Ik heb momenteel cityconnect plus (met disco lijn) Ik wil de prijs een beetje drukkenmet een cityline. Beetje spijtig dat die bonussen alleen voor nieuwe klanten tellen. Nu zat ik te denken voor eventueel een jaar elders te gaan (eventueel met promo) en dan na dat jaar terug te gaan (die promo's blijven precies nog wel even staan, ADSL2+ misschien niet, maar kom)
Maar ADSL2+ is niet iets dat is doorgebroken, en ik heb geen zin on nieuwe modem te kopen. Zijn er nog deftige alternatieven op ADSL2+ die kunnen concurreren met dommel cityline?
Dat is dus €28 per maand.
24Mb Up /1.2Mb Down ongeveer
Ik verzet ongeveer 250GB totaal per maand, maar kan al eens meer zijn. dommel telt natuurlijk enkel download en dan nog eens met daluren.
Mail, webspace, telefonie is niet nodig, vast IP ook niet echt.
I kan altijd een dommel proberen te vragen om iets van voordeel als vaste klant, op zich al moeilijk genoeg, en zonder deftige alternatieven nog lastiger.
Alternatief voor dommel cityconnect/cityline
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Dan is het nu 26+ discolijn = ±€37
Ga naar belgacom internet favorite @ €42 per maand + 10€ voor ongelimiteerd anders kom je niet toe met 100Gb
Met de promo's komt dat uit op 6*10 + 6*42 + 12*10 = 36€ per maand voor het 1e jaar Je hebt dan geen vaste lijn meer nodig.
***Vdsl moet wel beschikbaar zijn om 25 down 3up te halen.
Ga naar belgacom internet favorite @ €42 per maand + 10€ voor ongelimiteerd anders kom je niet toe met 100Gb
Met de promo's komt dat uit op 6*10 + 6*42 + 12*10 = 36€ per maand voor het 1e jaar Je hebt dan geen vaste lijn meer nodig.
***Vdsl moet wel beschikbaar zijn om 25 down 3up te halen.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
sedert begin 2011 kan je bij belgacom kiezen tussen een betalende modem €99 of eentje huren aan €0/maand, deze laatste blijft dan wel eigendom van Belgacom en kan je niet meenemen naar andere provider
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Cityconnect is €34.99 per maand. + 10 a 15 euro voor de disco lijn. das ongeveer 50 euro per maand.
Een cityline kost €28.95 euro per maand, 200GB download only (+ happy time) en das ook zonder belgacom lijn.
Das nog wel iets interessanter, zelfs zonder de promo's.
OK, nog geen VDSL, maar kom nog wel toe met ADSL2+ voorlopig.
Een cityline kost €28.95 euro per maand, 200GB download only (+ happy time) en das ook zonder belgacom lijn.
Das nog wel iets interessanter, zelfs zonder de promo's.
OK, nog geen VDSL, maar kom nog wel toe met ADSL2+ voorlopig.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
+ bij cityline nog gratis bellen quasi world wide naar vaste toestellen
en bij nemen van een jaar abbo slechts 24 euro per maand
als je met adsl2+ toekomt (wat voor de meesten onder ons het geval is, al willen ze het niet altijd toegeven) zal het zeer moeilijk zijn om iets beters te vinden
Modem krijg je als dommel klant gratis
en bij nemen van een jaar abbo slechts 24 euro per maand
als je met adsl2+ toekomt (wat voor de meesten onder ons het geval is, al willen ze het niet altijd toegeven) zal het zeer moeilijk zijn om iets beters te vinden
Modem krijg je als dommel klant gratis
Als nieuwe klant krijg je een modem voor 50 euro, als bestaande klant zie ik niet veel promo staan.
En ik heb hier zelf al 3 ADSL2+ modems staan, dat type is nu wel 2dehands te koop rond de 40 euro.
Maar het bellen interesseert mij niet, in ben bereikbaar op GSM, en probeer zelden zelf te bellen (nooit een goed idee op een disco lijn)
En ik heb hier zelf al 3 ADSL2+ modems staan, dat type is nu wel 2dehands te koop rond de 40 euro.
Maar het bellen interesseert mij niet, in ben bereikbaar op GSM, en probeer zelden zelf te bellen (nooit een goed idee op een disco lijn)