Belgacom TV opnames via PC programmeren
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
er is hier bij mij weer een ander probleem opgedoken met het opnemen op afstand. alles werkt normaal, alleen vind ik zowel de geplande als de opgenomen programma's niet meer op decoder terug. ze verschijnen echter na reset van de decoder. nog iemand last van? ik heb de laatste dagen constant dit fenomeen, daarvoor heeft het x weken goed gewerkt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
als je via pc iets opgeeft om op te nemen is dat steeds bij BGC en niet bij je thuis. Je kan dus niet zeggen waar hij het bij je thuis moet opslaan.
- xenne
- Elite Poster
als je op afstand opneemt wordt er altijd op de server opgenomen, en blijft het er 30 dagen opstaan, deze opnames kan je met alle decoders die je hebt afspelen. natuurlijk kan je geen HD opname op een SD decoder afspelenreptiel schreef:Wij hebben 2 decoders, hoe kan je selecteren op welke je wilt opnemen?
- xenne
- Elite Poster
zonet de TV Overal release voor Android
vanaf heden is het ook mogelijk om via deze applicatie opnames in te stellen op afstand
deze applicatie zal ook uitkomen voor Apple, maar deze moeten nog even wachten op de validering
reeds getest en werkt naar behoren
het enige jammere is dat de hd zenders niet in de tv gids staan, en dus niet opneembaar zijn op deze manier
vanaf heden is het ook mogelijk om via deze applicatie opnames in te stellen op afstand
deze applicatie zal ook uitkomen voor Apple, maar deze moeten nog even wachten op de validering
reeds getest en werkt naar behoren
het enige jammere is dat de hd zenders niet in de tv gids staan, en dus niet opneembaar zijn op deze manier
Ik heb dit nog zitten uitzoeken maar niet gevonden.
Ik heb dan maar de TV on PC verwijderd maar het wilt nog altijd niet lukken op de 2de decoder. (hd zender actief zetten lukt niet)
tja, ik steek er geen moeite meer in, heb gebeld en ze gingen het uitzoeken want ik deed de goeie handeling, ondertussen niets meer van gehoord en we zullen dus ook maar naar telenet over stappen.
Ik heb dan maar de TV on PC verwijderd maar het wilt nog altijd niet lukken op de 2de decoder. (hd zender actief zetten lukt niet)
tja, ik steek er geen moeite meer in, heb gebeld en ze gingen het uitzoeken want ik deed de goeie handeling, ondertussen niets meer van gehoord en we zullen dus ook maar naar telenet over stappen.