nu:
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/1347214964.png)
Dat is pas schandalig! Maar je zal ergens op een drukke node zitten en daarmee krijg jij een 'rood metertje'wimpollet schreef:Totaal verbruik : 166,32 GB
Je hebt tot de volgende aanrekeningsperiode de status grootverbruiker. Het merendeel van de tijd beschik je over je volledige surfsnelheid. Op drukke momenten kan je snelheid tijdelijk aangepast worden.
Dat is dan ook de reden van mijn post. Heb het bericht gekregen dat ik op smalband gezet werd (dag of drie geleden). Dus maar eens getest. En je ziet het resultaat.Petervanakelyen schreef:Hoezo smallband, je haalt 57Mbps?
Zou je dan niet beter naar fibernet40 gaan? Download in de nacht en je hebt zelfs 27Gb meer.Heel leuk, kan beter via EDGE surfen, is sneller. Nog 2 dagen op deze manier, telemeter op 173GB (fiibernet60), wat een 'afstraffing' en wat een 'grootverbruiker' ben ik toch...
Het kan... maar het zou me niet verbazen dat we binnenkort weeral enkele euro's meer zouden mogen betalen voor een "nieuwe" formule.lucdec schreef:Wanneer komen die nieuwe formules? Al dat ingewikkeld gedoe bij Telenet, voor iets dat eigenlijk zo eenvoudig kan zijn.
Ik vind het schandalig dat ze hiermee weg komen... vrij downloaden my ass.... ik kreeg ook al een melding om me aan te passen op 200Gb....wimpollet schreef: telemeter op 173GB (fiibernet60), wat een 'afstraffing' en wat een 'grootverbruiker' ben ik toch...
Bedankt voor dit te delen!krisken schreef:Ergens wel logisch die afstraffing...vandaag gehoord van een technicus bij telenet dat ze op de hoofdkabel (dus per node) maar maximaal 428mbit kunnen leveren. En maximaal 2 klanten met fibernet 100 en 2 klanten met fibernet 60 op één hoofdkabel. Dus (2x100)+(2x60) = 200 + 120 = 320mbit. De overigen 100mbit afgerond is dus voor alle andere abo's (fibernet 40 + oude abo's) voorzien. Natuurlijk is er altijd overboeking maar wist niet dat het zo nipt was :s
Hoe zit het dan met de upload?krisken schreef:Ergens wel logisch die afstraffing...vandaag gehoord van een technicus bij telenet dat ze op de hoofdkabel (dus per node) maar maximaal 428mbit kunnen leveren. En maximaal 2 klanten met fibernet 100 en 2 klanten met fibernet 60 op één hoofdkabel. Dus (2x100)+(2x60) = 200 + 120 = 320mbit. De overigen 100mbit afgerond is dus voor alle andere abo's (fibernet 40 + oude abo's) voorzien. Natuurlijk is er altijd overboeking maar wist niet dat het zo nipt was :s
Cijfers uit het verleden spraken over 1500 a 2000, en het feit dat Telenet dit wou halveren.alfadude schreef:Hoeveel aansluitingen zitten er gemiddeld op 1 node.
So what... desnoods hangen er 10 fibers aan de node... er moet spectrum om de kabel aanwezig zijn om het erop te zetten.Trojan schreef:Het zou mij verbazen dat ze niet meer naar de node krijgen, ik ga er van uit dat deze via fiber zijn aangesloten?