Telenet haalt voetbalcontract binnen.

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Trojan: dat is geen antwoord op zijn antwoord. Hij heeft het juist als je stelt dat je of internet, of telefonie (of beide) nodig hebt om Belgacom TV te gebruiken.

Marlboro: de klant is sowieso in het nadeel, of hij nu Telenet, Belgacom of allebei moet nemen. Belgacom doet nu natuurlijk wel een royale geste. Telenet dacht veel geld te maken met het verkopen van hun Prime, en nu geeft Belgacom de wedstrijden gratis weg. Ze hebben heel, héél erg dure voetbalrechten gekocht, de mannen bij Telenet.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Lord; neen hoor, ik heb hier een overwinning als telenet klant, we hadden niks meer van belgisch voetbal dankzij die belgacom
Modbreak:
woordgebruik ajb
ezels
, die topmatchen die ze hebben is hetgeen dat telde voor mij en die hebben we nu, ben heel tevreden en ik hoef me niet druk te maken, in nikske niet.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Lord Utopia schreef:Trojan: dat is geen antwoord op zijn antwoord. Hij heeft het juist als je stelt dat je of internet, of telefonie (of beide) nodig hebt om Belgacom TV te gebruiken.
Nee hoor, je kan perfect TV-only bestellen. 18,5 euro per maand, decoder inclusief.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Het beste en goedkoopste dat een die-hard voetbalfan nu kan doen is om telenet buiten te zwieren (en enkel de telenet digitale TV bij hen houden) en om een pack inet+ tel + tv bij Belgacom te nemen.

De slimsten zullen het zo wel doen.
Ik moet het toegeven, ne meesterzet van Belgacom

Telenet zal nu ook iets gratis moeten geven van hunnen voetbal ipv er geld uit te slaan.

Ik hoor de reclamespots al, BelgacomTV nu met gratis voetbal ...
Laatst gewijzigd door duizend 14 jun 2011, 20:40, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Lord Utopia schreef:Trojan: dat is geen antwoord op zijn antwoord. Hij heeft het juist als je stelt dat je of internet, of telefonie (of beide) nodig hebt om Belgacom TV te gebruiken.
Ook jij bent verkeerd. Je kan belgacom tv wel degelijk los verkrijgen.
Geldig voor elk nieuw abonnement van 12 maanden op Belgacom TV Comfort, Favorite of Intense. Belgacom TV Comfort kost € 18,50/maand, Belgacom TV Favorite € 27,50/maand en Belgacom TV Intense € 36,50/maand voor klanten een vaste Classic-lijn van € 19/maand, hetzij een totaal van € 37,50/maand voor Comfort, € 46,50 voor Favorite en € 55,50 voor Intense, waarbij elk element afzonderlijk kan worden aangekocht voor de respectieve prijs van € 19 voor de vaste Classic-lijn, € 27,35 voor Belgacom TV Comfort, € 36,35 voor Favorite, en € 45,35 voor Intense, en euro; 6/maand voor de huur van de decoder. Belgacom TV is ook beschikbaar met een abonnement Belgacom Internet.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Devilzown schreef:
Lord Utopia schreef:Trojan: dat is geen antwoord op zijn antwoord. Hij heeft het juist als je stelt dat je of internet, of telefonie (of beide) nodig hebt om Belgacom TV te gebruiken.
Nee hoor, je kan perfect TV-only bestellen. 18,5 euro per maand, decoder inclusief.
Dat is fout. Zoals in het andere topic: 33,35 euro per maand: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... omfort_con
En anders zijn de voorwaarden op de site verkeerd. ;)
(Trojan: zie mijn post in het andere topic, ik heb mij verkeerd verwoord hier)
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 59#p384059
Laatst gewijzigd door Lord Utopia 14 jun 2011, 20:42, in totaal 1 gewijzigd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Internet en decoder bij belgacom, ik heb dat gezien bij iemand die ik ken, zijn internet gaat trager vooruit als beiden openstaan.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

De huur van uw decoder is al inbegrepen in de basisprijs van uw abonnement als ik mij niet vergis, dus het is maar €27,35.

Toch maar even de nadruk leggen op "als ik mij niet vergis".

@marlboro: want je moet natuurlijk vollen bak downloaden terwijl je tv aan het kijken bent he. :roll:
Flauw excuus, zoals gewoonlijk. Moeten we eens beginnen over de regenboog van telenet?

Uw pogingen om belgacom hier in discrediet te brengen en te trollen zijn ongepast. Je hebt het nog niet één keer over de voetbal gehad zonder belgacom af te breken. :cop:
Laatst gewijzigd door Trojan 14 jun 2011, 20:44, in totaal 1 gewijzigd.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

€ 27,35 voor Belgacom TV Comfort, € 36,35 voor Favorite, en € 45,35 voor Intense, en euro; 6/maand voor de huur van de decoder.
Maar die kost moet je natuurlijk niet betalen als je je decoder aangekocht hebt. Je pense.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Dat is waarschijnlijk als je afzonderlijk een 2e decoder neemt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Lord Utopia schreef: Dat is fout. Zoals in het andere topic: 33,35 euro per maand: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... omfort_con
En anders zijn de voorwaarden op de site verkeerd. ;)
(Trojan: zie mijn post in het andere topic, ik heb mij verkeerd verwoord hier)
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 59#p384059
indd, verkeerd gelezen :oops:

Ander vraagje:
Is bij Scarlet de voetbal dan ook gratis?
Anders heb je scarlet one: 50 euro/maand + 13+8 voor telenet digitv erbij. 71 euro, zo gek nog niet voor unlimited internet, gratis bellen s'avonds & weekends, analoge tv voor meerdere tv's & belgacom/telenet digitaal. (+ eventueel wat telenet vraagt voor de voetbal)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Belgacom wil er alles aan doen om zijn klanten te behouden,en zal dan ook zijn voetbal gratis aan bieden aan zijn klanten,bron:De Tijd
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Trojan schreef:De huur van uw decoder is al inbegrepen in de basisprijs van uw abonnement als ik mij niet vergis, dus het is maar €27,35.

Toch maar even de nadruk leggen op "als ik mij niet vergis".

@marlboro: want je moet natuurlijk vollen bak downloaden terwijl je tv aan het kijken bent he. :roll:
Flauw excuus, zoals gewoonlijk. Moeten we eens beginnen over de regenboog van telenet?

Uw pogingen om belgacom hier in discrediet te brengen en te trollen zijn ongepast. Je hebt het nog niet één keer over de voetbal gehad zonder belgacom af te breken. :cop:
Om te beginnen kijk jij nooit verder dan je neus lang is zo te zien en denk je alleen maar aan je eigen thuis blijkbaar.

Welnu man, wij zijn met 4-5 man thuis, terwijl ik naar de voetbal zit te kijken zitten zit mijn ma naar de andere tv te kijken en mijn broer zit te internetten enz...alles staat idd bij ons open. Belgacom komt er sowieso niet in en ik ga zeker al niet mijnen topvoetbal gaan weggeven aan prutsvoetbal.
Belgacom heeft ons van vroeger al meer dan 25jaar
Modbreak:
pas op je woordenschat, ajb
in de zak gezet, bende gangsters dat zijn,
dat heeft te maken met een telefoon die mijn ouders in 1974 hadden gehuurd.
Maar terug naar het voetbal en ik herhaal me nogmaals; wie al telenet heeft zou echt wel een idioot moeten zijn om beiden aan te schaffen, het prijskaartje zal er dan ook wel naar zijn op het einde van de maand.
En nogmaals; ik kom niet klaar van een match bergen-anderlecht of westerlo-cercle brugge, interesseert me niet, alleen goed voor de mensen die voor die club supporteren maar dan zien ze nog niet eens de beste matchen, moet je speciaal op cafe voor gaan ofzo en ben je ook geld kwijt, soms meer dan je denkt.
Dan op cafe gaan, ieder zijn ding natuurlijk maar ik ga niet graag op cafe gaan kijken, of ze lopen ervoor, of het staat te stil, of je hoort er niks van ondanks de tv er toch luid staat, of je hebt geen goeie plaats en ga zo maar door en binnenkort voor de rokers mag je ook geen sigaretje opsteken, allemaal redenen waarom ik liever niet op cafe ga gaan kijken. Uiteindelijk zal je op cafe meer geld kwijt zijn dan dat je thuis kan kijken,rofflll.
Belgisch voetbal trekt op niet veel maar dat weten we al langer dan vandaag en laat staan ik daarvoor nog eens voor de vele mindere matchen een extra decoder ga gaan aanschaffen en per maand nog eens minstens 25 euro en meer moet gaan betalen, neen merci, maar nogmaals, iedereen doet wat'em wil.

ps; ik lees dat belgacom zeker hun klanten gaan kunnen behouden nu? Ik lees nochthans op oa het laatste nieuws er al velen zijn die hun decoder zijn weesten binnen geven. Uiteindelijk blijft het een schrale troost, belgacom laat hun klanten in de steek doordat ze niet alle voetbal niet meer hebben en niet eens de topmatchen meer hebben. Uiteraard is belgacom slim en bieden ze het gratis aan, ze hebben geen andere keuze,vol wanhoop nu en paniek voetbal noemen ze dat en ze weten toch hoe dom de belg hier is en gelijk hebben ze ja, ik geef hen gelijk, je kan ze toch uitbuiten dus waarom zou je het niet doen?
Ge kunt ze kussen
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik denk dat Belgacom vooral concurentie gaat krijgen van......Scarlet en ze daarmee hun voetbalpack gratis willen aanbieden.
Anders is het verschil tussen de twee wel bijzonder klein in dig.tv
Laatst gewijzigd door fluppie 14 jun 2011, 21:35, in totaal 1 gewijzigd.
vasonline
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

driesve schreef:-Onder voorbehoud-

Belgacom biedt voetbal gratis aan. Een geniale zet vind ik.

Bron: Twitter

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Haha :D
Als je niet kan winnen moet je het weggeven :)

Doet me denken aan de PC:
-Netscape kon men ooit kopen...wat deed Microsoft: het gratis geven met Windows!
Je kon al raden wat Netscape moest doen bij de volgende versie...!
(en dat deed zeer aan de inkomsten)

Maar goed gevonden!

Groetjes,
S.


(Speculatie: vervang Netscape door Telenet. Ze gaan misschien een gedeelte gratis geven?)
znoppels
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 nov 2003, 21:00
Locatie: Strombeek
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Marlboro schreef:Internet en decoder bij belgacom, ik heb dat gezien bij iemand die ik ken, zijn internet gaat trager vooruit als beiden openstaan.

[Afbeelding Post made via mobile device ]


ik heb een 20/2 profiel via scarlet, mét bgctv, en ik download nog altijd aan 20mbits via de nieuwsgroepen, zelfs met de tv aan, en zelfs op een hd-kanaal
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

fluppie schreef:Belgacom wil er alles aan doen om zijn klanten te behouden,en zal dan ook zijn voetbal gratis aan bieden aan zijn klanten,bron:De Tijd
Staat nu ook op standaard.be Echt wel een goede zet denk ik. Sinds je belgacom tv gratis krijgt bij internet + telefoon/gsm, kan belgacom nu internetklanten van telenet afsnoepen.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Arme mensen moeten bij belgacom zijn? Straks gaan ze er nog een ocmw van maken :roll: :lol:
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Trojan schreef:De huur van uw decoder is al inbegrepen in de basisprijs van uw abonnement als ik mij niet vergis, dus het is maar €27,35.

Toch maar even de nadruk leggen op "als ik mij niet vergis".
u vergist zich inderdaad.... da's inderdaad de goedkoopste optie om enkel belgacom tv in huis te krijgen, maar huur decoder zit niet in dat bedrag, dus komt het op €33,35
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Als TN hater (wel tis te zeggen TN komt hier nooit meer binnen tenzij het laatste op aarde)
EN
Voetbal liefhebber vind ik het in feite nog zo'n slechte zaak niet.

Ik heb geen myclub omdat ik dat te duur vind, vooral omdat enkel 3 toppers/speeldag in HD worden uitgezonden en ik vooral van voetbal wil genieten in hd op groot scherm..

Wel heb ik een play-off pass genomen welke ik ook al niet goedkoop vond, omdat er dikwijls meerdere wedstrijden tegelijk gespeeld werden (bekijk alle play-off 1 wedstrijden.... klonk de reclame.)

Nu snap ik al waarom ik een telefoon kreeg om mijn abo te verlengen met als attentie 15€ korting :)

Ik vond vooral dat Belgacom de voetbal koe maar al te graag wou uitmelken en de prijzen waren iets te hoog (weet zeker dat er veel meer klanten de overstap zouden gemaakt hebben voor het voetbal, ook in mijn kenissenkring mocht dit aan een interessant tarief gekunnen hebben.)

Ik vrees dat indien TN het voetbal aan schappelijke prijs aanbied in met of zonder hun nu al ruime aanbod buitenlandsvoetbal dit belgacom een pak klanten kan kosten, wat TN nu in handen heeft aan voetbal heeft belgacom nooit gehad. Blijkbaar bracht het geen 55miljoen op ;)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer
Contacteer:

net een bericht gelezen van een maat van mij op z'n pc van telenet,dat ze het prime sport abbo in prijs laten zoals het is en het niet opslaat.
is weer een tegenzet van telenet op belgacom ;)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

xenne schreef: da's inderdaad de goedkoopste optie om enkel belgacom tv in huis te krijgen, maar huur decoder zit niet in dat bedrag, dus komt het op €33,35
correctie: uiteindelijk is een Pack Telephony + TV Comfort nog iets goedkoper, dat kost maar € 32.50/maand (en da's inclusief huur decoder), dan heb je er wel een vaste lijn bij die je evt. niet moet gebruiken, en activatie van dit product is momenteel gratis
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

fluppie schreef:Ik denk dat Belgacom vooral concurentie gaat krijgen van......Scarlet en ze daarmee hun voetbalpack gratis willen aanbieden.
Anders is het verschil tussen de twee wel bijzonder klein in dig.tv

Zie ik het fout dat scarlet ook die wedstrijden gaat uitzenden? Wat Scarlet met Belgacom-tv doet, is dat geen Wholesale? Wat als gevolg zou hebben dat je gewoon hetzelfde ontvangt als iemand die een tv-comfort abbo heeft bij belgacom zelf?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tot op heden is er nooit verschil geweest tussen het aanbod van Belgacom TV en het BGTV aanbod dat werd aangeboden op Scarlet. als dat zo blijft genieten Scarlet gebruikers ook mee van de gratis zaterdagmatchen, maar dat is nog even afwachten om zeker te zijn of info vragen bij uw provider
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Mooi gebaar van Belgacom, maar inderdaad, ze konden niet veel anders doen.
De bal ligt nu in het kamp van Telenet :lol:
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

xenne schreef:tot op heden is er nooit verschil geweest tussen het aanbod van Belgacom TV en het BGTV aanbod dat werd aangeboden op Scarlet. als dat zo blijft genieten Scarlet gebruikers ook mee van de gratis zaterdagmatchen, maar dat is nog even afwachten om zeker te zijn of info vragen bij uw provider
Qua zenders dan. Maar qua uitrusting precies iets helemaal anders. Dus het zou wel kunnen zijn dat Belgacom de voetbalmatchen BGC-only maakt, want wat maakt het prijsverschil dan gerechtvaardigd?
tommos
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 mei 2007, 08:33
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 156 keer

Trojan schreef: En telenet is ook niet gratis hoor, daar betaal je ook voor je digitale abonnement, decoder en kabel, en nog eens extra voor de wedstrijden. Dan is die €18,5 (+6 decoder) nog weinig hoor.
.
Is niet helemaal correct. U zegt digitaal abbo & kabel. Dat is 2 maal hetzelfde. Dus 18.5€ is uw totaal prijs (afhankelijk van gebied) bij telenet voor digitale tv te kijken, als je decoder huurt.
Mocht Belgacom nu eens Belgacom tv beschikbaar maken zonder verplichte betalende telefoon lijn (dus dat je het ook aan 18€ kan krijgen), dan zouden ze beter kunnen concurreren met telenet want momenteel is TV bij telenet gewoonweg het goedkoopst als je enkel tv bekijkt..en dat is gewoon zo.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat klopt, Tommos, maar hoeveel mensen kan jij die noch een telefoonlijn hebben, noch een Internetverbinding maar wel TV?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Niet dat het de prijspolitiek van belgacom goedpraat, maar goztow heeft wel gelijk. De overgrote meerderheid van belgacom tv klanten heeft ook nog een ander product in pack wat de prijs van belgacom tv op 18,5 euro brengt, dus evenveel als telenet.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

je kan ook een GSM abonnement in combinatie nemen met een internetabonnement waardoor in pack belgacom tv ook gratis is.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Trojan schreef:wat de prijs van belgacom tv op 18,5 euro brengt, dus evenveel als telenet.
telenet is iets duurder dan dat, digicorder (8 euro) + kabelabonnement (13,33 euro) = 21,33 euro

als je enkel belgacom tv neemt is het duurder, maar van zodra je belgacom tv gaat combineren met ander product is het stuk voordeliger
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
seperator
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 nov 2010, 09:45
Bedankt: 6 keer

Die voetbal zegt me niet zo heel veel.
Maar waarom al die heisa?
Ik heb nu Belgacom en Telenet in huis. Waarom?
Belgacom is het beste met hun internet en telefonie en Telenet is veruit het beste met digitale tv.
Ik betaal aan Telenet 21 euro per maand en aan Belgacom 54 euro (wel internet favorite). Dus 15 euro extra en ik heb prime- sport. Wordt dan toch al 90 euro per maand.
Dan denk je ik zet alles bij Telenet, maar fibernet 40 plus prime komt ook op 83 euro uit.(incl. analoog)
Conclusie, voor 7 euro geef ik mijn internet favorite niet af.
En voor de voetbalfanaten
TV + prime bij Telenet = 36 euro
Internet + telefony + tv (comfort) bij Belgacom = 52 euro
Tesamen = 86 euro.

PS: Marlboro, wat is jouw probleem met Belgacom?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Dit bevestigt dus wat ik al suggereerde in een vorige post.
Ik had het nog niet exact berekend, maar mijn vermoeden was dat de goedkoopste oplossing voor gebruikers die beide decoders in huis willen halen:
* Belgacom internet + telefoon (vaste lijn of één proximus abbo) = gratis digitale TV (en dus gratis voetbal).
* Telenet digitale TV + prime sport (top matchen).
Bijkomend voordeel is de coax van TN, waarmee je nog op andere toestellen kan kijken (analoog, of digitaal mits decoder).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bijkomende info gratis voetbalaanbod Belgacom

Code: Selecteer alles

Beste voetbalfans,

Door de nieuwe toekenning van de rechten van de Jupiler Pro League werd ons voetbalaanbod herzien. Uw All Foot-abonnement verdwijnt vanaf 1 juli en wordt vervangen door ons nieuwe aanbod.

Wat mag u concreet verwachten van het volgende seizoen op Belgacom TV?
- U kunt alle zaterdagmatchen volgen.
- U hebt nog altijd toegang tot Multi Live.
Dit zijn meer dan 180 wedstrijden of meer dan de helft van de Jupiler Pro League!

Hoeveel kost dit nieuwe aanbod?
€ 0! Inderdaad, alle Belgacom TV-klanten kunnen voortaan gratis al deze wedstrijden volgen op Belgacom TV!

Hebt u uw factuur voor juni en juli voor All Foot al betaald?
Dan ontvangt u een van de volgende dagen automatisch een creditnota.  

Wilt u meer informatie?
Bel ons gerust op 0800 22 221; we helpen u met plezier verder.
Ter info: u kunt ook zonder kosten uw Belgacom TV-abonnement opzeggen door te bellen naar 0800 22 221 en dit vóór 15 juli 2011.

Afspraak vanaf 31 juli voor de aftrap van het seizoen 2011-2012!
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

xenne schreef:tot op heden is er nooit verschil geweest tussen het aanbod van Belgacom TV en het BGTV aanbod dat werd aangeboden op Scarlet. als dat zo blijft genieten Scarlet gebruikers ook mee van de gratis zaterdagmatchen, maar dat is nog even afwachten om zeker te zijn of info vragen bij uw provider
Inderdaad Xenne,Belgacom TV en Scarlet TV hebben hetzelfde aanbod,mocht men met Scarlet het voetbalaanbod kunnen binnenhalen dan zijn alle berekeningen verkeerd,want Scarlet One kost 50€.(zonder packs)
Ik vind het raar dat men hier geen aandacht aan besteed op dit forum om dit uit te klaren.
Sport & Pleasure NL"


Themapakket met sportzenders en zenders voor volwassenen.
Belgacom 11 Multilive, Eurosport HD (NL), Eurosport 2 (EN), Motors TV, Exqi Sport (NL), ESPN Classic, ESPN America, Extreme Sports, Dorcel TV
Indien u dit boeket wenst te bestellen, kan u dit na de eerste maand activeren via http://mijn.scarlet.be voor € 10 per maand.



--------------------------------------------------------------------------------
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

seperator schreef:Die voetbal zegt me niet zo heel veel.
Maar waarom al die heisa?
Ik heb nu Belgacom en Telenet in huis. Waarom?
Belgacom is het beste met hun internet en telefonie en Telenet is veruit het beste met digitale tv.
Ik betaal aan Telenet 21 euro per maand en aan Belgacom 54 euro (wel internet favorite). Dus 15 euro extra en ik heb prime- sport. Wordt dan toch al 90 euro per maand.
Dan denk je ik zet alles bij Telenet, maar fibernet 40 plus prime komt ook op 83 euro uit.(incl. analoog)
Conclusie, voor 7 euro geef ik mijn internet favorite niet af.
En voor de voetbalfanaten
TV + prime bij Telenet = 36 euro
Internet + telefony + tv (comfort) bij Belgacom = 52 euro
Tesamen = 86 euro.

PS: Marlboro, wat is jouw probleem met Belgacom?
Belgacom heeft ons meer dan25jaar lang laten verder betalen voor een huurtelefoon in 1974, mijn ouders hadden dat niet door omdat zij dachten dat dat normaal was aangezien we belgacom telefonie hadden maar wel vernieuwd was, die lieverds van belgacom hebben al die tijd mijn ouders een tarief van meer dan 3euro per maand aangerekend en dit meer dan 25j lang.
Dan is het door belgacom hun processen dat telenet niet op het belgisch voetbal kon bieden.
Belgacom hun internet beter moet ik toch eens goed mee lachen, als bij mij thuis alles openstaat dan vertraagt mijn internet niet, bij iemand die ik ken is dat wel het geval.
Op gebied van telefonie merk ik geen enkel verschil ook, hier werkt alles perfect.
Digitale tv is idd beter bij telenet en ze hebben meer te bieden ook.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Belgacom heeft ons meer dan25jaar lang laten verder betalen voor een huurtelefoon in 1974, mijn ouders hadden dat niet door omdat zij dachten dat dat normaal was aangezien we belgacom telefonie hadden maar wel vernieuwd was, die lieverds van belgacom hebben al die tijd mijn ouders een tarief van meer dan 3euro per maand aangerekend en dit meer dan 25j lang.
Bij de grootouders ook so? Moest telenet dan al bestaan hebben zouden ze hetzelfde gedaan hebben....zo simpel is dat!

Digitale tv is idd beter bij telenet en ze hebben meer te bieden ook.
Goh voor iedere 5 extra zenders betaal je 5€ bij.....(tn & bgc)
Met satteliet heb ik alle zenders van de packs (behalve prime dan) voor 20€ de maand + engelse filmkanalen what i need more digibrol waar je niet eens met kan opnemen om het ergens anders te bekijken :lol:
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Marlboro schreef:Belgacom heeft ons meer dan25jaar lang laten verder betalen voor een huurtelefoon in 1974, mijn ouders hadden dat niet door omdat zij dachten dat dat normaal was aangezien we belgacom telefonie hadden maar wel vernieuwd was, die lieverds van belgacom hebben al die tijd mijn ouders een tarief van meer dan 3euro per maand aangerekend en dit meer dan 25j lang.
Uw ouders waren destijds goed genoeg op de hoogte dat ze maandelijks betalen voor een huurtoestel. Als zij te laks zijn om hun factuur na te kijken is dat hun probleem. Als ze hun toestel weg smijten ipv het terug binnen te brengen en stop te zetten is dat hun probleem.

Vijgen na pasen!
Belgacom hun internet beter moet ik toch eens goed mee lachen, als bij mij thuis alles openstaat dan vertraagt mijn internet niet, bij iemand die ik ken is dat wel het geval.
Behalve tijdens de piekuren.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

we maken het heel eenvoudig zodat iedereen content is, zowel de TN-klanten als de BGC-klanten.

Van elke match de eerste helft op Telenet, en de tweede helft op Belgacom. En de week erna andersom.

Zou het dat niet zijn?

:-D :-D :-D
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Q-tec; ik doe beter hoor, ik hen een slingbox, waar ik ben kijk ik live naar al mijn tv zenders en alles wat ik thuis kan doen kan ik ook op de laptop/pc en iphone/ipad.

Ps; gratis bestaat niet.

En ik hoor hier en daar dat telenet niks zou opslaan bij prime sport: als dat zou kloppen: 15-20 euro maar per maand voor 600 matchen per jaar en nu de belgische toppers ook in de prijs inbegrepen, super.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gesloten

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”