maar nog altijd geen Tab binnen. Er werd me nogmaals verzekerd dat ze me zouden contacteren als er een nieuw toestel arriveerde, maar na anderhalve week blijft het aan de andere kant van de Belgacom-lijn doodstil.

Bij de reacties op de aankondiging van de Belgacom-actie las ik dat ik blijkbaar niet de enige ben die vruchteloos wacht om een 10.1v Galaxy Tab. Wat me doet vermoeden dat Belgacom wel over een héél beperkte voorraad moet beschikken. Misschien wel zodanig beperkt dat Belgacom ronduit in overtreding zijn met de wet op (on)eerlijke handelspraktijken: http://economie.fgov.be/nl/geschillen/k ... trompeuse/. Nog eventjes en een klacht is onderweg - wat het ook moge uithalen.

Oh ja. Vandaag net mijn Belgacom-factuur ontvangen. En jullie raden het al: hoewel mijn contracten geannuleerd zouden worden (nogal zinloos om een contract af te sluiten voor een niet ontvangen product of dienst), zijn de bollebozen bij Belgacom er toch in geslaagd om het abonnement gedeeltelijk in rekening te brengen. Dan ben je uiteindelijk bij Lidl beter af: als ze daar het product niet meer hebben, dan moet je er alvast niet voor betalen!

- edit: spellingsfout -
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Tja, ik heb ook al tijdje geleden online besteld; daar stond bij: levertermijn 6 weken...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Belgacomcenter Gent Kouter zijn ze aanwezig!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

yabatopia schreef:Een dead on arrival (DOA) dus. Kan gebeuren.
Ik heb rond 1980 een ZX Spectrum gekocht in de Katelijnevest. Bij thuiskomst bleek die ook niet te werken. Daarna nog maanden moeten wachten op een werkend toestel. Ik denk dat die winkel datzelfde defecte toestel ook elke week opnieuw verkocht. Het geld hadden ze dan tenminste al binnen...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zat briefje van de post in de brievenbus, waarschijnlijk ligt ie op mij te wachten in het postkantoor :-)
Zou het bevoorradingsprobleem in orde aan het komen zijn?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Belgamus
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 maa 2010, 18:31
Bedankt: 1 keer

Facturatie is spijtig genoeg nog altijd een heikel punt bij Belgacom.

De integratie van de verschillende dochterbedrijven heeft nog geen gunstig effect gehad op de facturatie,
terwijl dit net een van de drijfveren was.

Voor je abonnement gewoon naar de klantendienst bellen - 0800/22.800 - waar je tegenwoordig sneller (+/- 2 minuten) iemand aan de lijn krijgt.

Wel eigenaardig dat er voor dit bevoorradingsprobleem bij Belgacom direct vergeleken word met Lidl,
terwijl Apple dezelfde problemen (al dan niet vrijwillig) heeft.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Er blijken veel van die 10.1v tabs een loszittend scherm in een hoek te hebben...helaas is dit bij mij ook het geval (aan de aan/uit knop)
Als ik me niet vergis heeft asumimbal de 10.1v al ontvangen via die abbonementsformule en...heeft die ook het probleem vh scherm, heb ik op tweakers forum gelezen.
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

Zowel hardware als software worden tegenwoordig veel te snel op de markt gebracht en onvoldoende getest.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Ik ben de eerste dag meteen naar de BGC winkel in St truiden en Hasselt geweest. In geen van beiden was de tab 10.1v beschikbaar, wel de 7".
Mijn bestelling werd netjes genoteerd en de volgende donderdag kreeg ik een telefoontje uit Hasselt dat deze binnen was.
Er werd meteen een afspraak gemaakt in de winkel van Hasselt (op vrijdag) en heb deze meteen meegekregen na de nodige uitleg. Was de eerste in de BGC winkel in Hasselt aan wie een tab geleverd werd en alles werd keurig afgehandeld!
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb er vorige week één besteld in Lokeren en die zou deze week geleverd worden.
Afwachten maar. Voor alle bestellingen laat ik trouwens altijd een clausule "onder voorbehoud van leveringsdatum" opnemen zodat je altijd kan annuleren.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

gunny schreef:Zowel hardware als software worden tegenwoordig veel te snel op de markt gebracht en onvoldoende getest.
Je hebt gelijk...de 7 inch is nog maar 3 jaar oud...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Leuk, scherm issues beginnen nu boven water te komen...
http://www.androidtablets.net/forum/and ... fects.html
Black_BMWke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2007, 00:10
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb in de winkel te sint-truiden 1 kunnen vastkrijgen. Maar hij is ondertussen al terug binnen voor het loskomen van het scherm.
Men heeft mij daar nu ook verteld dat ze pas terug leveringen verwachten vanaf 4 augustus, samsung heeft het uitleveren stopgezet. En gaat alle schermen goed vastzetten.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

kaise1 schreef:Leuk, scherm issues beginnen nu boven water te komen...
http://www.androidtablets.net/forum/and ... fects.html
Dit gaat over de 10.1. Er staat niet bij dat de schermen daar loskomen, bij de 10.1v is dat wel het geval.

Bij mij komt de hele onderkant van de glasplaat licht omhoog. Je druk er dan op en na een paar minuten is hij weer omhoog gekomen. Levering is problematisch. Veel winkels hebben de verkoop stopgezet. Eigenlijk onbegrijpelijk van een fabrikant als Samsung dat zo iets gebeurd.

Voor de rest ben ik tevreden over de Tab 10.1. 1/6 in de winkel van Genk geweest maar moest tot 15/6 wachten op een 10.1v. Voor de rest goede service van Belgacom, weet niet meer of het de dag na de activatie of de tweede dag was dat men belde ofdat alles OK was. Alles perfect enkel doorgegeven van het loslatend scherm.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik heb ze gezien in de fnac weet niet of ze er nu nog beschikbaar zijn, moet zeggen dat het het vlotste toestel aanwezig was, .. was echt prachtig om op te werken, .. of de kwaliteit goed is .. blijkbaar iets minder :p

'k vond het nogal duur voor een tabletje ..
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Abusimbal schreef:Dit gaat over de 10.1. Er staat niet bij dat de schermen daar loskomen, bij de 10.1v is dat wel het geval.

Bij mij komt de hele onderkant van de glasplaat licht omhoog. Je druk er dan op en na een paar minuten is hij weer omhoog gekomen. Levering is problematisch. Veel winkels hebben de verkoop stopgezet. Eigenlijk onbegrijpelijk van een fabrikant als Samsung dat zo iets gebeurd.
Oeps gaat idd over 10.1 maar loskomende schermen wel vermeld,

"In fact, after doing some digging, several websites, including PhanDroid and SlashGear, have even posted news stories related to one of the problems that seems to be the most prolific of all the issues; the actual glass of the screen as it fits in its casing has come unglued and is "popping up". There are some reports that pushing it back down only fixes it temporarily, and"

dus met de 10.1 ook ? :roll:
ongelooflijk...

Bij mij is het vanaf de aan/uit knop tot bovenaan de microfoon lichtjes omhoog en idd als je erop drukt komt die na een tijd weer omhoog...
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

krisken schreef:
gunny schreef:Zowel hardware als software worden tegenwoordig veel te snel op de markt gebracht en onvoldoende getest.
Je hebt gelijk...de 7 inch is nog maar 3 jaar oud...
Het ging over (de schermproblemen bij) de 10.1v
yabatopia
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2011, 14:12
Bedankt: 2 keer

Ik vind het vooral jammer dat je als klant niet op de hoogte wordt gehouden van wachttijden of eventuele leveringsproblemen. Als ik al zou weten waarom het zolang duurt, dan zou ik misschien wat meer begrip kunnen opbrengen. Nu heb ik geen enkel idee wanneer het nieuwe toestel er zal zijn: het kan morgen zijn, volgende week, maar evengoed in augustus of nog later. Ik heb al de vergelijking gemaakt met Lidl, maar misschien is een vergelijking met de NMBS ook wel van toepassing. De trein staat stil, maar waarom en hoe lang nog weet niemand. En de conducteur weet ook al van niets, als hij/zij al durft op te dagen. Veel webwinkels doen grote moeite om klanten op de hoogte te houden van hun bestelling: levertijden, klaar voor verzending, tracking van ,de levering, ... Bravo dat de telefonische klantendienst binnen twee minuten bereikbaar zou zijn, maar waarom zou ik als klant alle initiatief moeten nemen?
pdrke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:01
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

@Yabatopia: Wij hebben op het bedrijf 2 maand geleden 2 ipads besteld. Tot op heden nog geen ipads ontvangen en bij navraag wanneer deze gaan binnenkomen..... geen flauw idee. Moet zelf ook altijd zelf bellen voor info. Is dus niet alleen bij Belgacom. Ik denk dat dit een beetje een algemeen probleem is
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Probleem bij grote vraag is dat fabrikanten zelf niet altijd een indicatie hebben. Zeker grote bedrijven met een hoofdkantoor in elke land/regio.
Ik bedoel tablet word in China gemaakt, hoofdkantoor, bv. in Zuid-Korea, deze weten (zouden moeten) wanneer de fabriek een partij klaar heeft, dan moet het hoofdkantoor deze verdelen over de wereld, a.d.h.v. bedrijfspolitiek of vraag.

Belgacom koopt Tabs van Samsung maar hangt af van de toelevering. Wel zou Belgacom kunnen zorgen dat mensen een bericht krijgen wanneer ze in de winkel zijn, dat mag je toch verwachten.

Grote probleem is dat je niet weet waarom de levering problematisch is. Bij de iPad is dat de grote vraag en de productie die niet kan volgen, bij de Samsung is het gissen. Kan zijn dat door de vele loslatende schermen men acties uitvoerd en bijvoorbeeld een partij die uitgeleverd zou moeten worden terug genomen is of dat bijvoorbeeld de 10.1v end of life is en Samsung alles zet op de 10.1 en 8.9 versie.

Feiten die ik weet zijn:

- 10.1v is "vanilla" versie, die toevallig ook door Vodafone verkocht word en is een beperkte reeks.
- Beperkte reeks omdat Samsung een dunnere versie de 10.1 (8.6mm t.o.v. 10.9mm) versie gaat lanceren (in VS al begonnen)
- Veel winkels geen 10.1v überhaupt meer aanbieden of verkopen (ook Vodafone UK welke de 10.1 nu gaat leveren)
- De 10.1v en de 10.1 I/O versie (beperkte reeks van 5000 die door Google aan aanwezigen van Google I/O gegeven heeft) problemen hebben dat de glasplaat los komt.

Dan nog iets over mijn 10.1v. Buiten het glasplaat probleem ben ik tevreden met de Tab. Heel af en toe nog een app die soms crasht.
Wachten is op de updat van Android 3.0 naar 3.1, welke ook een drama is als het aankomt wanneer dit te verwachten is. Ik heb al naar Samsung Benelux gebelt en het enige dat de persoon aan de lijn kon zeggen was dat het zo goed als zeker is dat 3.1 naar de 10.1v komt, maar datum is niet bekend, enkel "deze zomer" naar verwachting.

EDIT
Over 3.1: mensen op XDA zijn bezig en Samsung ook.
http://forum.xda-developers.com/showthr ... 309&page=8
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Zojuist de kies software geinstalleerd om via usb wat video files op mn laptop te zetten.
Drivers voor de 10.1v misluken en kies herkent de tab niet alsook is er nergens in de instellingen usb settings te vinden zijn noch de kies mode...
Resultaat is dat de tablet hier dus niet is aan te sluiten aan de pc via usb...
Na wat opzoekwerk las ik dat de kies software niet werkt met de 10.1v omdat die zuiver draait op het android systeem...

En komt de komende android 3.1 update dan over the air binnen met deze tab ?

EDIT; na de kies software te uninstallen en de daarbijhorende driver instalt windows dus de goeie usb driver (voor massaopslag dus)


hier een reply van een vodafone medewerkster ivb

Code: Selecteer alles

Yanluk wrote:
I have seen all those manuals. They all ask to go to Settings - Wireless & networks and USB mode.
And again this menu doesn't exist.
 
But you saing that you cand find menu like that on your tablet? On 10.1v tablet?

Hi Yanluk,

I have asked our Specialist Tech team for some assistance with this issue to get a resolution for you. It seems that the information I provided earlier is relevant only for the original Galaxy Tab version, and is not accurate for the 10.1V.

I apologise for this error and for any inconvenience this has caused you.

We have since discovered that Kies is not a feature offered on the new 10.1 Tab-this is because the Galaxy Tab 10.1 is a Google Experience device, meaning that it runs with the Android system and not Samsung's custom software.

The Galaxy Tablet is, however,  a fairly comprehensive machine so depending on what you were wanting to use the Kies program for, there will most likely be alternate software that you can use in its place.

If you are having issues with a specific function please let me know and we can suggest an alternate solution for you.

Thanks,

Kate  
Help and Support
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Welke windows heb je ? Ik heb Vista64, gisteren een paar bestanden via USB overgezet.
Word als externe opslag herkend.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Window 7, maar wordt nu dus herkend door de kies software te uninstallen en zijn drivers...

Eventuele android updates over air dus ?
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Voor mensen die graag knutselen op eigen risico. Iemand op XDA developers heeft 3.1 geport naar de 10.1v.
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1155023

Kunnen misschien dit topic omvormen naar ervaringen met de Samsung Galaxy Tab (10.1v)

@Astralon: de Tab of de Tab 10.1v ?
Laatst gewijzigd door Abusimbal 06 jul 2011, 14:51, in totaal 2 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik heb mijn tab vandaag opgehaald in een Belgacom center, besteld op 22 juni.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Tweet gelezen van @SamFirmware dat de 3.1 er is voor de P7500,P7510 en die zou het navragen wanneer voor de P7100...

Hier een lancering van een official demo van de 10.1 tab met android 3.1 touchwiz ...
(Zijn het NU mijn gedachten of zie ik niet zo goed maar showen ze hier nu ook een tap met een lichtjes omhoog stekende display in het midden van en de linkerhoek, zie in het begin van de video liggend en in de dock ?)(720p full screen)


http://www.youtube.com/watch?v=hlLP3RXk ... ure=relmfu


mn display steekt er toch wat hoger uit zenne
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Heb besloten om mijn galaxy tab 10.1v toch maar naar het repair center te sturen en waarschijnlijk deze zomer op mn kin ga mogen kloppen, maarja komt te erg... hoor hem nu ook al kraken onderaan links vanaf de oplaad/usb connector aan de boord van de glasplaat :eek:
De proximus e-shop klantendienst negeert volledig mn mails door erop standaard te replyen en moet begot bijna smeken om een factuur opgestuurd te krijgen want die heb ik toch nodig als garantie bewijs om de registatie op het repair center ?
(die factuur dient toch als garantiebewijs toch ?)

Man man mn laatste twee aankopen jandaaate :cry:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

als android 3.1 al ter discussie staat voor de 10.1v...

@SamFirmware
SamFirmware
UPDATE NEWS: Android 3.1 for the Galaxy Tab 10.1'' V under discussion (Vodafone/Samsung) (Reason Sales + P7500/P7510)

en over de galaxy tab
@SamFirmware
SamFirmware
UPDATE NEWS: No newer update than Gingerbread for Galaxy Tab.

@SamFirmware
SamFirmware
UPDATE NEWS: Its not sure if all countries will get Gingerbread update Galaxy Tab. (reason sales)


(ps mn 10.1v is in reparatie (dynafix) en staat op status, na 6 dagen wacht op omruil, nu een tijdje in behandeling waarvan ik nu denk dat het display is omgeruild ipv het gehele toestel...enfin is mss beter gezien meerdere meldingen van een nieuw toestel teruggestuurd met opnieuw een loszittend display :roll: )
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

lidle en bgc zijn lang niet de enige, de meeste winkels doen het nu, bv bij vandenborre heb ik dit vrij wel altijd, voor een onozel gsm of whatever, die gasten begrijpen het dus niet, .. als ik wil wachten dan bestel ik het online is het goedkoper en bij mij aan de deur geleverd en dikwijls nog sneller geleverd dan dat zij dat kunnen.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Probleem is soms bij die ketens dat alle bestellingen centraal afgehandeld en gebundeld worden. En dan dikwijls maar 1x om de zoveel dagen of per week doorgestuurd worden.
Dan komt dat op dat centrale punt toe, en moet dat nog eens verdeeld worden. Maar worden pas verdeeld als ze een aantal produkten aan die vestiging moeten leveren.


Ze zouden beter eens leren van meer met direct van groothandel aan de klant te leveren, zonder dat het pakket eerst nog eens langs de winkel of centraal magazijn moet. Nog zo efficiënt. De doos doen ze toch niet open, ze controleren hoogstens of het serienummer op de factuur van de leverancier overeenkomt met dat op de doos...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”