Thanks for takin' my money ASSHOLE !

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Een beetje de mentaliteit van de grote telecom spelers...

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... L3eeC2lJZs
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Zalig :D
En ze moesten dat hier ook doen. Altijd zitten kraken en babbelen en doen...
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Als dit echt door deze "firma" werd gemaakt mogen ze in het vervolg eens een spellchecker gebruiken. "reglear" theater :bang:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
NDC
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 sep 2008, 15:29

on4bam schreef:Als dit echt door deze "firma" werd gemaakt mogen ze in het vervolg eens een spellchecker gebruiken. "reglear" theater :bang:
Ze zegt daadwerkelijk wel "reglear" dus ik zie niet het probleem met de subs :-D
Heel de conversatie is gewoon gesubbed exact naar hoe ze de woorden uitspreekt.
Een beetje zout op de wonde strooien zou ik zo zeggen :wink:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

on4bam schreef:Als dit echt door deze "firma" werd gemaakt mogen ze in het vervolg eens een spellchecker gebruiken. "reglear" theater :bang:
Weet ge er is geen enkel ander volk dat zo veel zaagt over spelling ! Ik heb dit nog nooit ergens op een anderstalig forum zien staan !? Ik heb ook zoiets van doe moeite blah blah maar daar houdt het op ! Wij maken er zelfs topics over en onderzoeken zelfs hoe onze kinderen sms'en.
GunSmoke007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 10 jul 2008, 14:49
Locatie: Puurs
Bedankt: 5 keer

België is dan ook het land van de studiekes over alles hé. Hier geven ze meer geld aan het onderzoeken van iets dan de effectieve uitvoering. Mooi voorbeeld is onze belgische wegen en infrastructuur. Ze moeten een studieke maken over wat er met sommige verlichtingspalen is gebeurt, ze moeten onderzoeken waarom de puttekes ni uitgekuist zijn. Ze moeten juist niets onderzoeken, ze moeten het OPLOSSEN. Waarom zouden die palen roesten denkt ge? omdat ze versleten zijn é. Waarom staan die puttekes onder water, omdat ze in tijden al niet meer deftig zijn gereinigd. Moette daarvoor studiekes doen? NEEN.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dat ze al gauw het systeem van nl maken waar er geen palen meer langs de weg staan.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”