belgacom tv voetbal (telenetklant)
Ik ben reeds telenetklant, ik heb een shake met telefoon, internet en TV. Toch zou ik nu ook belgacom-tv willen bijnemen om mijn favoriete ploeg aan het werk te zien. Kan er iemand mij zeggen hoeveel mij dit ongeveer zou kosten? Ik heb dus nog geen decoder of niets van belgacom. Alvast bedankt.
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Volgens mij ben je al +- 44 euro per maand kwijt voor BGC TV (huur modem inbegrepen) All foot was dacht ik 20€/maand, maar wat ze nu gaan doen weet ik niet.
Je kan al bijna beter live gaan kijken als je alleen bent.
Je kan al bijna beter live gaan kijken als je alleen bent.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Misschien eens overwegen:
Belgacom internet + telefoon = digitale TV gratis
En dan gewoon digitale TV van Telenet = 13€ kabel + decoder huur indien je geen decoder in eigendom hebt
+ kosten van de abbo's op de gewenste paketten
Belgacom internet + telefoon = digitale TV gratis
En dan gewoon digitale TV van Telenet = 13€ kabel + decoder huur indien je geen decoder in eigendom hebt
+ kosten van de abbo's op de gewenste paketten
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Nog niet geweten of dat mogelijk zal zijn
Maar de goedkoopste optie voor enkel bgtv:
belgacom tv zonder telefoonlijn voor 27.35 euro + 6 euro huur decoder = 33.35 euro
Maar het voorstel van philippe lijkt me een betere optie
[ Post made via mobile device ]
belgacom tv zonder telefoonlijn voor 27.35 euro + 6 euro huur decoder = 33.35 euro
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Mss beter nog even wachten tot einde juni, dan gaat bgc zijn nieuwe voetba.formules bekendmaken, en tnt wsl ook.
moet je bij die 33 euro nog het voetbalpakket bijtellen of is dat al inbegrepen. installatie gratis voor nieuwe klanten?xenne schreef:Nog niet geweten of dat mogelijk zal zijn
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Testaankoop heeft uitgerekend dat de twee samen op een slordige 75€ per maand uitkomen.
Uit de comm. kan ik afleiden dat vooral de cafes hier de dupe van gaan zijn,die kunnen bijna niet anders dan ze alle 2 te nemen.
Gisteren op TV heb ik gehoord dat ook de politiek zich zou willen inspannen om een compromis te bereiken (dit zal waarschijnlijk veel te lang duren).
Er zijn ook mensen die met het voorstel komen dat het mogelijk zou moeten zijn om Uw favorite ploeg een heel jaar lang op te volgen,(alleen die dan,voor een beperkt bedrag).
Uit de comm. kan ik afleiden dat vooral de cafes hier de dupe van gaan zijn,die kunnen bijna niet anders dan ze alle 2 te nemen.
Gisteren op TV heb ik gehoord dat ook de politiek zich zou willen inspannen om een compromis te bereiken (dit zal waarschijnlijk veel te lang duren).
Er zijn ook mensen die met het voorstel komen dat het mogelijk zou moeten zijn om Uw favorite ploeg een heel jaar lang op te volgen,(alleen die dan,voor een beperkt bedrag).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Zo zagen over dat geld lol. Jullie weten niet wat geld is: een abo op gent kost minstens 200 euro, dan zijn dit nog maar alleen voor de thuis matchen, veelal krijg je schijt matchen te zien maar vooral bv gent-westerlo of tege bergen die matchen interesseren me de dag van vandaag niet meer.
Ga ook eens 2 keer op verplaatsing mee per maand, reken eens uit hoeveel geld je kwijt bent.
Ik heb jarenlang geen keuze gehad en heb er mij bij moeten neerleggen, nu telenet deels de rechten heeft is het kot te klein maar denk maar eens aan de telenet klanten die al die tijd gekloot zijn geweest.
Op cafe ga ik zeker niet gaan; ik kijk lekker thuis, daar doe ik wat ik wil en steek mij een sigaret op wanneer ik wil en waar ik wil.
Ga ook eens 2 keer op verplaatsing mee per maand, reken eens uit hoeveel geld je kwijt bent.
Ik heb jarenlang geen keuze gehad en heb er mij bij moeten neerleggen, nu telenet deels de rechten heeft is het kot te klein maar denk maar eens aan de telenet klanten die al die tijd gekloot zijn geweest.
Op cafe ga ik zeker niet gaan; ik kijk lekker thuis, daar doe ik wat ik wil en steek mij een sigaret op wanneer ik wil en waar ik wil.
Ge kunt ze kussen
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
De topic starter zegt dat die Belgacom er bij wil nemen,
maar is het ook beschikbaar bij je in de buurt ?
Doe de test eens http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... d=hbs_idtv
maar is het ook beschikbaar bij je in de buurt ?
Doe de test eens http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... d=hbs_idtv
- xenne
- Elite Poster
dat is exclusief het voetbal waarvan het nog niet geweten is hoeveel het gaat kosten. Enkel naar belgacom gaan voor tv is een heel dure zaak, in pack is het gratis. Succes met uw beslissing & het kampioenschapohleuven schreef:moet je bij die 33 euro nog het voetbalpakket bijtellen of is dat al inbegrepen. installatie gratis voor nieuwe klanten?xenne schreef:Nog niet geweten of dat mogelijk zal zijn
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Voor voetbal op digitale tv van telenet zal je prime sport moeten nemen: 14,95€ohleuven schreef:is het als telenet-klant mogelijk om per match te betalen en online naar belgacom 11 te kijken? Lijkt me dan de beste optie al zie ik liever vanuit de zetel op tv.
http://telenet.be/3241/0/1/nl/thuis/tel ... etbal.html
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
prime sport heb ik al, ik zou echter ook de uitwedstrijden van ohl willen zien en die zullen voornamelijk op belgacom uitgezonden worden. Ik kan blijkbaar 3 tv's aansluiten volgens de website, dus dat is geen probleem. Tenzij het gebruiken van zowel telenet als belgacom voor conflicten zou zorgen
- xenne
- Elite Poster
nee, dat is geen probleem. je zal op vdsl2 aangesloten kunnen worden bij belgacom, dus dan maakt de optie van philippe_d heel interessant, in ieder geval de goedkoopste als je alle voetbal wil zien
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Prijs volgens testaankoop:
Het nieuwe voetbalcontract (55 miljoen euro) zorgt voor gejuich bij de clubs maar voor gejammer bij de supporters. Omdat het tv-contract verdeeld is tussen Telenet en Belgacom moeten fans die thuis naar het voetbal willen kijken in de praktijk twee decoders in huis halen. Elk weekend zendt Telenet immers drie (top)matchen uit en Belgacom de vijf andere wedstrijden. Test-Aankoop heeft becijferd dat dat de supporter maandelijks 75 euro zal kosten.
‘De tarieven zijn nog niet bekend, maar als we ons baseren op wat er nu aangerekend wordt en geen rekening houden met tijdelijke acties, komen we op zoiets uit', zegt Jorge Peeters van Test-Aankoop.
Telenet adverteert nochtans op de site dat hun Prime Sport je maar 14,95 euro per maand kost. ‘Klopt, maar wat ze niet vermelden is dat je ook een digicorder nodig hebt en het gewone maandelijkse tv-abonnement moet betalen. Voor dat eerste tel je maandelijks 8 euro neer, voor het abonnement zo'n 14 euro. Wie dus naast zijn Belgacom tv ook nog Telenet wil met voetbal, komt aan 37 euro extra per maand. De kosten voor Belgacom tv plus Jupiler League liggen iets hoger, zo'n 38 euro. Voor digitale tv betaal je er 18,50 euro en voor het voetbalabonnement 19,95 euro. Samen dus goed voor een ruime 75 euro. En dat is nu toch wel veel geld voor een modaal gezin.'
Ook de cafebaas is boos :
(uit het nieuwsblad)
De Vlaamse cafébaas is boos. Vanaf volgend jaar moet die naast Belgacom TV ook Telenet in huis halen om het Belgische voetbal volledig te kunnen tonen. 'Vergeet het', foetert de waard van 't Helle 4 in Kluisbergen. 'Als ik twee keer moet betalen, mogen ze hun boel komen halen. Dan is het gedaan met voetbal in mijn zaak.'
Het nieuws over de tv-contracten sloeg vrijdag in als een bom aan de Vlaamse togen. Zowel ervoor als erachter. 'Er wordt over niets anders gepraat', zegt Patricia Leonard van café De Eburoon in Tongeren. 'De klanten vragen wat we zullen doen, en ook zij vinden het te gek voor woorden. Drie topmatchen op Telenet en de rest op Belgacom? Daar kun je met je verstand toch niet bij! Het geld uit onze zakken kloppen, noem ik dat. Maar veel keuze hebben we niet. Hier komen supporters van alle mogelijke ploegen. Van Genk maar bijvoorbeeld ook van Sint-Truiden. Houden we enkel Belgacom TV dan zullen die van Sint-Truiden wel veel wedstrijden zien, maar jagen we de supporters van Genk buiten. Kiezen we enkel voor Telenet, dan zijn die van Sint-Truiden ontevreden. Kortom, we zijn verplicht om beide te nemen en te betalen. Willen of niet.'
100 man per match
'Hier hetzelfde verhaal, beide zenders vanaf volgend seizoen', zegt Maarten Dejonghe van Het Oude Gemeentehuis in Ertvelde. 'De topwedstrijden zijn nochtans het interessantste voor mij. Op zondagnamiddag zit er vaak tot 100 man voor een match. Enkel Telenet nemen, is de meest logische keuze. Maar mijn publiek bestaat voornamelijk uit Gent-supporters. En die ploeg zal wel niet elke week bij de drie toppers zitten. Kortom, ik kan het echt niet maken om Belgacom te schrappen.'
Behalve dat ze voor voldongen feiten staan, zit het de cafébazen vooral dwars dat ze twee keer zoveel zullen moeten betalen voor exact hetzelfde product. 'De competitie blijft dezelfde. Precies of een gewone pint van de ene dag op de andere twee keer zoveel kost', zegt Valentin Vaesen van 't Reselt in Dilsen-Stokkem. 'Maar wat moeten we doen? Bestellen en betalen, een andere keuze hebben we niet echt.'
Yves Van Schoote en Eddy Reyntjens van 't Helle 4 in Kluisbergen denken er duidelijk anders over. 'Voor ons hoeft het niet meer. Sinds Belgacom TV in 2005 is gestart hebben we aanvragen ingediend om het hier in het café te installeren. Altijd hetzelfde antwoord: Technisch onmogelijk. Het netwerk was hier in de straat nog niet aangepast. Massa's brieven hebben we gestuurd en uiteindelijk dreigden we zelfs met een advocaat. Pas drie jaar geleden kwam uiteindelijk het goede nieuws. En nu, na die lange strijd zullen zij de mooiste matchen niet meer uitzenden? En moet ik daarvoor ook Telenet nemen? Hier komt maar een man of 10 à 20 kijken naar wedstrijden. Het moet nog iets opbrengen ook. Daarbij, wat als ze over drie jaar beslissen om de competitie aan een derde partij te verkopen? Weer veranderen? Nee, het hoeft allemaal niet meer. Alle matchen of geen.'
Het nieuwe voetbalcontract (55 miljoen euro) zorgt voor gejuich bij de clubs maar voor gejammer bij de supporters. Omdat het tv-contract verdeeld is tussen Telenet en Belgacom moeten fans die thuis naar het voetbal willen kijken in de praktijk twee decoders in huis halen. Elk weekend zendt Telenet immers drie (top)matchen uit en Belgacom de vijf andere wedstrijden. Test-Aankoop heeft becijferd dat dat de supporter maandelijks 75 euro zal kosten.
‘De tarieven zijn nog niet bekend, maar als we ons baseren op wat er nu aangerekend wordt en geen rekening houden met tijdelijke acties, komen we op zoiets uit', zegt Jorge Peeters van Test-Aankoop.
Telenet adverteert nochtans op de site dat hun Prime Sport je maar 14,95 euro per maand kost. ‘Klopt, maar wat ze niet vermelden is dat je ook een digicorder nodig hebt en het gewone maandelijkse tv-abonnement moet betalen. Voor dat eerste tel je maandelijks 8 euro neer, voor het abonnement zo'n 14 euro. Wie dus naast zijn Belgacom tv ook nog Telenet wil met voetbal, komt aan 37 euro extra per maand. De kosten voor Belgacom tv plus Jupiler League liggen iets hoger, zo'n 38 euro. Voor digitale tv betaal je er 18,50 euro en voor het voetbalabonnement 19,95 euro. Samen dus goed voor een ruime 75 euro. En dat is nu toch wel veel geld voor een modaal gezin.'
Ook de cafebaas is boos :
(uit het nieuwsblad)
De Vlaamse cafébaas is boos. Vanaf volgend jaar moet die naast Belgacom TV ook Telenet in huis halen om het Belgische voetbal volledig te kunnen tonen. 'Vergeet het', foetert de waard van 't Helle 4 in Kluisbergen. 'Als ik twee keer moet betalen, mogen ze hun boel komen halen. Dan is het gedaan met voetbal in mijn zaak.'
Het nieuws over de tv-contracten sloeg vrijdag in als een bom aan de Vlaamse togen. Zowel ervoor als erachter. 'Er wordt over niets anders gepraat', zegt Patricia Leonard van café De Eburoon in Tongeren. 'De klanten vragen wat we zullen doen, en ook zij vinden het te gek voor woorden. Drie topmatchen op Telenet en de rest op Belgacom? Daar kun je met je verstand toch niet bij! Het geld uit onze zakken kloppen, noem ik dat. Maar veel keuze hebben we niet. Hier komen supporters van alle mogelijke ploegen. Van Genk maar bijvoorbeeld ook van Sint-Truiden. Houden we enkel Belgacom TV dan zullen die van Sint-Truiden wel veel wedstrijden zien, maar jagen we de supporters van Genk buiten. Kiezen we enkel voor Telenet, dan zijn die van Sint-Truiden ontevreden. Kortom, we zijn verplicht om beide te nemen en te betalen. Willen of niet.'
100 man per match
'Hier hetzelfde verhaal, beide zenders vanaf volgend seizoen', zegt Maarten Dejonghe van Het Oude Gemeentehuis in Ertvelde. 'De topwedstrijden zijn nochtans het interessantste voor mij. Op zondagnamiddag zit er vaak tot 100 man voor een match. Enkel Telenet nemen, is de meest logische keuze. Maar mijn publiek bestaat voornamelijk uit Gent-supporters. En die ploeg zal wel niet elke week bij de drie toppers zitten. Kortom, ik kan het echt niet maken om Belgacom te schrappen.'
Behalve dat ze voor voldongen feiten staan, zit het de cafébazen vooral dwars dat ze twee keer zoveel zullen moeten betalen voor exact hetzelfde product. 'De competitie blijft dezelfde. Precies of een gewone pint van de ene dag op de andere twee keer zoveel kost', zegt Valentin Vaesen van 't Reselt in Dilsen-Stokkem. 'Maar wat moeten we doen? Bestellen en betalen, een andere keuze hebben we niet echt.'
Yves Van Schoote en Eddy Reyntjens van 't Helle 4 in Kluisbergen denken er duidelijk anders over. 'Voor ons hoeft het niet meer. Sinds Belgacom TV in 2005 is gestart hebben we aanvragen ingediend om het hier in het café te installeren. Altijd hetzelfde antwoord: Technisch onmogelijk. Het netwerk was hier in de straat nog niet aangepast. Massa's brieven hebben we gestuurd en uiteindelijk dreigden we zelfs met een advocaat. Pas drie jaar geleden kwam uiteindelijk het goede nieuws. En nu, na die lange strijd zullen zij de mooiste matchen niet meer uitzenden? En moet ik daarvoor ook Telenet nemen? Hier komt maar een man of 10 à 20 kijken naar wedstrijden. Het moet nog iets opbrengen ook. Daarbij, wat als ze over drie jaar beslissen om de competitie aan een derde partij te verkopen? Weer veranderen? Nee, het hoeft allemaal niet meer. Alle matchen of geen.'
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Het is misschien wel een goede zaak voor de cafebazen?
De meeste gewone mensen hebben maar 1 decoder dus kunnen ze niet alle matchen zien.
Dus gaan ze automatisch terechtkomen in de cafes om de match te bekijken.
De meeste gewone mensen hebben maar 1 decoder dus kunnen ze niet alle matchen zien.
Dus gaan ze automatisch terechtkomen in de cafes om de match te bekijken.
-
- Elite Poster
Hm, voorbeeldje; belgacom heeft ook een livestream waar ze een match kunnen aanbieden, op deze manier heb je als je dat wil toch een extraatje nog als het een match is van je favo ploeg.
Ge kunt ze kussen
ik hoop dat de 5 matchen die belgacom zal uitzenden ook allemaal als livestream aangeboden zullen worden. Op die manier kost het me gewoon 3,5 euro per match en moet ik al die aansluitingskosten en al niet betalen. Zal dan maar op de imac kijken ipv op tv, minder comfortabel maar beeld zal zeker goed zijn.
misschien toch overwegen om belgacom tv bij aan te kopen nu blijkt dat het voetbal gratis zal zijn. Begrijp ik het goed dat ik nu alle matchen van het belgisch voetbal bij belgacom zal kunnen zien voor 33 euro per maand (alles in)? En zou ik aansluitingskosten moeten betalen voor de installatie (mijn tv staat niet vlakbij mijn telefoon- of internetaansluiting), zo ja hoeveel precies?
alsvast bedankt voor jullie hulp.
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Belgacom TV (comfort) is 18,5 euro per maand all-in (zonder internet of telefonie).
De installatie is niet zo heel moeilijk, connection kit is 50 euro peinsek. Een mono install door technieker is 99 euro.
Eventueel draadloos systeem is 75 of 99 euro.
alle info
De installatie is niet zo heel moeilijk, connection kit is 50 euro peinsek. Een mono install door technieker is 99 euro.
Eventueel draadloos systeem is 75 of 99 euro.
alle info
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Devilzown, verduidelijking: Om van het tarief van 18,50 euro per maand te genieten, heb je natuurlijk wel internet en/of telefonie nodig. Als je enkel en alleen televisie wenst te nemen, betaal je wel degelijk 33,35 euro per maand (27,35 euro Comfort en 6 euro huur decoder).
Indien je alles bij Belgacom neemt, kom je natuurlijk goedkoper dat dat uit.
Indien je alles bij Belgacom neemt, kom je natuurlijk goedkoper dat dat uit.
-
- Elite Poster
Heb her en der horen waaien dat prime sport dezelfde prijs blijft .
600 topmatchen + ook nog eens de belgische er nu bij, feestjeuuhh.
Nu hopen dat de geruchten kloppen natuurlijk .
600 topmatchen + ook nog eens de belgische er nu bij, feestjeuuhh.
Nu hopen dat de geruchten kloppen natuurlijk .
Ge kunt ze kussen
- xenne
- Elite Poster
een andere optie ipv belgacom tv apart te nemen is een pack telefonie + tv nemen, dat kost iets minder nl €32,50 en activatie is momenteel gratis, telefoonlijn hoef je niet te gebruikenohleuven schreef:misschien toch overwegen om belgacom tv bij aan te kopen nu blijkt dat het voetbal gratis zal zijn. Begrijp ik het goed dat ik nu alle matchen van het belgisch voetbal bij belgacom zal kunnen zien voor 33 euro per maand (alles in)? En zou ik aansluitingskosten moeten betalen voor de installatie (mijn tv staat niet vlakbij mijn telefoon- of internetaansluiting), zo ja hoeveel precies?
dit gezegd zijnde vind ik het voorstel van philippe nog steeds beter
voorlopig blijft de prijs inderdaad €14,95 - wil je HD dan betaal je €5 meerMarlboro schreef:Heb her en der horen waaien dat prime sport dezelfde prijs blijft .
het belgische voetbal apart bieden ze voorlopig niet aan
- xenne
- Elite Poster
ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die geen interesse hebben in die 597 topmatchen en enkel willen betalen voor die 3 topmatchen uit de JPL. 't is dus afwachten of telenet nog afkomt met een soort PPV voor die matchen (evt. online)
-
- Pro Member
- Bedankt: 16 keer
15 a 20 euro.
dat is relatief. de ene zal dat veel vinden de andere zal dat weinig vinden.
voor diegene die enkel interesse hebben voor de Jupiler League vind ik dit allezins veel geld.
dat is relatief. de ene zal dat veel vinden de andere zal dat weinig vinden.
voor diegene die enkel interesse hebben voor de Jupiler League vind ik dit allezins veel geld.
-
- Elite Poster
Zamba; mensen die zegge het is duur kenne de waarde niet meer van geld en de realiteit.
Ik zeg tege deze; ga dan gewoon eens 1 match live gaan kijken en laat eens wete hoeveel geld je dan kwijt bent . Wat is duur?
Bij belgacom betaalde je 20 euro en je kon ook maar 3 matchen bekijken en voor dat geld had je alleen belgisch voetbal.
Ps; niks is gratis ook bij belgacom niet, binnen paar manden zal je te horen krijge zoals vorige keer de telefoonprijs zal stijgen .
Ik zeg tege deze; ga dan gewoon eens 1 match live gaan kijken en laat eens wete hoeveel geld je dan kwijt bent . Wat is duur?
Bij belgacom betaalde je 20 euro en je kon ook maar 3 matchen bekijken en voor dat geld had je alleen belgisch voetbal.
Ps; niks is gratis ook bij belgacom niet, binnen paar manden zal je te horen krijge zoals vorige keer de telefoonprijs zal stijgen .
Ge kunt ze kussen
-
- Pro Member
- Bedankt: 16 keer
marlboro,
achzo mensen kennen de waarde van het geld niet meer. Straffe uitspraak. Niet akkoord, veel hangt af van wat iemand verdient enerzijds en wat anderzijds iemand wil geven aan iets. En dat laatste verschilt van persoon tot persoon hoor.
En Belgacom zal geen prijsstijgingen doorvoeren omdat het voetbal nu gratis wordt aangeboden.
Wat de prijsstijgingen betreft die belgacom de laatste tijd heeft doorgevoerd, was dit enkel tengevolge van een indexaanpassing. Iets wat elke firma trouwens regelmatig doet.
Trouwens bij belgacom kon je ook alle matchen bekijken en niet maar 3 zoals je aanhaalt. Op vrijdag 1 match, op zaterdag 5, en op zondag 2. eentje was om 18h00 en de andere om 20h30.
achzo mensen kennen de waarde van het geld niet meer. Straffe uitspraak. Niet akkoord, veel hangt af van wat iemand verdient enerzijds en wat anderzijds iemand wil geven aan iets. En dat laatste verschilt van persoon tot persoon hoor.
En Belgacom zal geen prijsstijgingen doorvoeren omdat het voetbal nu gratis wordt aangeboden.
Wat de prijsstijgingen betreft die belgacom de laatste tijd heeft doorgevoerd, was dit enkel tengevolge van een indexaanpassing. Iets wat elke firma trouwens regelmatig doet.
Trouwens bij belgacom kon je ook alle matchen bekijken en niet maar 3 zoals je aanhaalt. Op vrijdag 1 match, op zaterdag 5, en op zondag 2. eentje was om 18h00 en de andere om 20h30.
-
- Pro Member
- Bedankt: 5 keer
Je kon idd meestal 4 matchen kijken per weekend. Tenzij je natuurlijk matchen begon op te nemen en achteraf bekeek. Bij Telenet zijn dit er idd 3 per weekend, dus in de praktijk eentje meer. Bij belgacom betaalde je hier 19.95€ voor. Bij telenet betaal je hier "momenteel" 15€ voor. = 5€ minder voor die ene match. Dus of dat buitenlands voetbal er nu inzit of niet... dat maakt bij deze ook niet uit aangezien het infeite eve duur is. Enige verschil dat er is is dat je niet uw matchen kan kiezen bij telenet en dit kon wel bij belgacom.
Ik heb momenteel alles bij belgacom, klopt het dat ik wanneer ik alles behoud bij belgacom en ik er TN bijneem (enkel tv) ik dan 8€ + 13.33€ + 15€ (voorlopig) in totaal moet bijbetalen?
Bij belgacom heb ik momenteel 95€ bestaande uit: Internet intens, gsm 10€ proximus, 2 decoders, gratis tv, voetbal 19.95€, boeket 5€ dat zou dan die 95€ zijn.
95€ minus 1 decoder, minus 1 x de voetbal die nu gratis is en dat boeket kom ik op: 64.05€ bij belgacom + TN 36.33€ = totaal 100.38€ ongeveer.
Iemand die dat kan bevestigen....?
Ik heb momenteel alles bij belgacom, klopt het dat ik wanneer ik alles behoud bij belgacom en ik er TN bijneem (enkel tv) ik dan 8€ + 13.33€ + 15€ (voorlopig) in totaal moet bijbetalen?
Bij belgacom heb ik momenteel 95€ bestaande uit: Internet intens, gsm 10€ proximus, 2 decoders, gratis tv, voetbal 19.95€, boeket 5€ dat zou dan die 95€ zijn.
95€ minus 1 decoder, minus 1 x de voetbal die nu gratis is en dat boeket kom ik op: 64.05€ bij belgacom + TN 36.33€ = totaal 100.38€ ongeveer.
Iemand die dat kan bevestigen....?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Bij Belgacom was HD in de prijs inbegrepen.
Als je Belgacom heb moet je dus minimum 36.33€ betalen als je alle wedstrijden wil zien. Indien je enkel de JPL wil zie, is dat een dure zaak.
Als je Belgacom heb moet je dus minimum 36.33€ betalen als je alle wedstrijden wil zien. Indien je enkel de JPL wil zie, is dat een dure zaak.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Elite Poster
Zamba; 15-20 euro voor dat allemaal is geen geld, ik begrijp de mentaliteit wel, men wil alles gratis, films en muziek en games illegaal en dus gratis downloaden, voetbal moet ook gratis zijn etc...
1ding is een feit; 15-20j geleden zaagden de mensen zo niet en konden ze veel van elkaar verdragen,als ik dat nu allemaal zie,ppff.
Je kan toch niet gaan verwachten dat telenet zegt je krijgt alles gratis na zo een bedrag te hebbe betaald? Belgacom was toen ook niet gratis he . Voor alles was het ook 20 euro per maand enje had alleen maar dat belgisch pottekesstamp voetbal?
Kijk, ieder zijn ding zenne, maar mensen laten zich misleiden want gratis dat bestaat niet zeker als het op providers aankomen .
Ik vind het anderzijds maar niks; ik ben grote voorstander dat iedereen alle ploegen kan bekijken en dit op beide providers. Dat is de enige juiste en correcte die ze kunnen doen voor de voetbalsupporter.
Ik maak een fout net zoals andere om op de kap van belgacom of telenet te zitten, het is ivan de witte en co hun fout die op deze manier die pakkette hebbe voorgesteld.
1ding is een feit; 15-20j geleden zaagden de mensen zo niet en konden ze veel van elkaar verdragen,als ik dat nu allemaal zie,ppff.
Je kan toch niet gaan verwachten dat telenet zegt je krijgt alles gratis na zo een bedrag te hebbe betaald? Belgacom was toen ook niet gratis he . Voor alles was het ook 20 euro per maand enje had alleen maar dat belgisch pottekesstamp voetbal?
Kijk, ieder zijn ding zenne, maar mensen laten zich misleiden want gratis dat bestaat niet zeker als het op providers aankomen .
Ik vind het anderzijds maar niks; ik ben grote voorstander dat iedereen alle ploegen kan bekijken en dit op beide providers. Dat is de enige juiste en correcte die ze kunnen doen voor de voetbalsupporter.
Ik maak een fout net zoals andere om op de kap van belgacom of telenet te zitten, het is ivan de witte en co hun fout die op deze manier die pakkette hebbe voorgesteld.
Ge kunt ze kussen
-
- Pro Member
Waarom ivan de witte en co? Die mensen maken "gebruik" van het "systeem", hun taak bestaat eruit om ervoor te zorgen dat er zoveel mogelijk geld in het laadje komt... dat is hun gelukt. Als er iemand de schuldige is dan is het wel gewoon het systeem. Pas het systeem zo aan dat de voetbalsupporter er goed mee is en het probleem is opgelost. Al begrijp ik wel je frustratie, maar dat is nu eigenlijk gewoon tegenwoordig in alles zo, men moet eerst ervaren voor men zal ingrijpen
-
- Pro Member
Dankuwel, dan zal ik misschien toch overwegen voor beiden, aangezien het mij maar 5€ meer zou kosten dan nu het geval is (buiten idd de activatiekosten)Goztow schreef:Dat lijkt me correct, ja. Plus eventuele activatiekosten en zo.
ik denk dat ik morgen maar eens naar de belgacom winkel ga om me te laten aansluiten op belgacom tv. Ik hoop wel dat ze buiten geen werken meer moeten doen dan (kabel van straat naar binnen brengen of zo??) Ik zou enkel tv nemen en al de rest bij telenet en prime houden.
Ik heb boven en beneden een vaste telefoonlijn van telenet. Boven is de stekker van de telefoonlijn vlak aan de tv gelegen, beneden staat de tv 10 m verwijderd van de telefoonlijn. Ik denk dat het makkelijkste zal zijn om de telefoonlijn boven te gebruiken (als die ook voor belgacom kan dienen, geen idee???). Kunnen jullie mij zeggen hoe dit juist in zijn werk gaat? Ik heb het er niet voor over dat ze moeten beginnen breken (of graven buiten).
bedankt voor de hulp (want ik ken er echt niks van)
Ik heb boven en beneden een vaste telefoonlijn van telenet. Boven is de stekker van de telefoonlijn vlak aan de tv gelegen, beneden staat de tv 10 m verwijderd van de telefoonlijn. Ik denk dat het makkelijkste zal zijn om de telefoonlijn boven te gebruiken (als die ook voor belgacom kan dienen, geen idee???). Kunnen jullie mij zeggen hoe dit juist in zijn werk gaat? Ik heb het er niet voor over dat ze moeten beginnen breken (of graven buiten).
bedankt voor de hulp (want ik ken er echt niks van)
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ze sluiten altijd de modem aan die het korst tegen de straat is. Ik dacht toch dat dat altijd zo was.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]