Ik heb een slechte ervaring met Microfix.nl gehad en wil jullie waarschuwen zodat jullie niet hetzelfde overkomt.
Alles leek er goed en professioneel uit te zien. Na 6 weken geven ze toe dat ze mijn 17 '' game laptop met zware grafische kaart en alles erop en eraan kwijt zijn, ze geven me een schandalig lage schadevergoeding. Deze is niet discussieerbaar en daar moet ik het mee doen.
Dus laptop kwijt, herstellingskosten betaald. en een schadevergoeding waar ik nog geen 10' laptopje mee kan kopen.
Ben benieuwd of er nog vele dezelfde ervaring hebben, ik wil diegene die dit lezen en er ook over denken om daar een herstelling te laten doen waarschuwen dat ze een andere firma nemen of ter plekke gaan om hun hardware te laten herstellen.
micofix.nl
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Tjah, probleem is dat het een buitenlands bedrijf is eh. Anders was het wel makkelijk te regelen via de handslrechtbank!
BTW: Dynafix is geen haar beter, als ze het verprutsen bij de herstellingen, krijg je opeens een brief dat JIJ het kapotgemaakt hebt
BTW: Dynafix is geen haar beter, als ze het verprutsen bij de herstellingen, krijg je opeens een brief dat JIJ het kapotgemaakt hebt
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik heb bij Microfix een laptop van Dell laten herstellen. De achterkant van het originele defecte beeldscherm was zwart, toen ik het terug kreeg was het rood en de WiFi werkte niet meer. De WiFi heb ik zelf terug opgelost door de kaart in het juiste slot te steken.
Met het rode scherm kon ik akkoord gaan... Maar enkele uren na het opstarten van de laptop kreeg ik vreemde lijnen in het beeldscherm.
Waarschijnlijk een slecht contact, vraag me niet wat... Heb de laptop dan terug opgestuurd en dit werd keurig onder hun garantie hersteld.
Dit was dan ook m'n enige ervaring met hen. Het heeft 2 maanden geduurd sinds de eerste verzending.
Met het rode scherm kon ik akkoord gaan... Maar enkele uren na het opstarten van de laptop kreeg ik vreemde lijnen in het beeldscherm.
Waarschijnlijk een slecht contact, vraag me niet wat... Heb de laptop dan terug opgestuurd en dit werd keurig onder hun garantie hersteld.
Dit was dan ook m'n enige ervaring met hen. Het heeft 2 maanden geduurd sinds de eerste verzending.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Pro Member
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 18 keer
Oei ...ik kan al raden wat ze gedaan hebbenKen schreef:. De achterkant van het originele defecte beeldscherm was zwart, toen ik het terug kreeg was het rood
(maar da's niet de propere manier om dat voor betalende klanten op te lossen!)
(*)
Omgeruild van ergens een andere slooplaptop waarschijnlijk...
(de juiste werkwijze is natuurlijk het TFT paneel of de inverter te vervangen door een nieuwe)
ALs je zelf wil knutselen dmv slooponderdelen, dan is dat natuurlijk Ok, maar van een comercieële firma verwacht je toch
wel iets meer.
Het heeft me wat moeite en veel mails gekost tot ik bij de juiste contactpersonen terecht gekomen ben die voor rede vatbaar zijn en die mijn argumenten en standpunten begrijpen, uiteindelijk heb ik bijna 650 euro gekregen, omdat ik daar nog niet echt tevreden mee was beloven ze nu om de betaalde herstellingskosten van 160 euro ook terug te storten op mijn rekening. Dit vind ik een aanvaardbare oplossing voor mijn 2 en half jaar oude laptop en hiermee kan ik toch een nieuwe laptop kopen die ongeveer evenwaardig is als mijn laptop de door omstandigheden en de transportfirma verloren is gegaan. Microfix heeft nogmaals hun excuses aangeboden en me laten weten dat ze heel verveeld zitten met deze situatie.