Dat is het hem juist wat jij absoluut weigert in te zien:
Je hebt van de helpdesk een antwoord gekregen: wij hebben de lijn getest en er is geen probleem.
Ze geven zelfs een nummer waar je op kan bellen als het niet opgelost is.
Wat verwacht je van de helpdesk nog meer, dat ze hun algemene voorwaarden quoten ?
Wel, dat doen ze niet, jij brengt een probleem aan, en zij volgen hun scriptje en geven hun voorziene antwoord.
Voor hun case closed, en eigenlijk hoe absurd ook, hebben ze nog dik gelijk.
En als jij blijft naar de helpdesk bellen, gaan zij gewoon blijven dat standaard antwoord geven
Ik ben curieus wie dat het het langste volhoudt (dt is dat juist philippe ?
)
Al eens aan een aangetekende brief gedacht, of mailen naar den duco (ook populair), of de ombudsdienst,
of toch maar eens meespelen en doen wat het helpdesk script zegt.
Nu ja, tenslotte blijf je elke maand braaf je dikke factuur betalen "voor de goeie service" die telenet biedt, en die je bij een goedkope providere zoals scarlet of dommel niet hebt ...