Telenet foefelaré, all over again?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Helleuw,

Blijkbaar ben ik niet de enige, want verschillende mensen op Facebook hebben het gemeld, Telenet is weer aan het prutsen.

Even getest, en heb de ene keer 100Mbps download, en de volgende speedtest 5Mbps, daarna nog een keer getest en nu opeens 40Mbps (Ik heb FN60)

It's the same thing all over again wat we vorig jaar al hebben meegemaakt.
Wel jammer dat ze ons hiervan niet op de hoogte brengen!

EDIT:
enkele speedtests... (En neen ik zit niet op smallband, nog verbruik ik iets.)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:banana:
Exoronic
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 mei 2011, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

100 mbit hebde nu wel nergens eh :)
maareu , kzou eens telefoneke doen naar telenet , zelfs uw ping is redelijk hoog.
Zelfs als kik op smallband zit heb ik nog ma 4ms naar die server.



ps : zit toch ni op wireless ofzo he ?
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik zit niet op wireless ;)
:banana:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Uloga heb je al eens een modem reset gedaan, kan daarmee opgelost zijn, wie weet.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Akuma
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:18

Ik heb niet zozeer problemen met mijn snelheden, maar wel met het feit dat Telenet webmail bij mij een eeuwigheid nodig heeft om te openen, en dan moet ik nog de chance hebben dat ik niet de "telenet has stopped working error krijg...En het is enkel die "website" die problemen geeft. Moet wel minstens 1x per week de modem uit jet stopcontact trekken, omdat we dus geen internet en foon hebben. En daar betaal je dan 95 euro per maand voor... En als dan eindelijk de webmail pagina geopend is, moet ik gemiddeld 20 à 30 seconden wachten eer ik een mail kan openen...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Akuma heb je dan nog nooit gebeld naar telenet daarvoor, mss kunnen ze daar meer zien ivm verbindingstijden enzo.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb nu een melding gehad om mijn verbruik te matigen, en heb nu een snelheid van 40 Mbps gekregen, is dit normaal???
:banana:
bonzaike
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 aug 2010, 21:22
Bedankt: 2 keer

ik heb fibernet 100 en hier blijft het altijd 100 mbps


Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Exoronic
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 mei 2011, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Uloga schreef:Ik heb nu een melding gehad om mijn verbruik te matigen, en heb nu een snelheid van 40 Mbps gekregen, is dit normaal???
zolang je niet op het GVP zit ( kan je zien op de pagina van de fup meter ) zou je altijd de volledige snelheid van je abbo moete kunnen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”