Helleuw,
Blijkbaar ben ik niet de enige, want verschillende mensen op Facebook hebben het gemeld, Telenet is weer aan het prutsen.
Even getest, en heb de ene keer 100Mbps download, en de volgende speedtest 5Mbps, daarna nog een keer getest en nu opeens 40Mbps (Ik heb FN60)
It's the same thing all over again wat we vorig jaar al hebben meegemaakt.
Wel jammer dat ze ons hiervan niet op de hoogte brengen!
EDIT:
enkele speedtests... (En neen ik zit niet op smallband, nog verbruik ik iets.)
Telenet foefelaré, all over again?
-
- Member
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 21 mei 2011, 20:26
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
100 mbit hebde nu wel nergens eh
maareu , kzou eens telefoneke doen naar telenet , zelfs uw ping is redelijk hoog.
Zelfs als kik op smallband zit heb ik nog ma 4ms naar die server.
ps : zit toch ni op wireless ofzo he ?
maareu , kzou eens telefoneke doen naar telenet , zelfs uw ping is redelijk hoog.
Zelfs als kik op smallband zit heb ik nog ma 4ms naar die server.
ps : zit toch ni op wireless ofzo he ?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Uloga heb je al eens een modem reset gedaan, kan daarmee opgelost zijn, wie weet.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Ik heb niet zozeer problemen met mijn snelheden, maar wel met het feit dat Telenet webmail bij mij een eeuwigheid nodig heeft om te openen, en dan moet ik nog de chance hebben dat ik niet de "telenet has stopped working error krijg...En het is enkel die "website" die problemen geeft. Moet wel minstens 1x per week de modem uit jet stopcontact trekken, omdat we dus geen internet en foon hebben. En daar betaal je dan 95 euro per maand voor... En als dan eindelijk de webmail pagina geopend is, moet ik gemiddeld 20 à 30 seconden wachten eer ik een mail kan openen...
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Akuma heb je dan nog nooit gebeld naar telenet daarvoor, mss kunnen ze daar meer zien ivm verbindingstijden enzo.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Member
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 21 mei 2011, 20:26
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
zolang je niet op het GVP zit ( kan je zien op de pagina van de fup meter ) zou je altijd de volledige snelheid van je abbo moete kunnen.Uloga schreef:Ik heb nu een melding gehad om mijn verbruik te matigen, en heb nu een snelheid van 40 Mbps gekregen, is dit normaal???