Persconferentie Belgacom 31/05

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Chinese wall en consoorten, hé. :p
simon1205
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 20 apr 2008, 15:35
Twitter: VanveerdeghemS
Locatie: KVD 51TIE0-0302
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 9 keer

@krisken, mss was het beter dat je zelfs dat niet gezegd had, dat er dit jaar nog vernieuwingen komen, ze zullen weer beginnen speculeren :banana: :banana:
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Lord Utopia schreef:Wie niet gekomen is, heeft toch veel gemist ze. 't Was écht extra speciaal. Ben verrast van de zeer goeie aanpak van Belgacom. En ook enkele Users tegengekomen, waaronder Fusa en Krisken, toppie mensen!
Was dik in orde het event. Leuk om elkaar daar tegen het lijf te lopen!
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

simon1205 schreef:@krisken, mss was het beter dat je zelfs dat niet gezegd had, dat er dit jaar nog vernieuwingen komen, ze zullen weer beginnen speculeren :banana: :banana:
Vandaar de olie op het vuur, vond het wel grappig :D
Nuja eerlijk : ik had "van horen zeggen" iets dat "belgacom een stap verder ging met belgacom tv maar niet op de vertrouwde manier". Tot ik er stond had ik zelf geen vermoeden wat ik hieronder moest verstaan...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

iceke schreef:Ik gok op Samsung Galaxy S II en Galaxy Tab in de koppelverkoop.
Ik zat er precies ni ver naast :beerchug: Den Smartphone zal voor de persconferentie van 30/6 zijn, kwestie van de moderatoren hier elke maand hun avondje uit te gunnen :-D
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tss. Zoals ik getweet heb worden de Galaxy SII en HTC Sensation nu al verkocht. (die eerste beetje later)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

krisken schreef:Dixit één van de salespeople die aanwezig was : "dit jaar zullen er nog een 3-tal veranderingen komen op gebied van Internet en TV" Op de verdoken vraag van mezelf en (ik dacht) Meon wat we daaronder moeten verstaan was het enige antwoord dat we kregen "we proberen altijd te luisteren naar onze klanten, en soms denken we in dezelfde richting als zij".

Bij deze hebben jullie de exacte woorden die wij ook hebben gehoord. Speculaties kunnen opnieuw beginnen. Echter...vergeet niet : dromen zijn bedrog!

En wat mij persoonlijk betreft weet ik welke verandering er gaat komen op internet vlak, doch niet op tv vlak. Mij hierover uitvragen heeft ook geen zin, echter ben ik zoals het een goeie belg beaamd wel omkoopbaar :p
Mja op tv moeten ze nog ofwel een nieuw voetbal contract of wel iets anders strafs aankondigen, want ik vraag me af op BGC zo populair zou blijven als voetbal naar telenet gaat.

Voor internet hoop ik (alhoewel ik beter zo zeggen drom ik) op 2 dingen, boost box, iets minder conservatievere profielen op de vdsl lijnen.

Anderzijds internet start lijkt me een mooi alternatief voor mijn mobilevikings @ipad maar ik had liever 512 MB gezien en / of goedkopere prijs / MB dan zou ik direct intekenen.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Indien ze de voetbal niet opnieuw gaan nemen zijn ze in ieder geval de café bazen kwijt als klant! (en in het merendeel zie ik een bgtv decoder staan onder de tv)

Dus die app voor droid gaat ook werken op een htc phone met droid? of enkel die samsungtablet?
EN 50mb profiel mooi, maar met een beetje heel veel geluk is er vanaf vandaag vdsl in nevele hoewel het mij niet zou verwonderen dat het weer eens uitgesteld zou zijn tot 1september ofzo...zien we straks wel als de kd open is :lol:

EDIT: nja en alweer geen vdsl beschikbaar..... :roll:
Laatst gewijzigd door q-tec 01 jun 2011, 11:19, in totaal 1 gewijzigd.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

En hoe zit dat met een bestaande klant die een lopende promotie heeft ?, (zoals bv de nu lopende 10€/6m intense promotie)
Kunnen zij het tablet/mobiel inet aanbod dan ook combineren, met 7.07€ opleg dan als bij een pack ? :?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Verandering van pack zorgt altijd voor verlies van de lopende promotie.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Betekent dus 1 jaar niets bijnemen of combineren van producten bij BGC omdat ik een promotie heb bij een internetproduct (de intense promotie)
Leuk...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat moet niet. Je kan veranderen, maar dan verlies je je promo. Heb ik ook al gehad.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Had dan beter een triple pack genomen met een maand gratis :wink:

oh well, zal dan ff wachten op de MSI Windpad's die eraan komen rond julie ofzo :wink:
(gaan onder de 300€ en gingerbread)
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

thiebapa schreef:
Trojan schreef:De kans is vrij groot dat je enkel naar tv kan kijken als je thuis bent op je eigen netwerk. Dus het verbruik van tv zal niet mee tellen in je algemeen volume omdat deze stream (nu toch) via een aparte vlan komt.
@thiebapa: ga dan naar telenet.
Ik denk er niet aan om naar Telenet te gaan , ben zéér tevreden over BGC!! ( alles is hier BGC / Proximus)-> maar zou graag Tv kijken op m'n ipad ( die toch héél wat gebruiksvriendelijker is dan de Samsung)..... :?
Mij hebben ze toch verteld dat je een App kan downloaden hiervoor in de Applestore
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

proximusboyke schreef:koen
Het is hier al verschillende keren gezegd wil je super snelle verbindingen moet je bij telenet zijn.
Proximusboyke, zit nog tot eind december vast bij BGC omdat ik dacht met hun intense formule bepaalde problemen op te lossen maar helaas ... Nogmaals 10/10 voor de stabiliteit van hun internet. Nu er blijkbaar toch nog veranderingen aan het internet op til zijn, wacht ik nog even af. Zit toch nog vast tot december zoals gezegd.

Wat ik me verder gewoon afvraag is als BGC nog een jaar of meer zijn huidige snelheden consolideert of iedereen zal blijven toezien terwijl TN ongetwijfeld nog zal verhogen ... Maar nogmaals, idd. zijn er gelukkig verschillende visies en opinies. Ook ga ik TN niet "de hemel inprijzen" maar met hun huidige digicorder: 10/10 en dat is echt niet overdreven.
proximusboyke schreef: Want ik kan je verzekeren als je na 2 weken iedere avond tussen 19 - 23 u en weekends bijna ganse dag zit te dowloaden en surfen aan 0.512 ipv 40 60 of 100 dat dit u veel meer zal irriteren dan bij het zappen..
Dit blijft nu voor mij inderdaad onduidelijk: is het echt zo dat op de door u vermelde tijdstippen de TN snelheid in mekaar zakt als een pudding ...? Wil ook niet van de regen in "den drup" komen.

Hetzelfde doet de rond over problemen met youtube bij TN maar ik heb al eens navraag gedaan bij de Telenetters die ik ken, op dat vlak hebben ze geen problemen, althans hier niet in Aalst. Wat het tijdstip betreft, heb ik nog geen navraag gedaan. Hangt dit ook niet af van de lokatie. Hier alvast 2X bericht van TN op 3 weken tijd dat ze werken uitvoeren hier in de buurt om de kwaliteit van hun dienst op te krikken ...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Moest snelheid echt het enige belangrijke zijn,; dan zouden mobistar en base (zitten beide nog enkel op adsl) geen klanten hebben.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Wat ik me verder gewoon afvraag is als BGC nog een jaar of meer zijn huidige snelheden consolideert of iedereen zal blijven toezien terwijl TN ongetwijfeld nog zal verhogen
zolang belgacom niet omhoog gaat zal telenet dit ook niet doen mijn inziens!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Moest snelheid echt het enige belangrijke zijn,; dan zouden mobistar en base (zitten beide nog enkel op adsl) geen klanten hebben.
Oh jawel : de talloze menzen die al op blacklists staan bij Belgacom en Telenet en toch nog ergens internet van willen. Meestal met namen die jij en ik niet kunnen uitspreken ;-)
PS : base = reseller mobistar :-)
technieker schreef:
thiebapa schreef:
Trojan schreef:De kans is vrij groot dat je enkel naar tv kan kijken als je thuis bent op je eigen netwerk. Dus het verbruik van tv zal niet mee tellen in je algemeen volume omdat deze stream (nu toch) via een aparte vlan komt.
@thiebapa: ga dan naar telenet.
Ik denk er niet aan om naar Telenet te gaan , ben zéér tevreden over BGC!! ( alles is hier BGC / Proximus)-> maar zou graag Tv kijken op m'n ipad ( die toch héél wat gebruiksvriendelijker is dan de Samsung)..... :?
Mij hebben ze toch verteld dat je een App kan downloaden hiervoor in de Applestore
klopt, de app is al klaar voor iOS, maar zit nog niet in de store.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Zeg, Krisken, dan wil dat zeggen dat ik verleden jaar op de blacklist stond van TN of Belgacom. ;)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Utopia is nu ook niet bepaald uitspreekbaar :p

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Goztow schreef:Verandering van pack zorgt altijd voor verlies van de lopende promotie.
Inderdaad.
Ik heb een "life-time" promotie (Internet Generation) ... bij de minste wijziging aan mijn verbinding ben ik mijn permanente korting (van 7.75€) + 100GB extra volume (9.99€ ?) kwijt :(.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

philippe_d schreef:
Goztow schreef:Verandering van pack zorgt altijd voor verlies van de lopende promotie.
Inderdaad.
Ik heb een "life-time" promotie (Internet Generation) ... bij de minste wijziging aan mijn verbinding ben ik mijn permanente korting (van 7.75€) + 100GB extra volume (9.99€ ?) kwijt :(.
Ik heb (met de nodige moeite) m'n korting kunnen behouden na het opzeggen van mijn vaste lijn (kwam dus op internet zonder vaste lijn). Maar inderdaad, ze hadden die promotie in eerste instantie automatisch opgezegd. Pas na het indienen van een klacht heb ik die teruggekregen.
simon1205
Plus Member
Plus Member
Berichten: 121
Lid geworden op: 20 apr 2008, 15:35
Twitter: VanveerdeghemS
Locatie: KVD 51TIE0-0302
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 9 keer

Is die app nu beschikbaar voor andere android toestellen, te vinden in de market??
Rubinho
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 18 feb 2006, 15:45
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 3 keer

Ben eens aan het rekenen geslagen en wou eens zien met jullie of alles lijkt te kloppen.

Wil je de 10" met internet mobile start (250mb) dan betaal je +17.07€ op uw pack.
met mobile comfort (1gb) +27.07€
met mobile favorite (2gb) +42.07€

Stel nu dat je de 10" koopt, die kost 600€, splitsen we die over 2 jaar om te kunnen vergelijken, wil dit zeggen 25€/maand.
Waarom doe ik dit, omdat ik wil vergelijken met mobile vikings.
Dit kost 15€/maand voor 2gb, en is dus te vergelijken met mobile favorite.
15€ + 25€ = 40€/maand.
Dit wil dus zeggen dat de tablet aankopen samen met mobile vikings is 2.07€ goedkoper per maand (of 49.68€ op 2 jaar).
Neem je dan nog de afkoop die je moet betalen aan Belgacom na 2 jaar dan is dat bijna 150€ duurder.
Echter hiervoor zit je op het trage BASE netwerk!

Combineer je het ipv met mobile vikings met belgacom mobile internet, maar dan zonder te huren dan heb je:
met mobile start: 30€/maand
met mobile comfort: 40€/maand
met mobile favorite: 55€/maand -> 12.93€ duurder per maand (of 310.32€ op 2 jaar).


Dus lijkt het voorstel van Belgacom wel of niet interessant dan? Want 150€ verschil met mobile vikings is natuurlijk al een zeker bedrag. Natuurlijk er is het tragere netwerk . . . . . . .
De vraag is ook wat de huur juist wil zeggen, wat als de tablet plots niet meer werkt, wordt dit dan zomeer vervangen en zo? Dat is ook niet zo super duidelijk allemaal me dunkt. Wat bij verlies ? ? ? . . .

Kunnen jullie dit es bevestigen of zeggen wat jullie hiervan denken?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Bij defect krijg je een nieuw toestel, bij verlies uiteraard niet!
En je vergeet dat je ook internet thuis krijgt in je berekening.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Goede vergelijking met MV!
MV heeft trager netwerk, maar je kan ook nog per maand 1000 sms'en versturen en voor 15 EUR bellen.

Bij Belgacom zit je wel voor 2 jaar vast, dus moeilijk om te veranderen als het gras elders weer groener is.
Ik vermoed dat Belgacom je wel een nieuw toestel zal geven bij een defect, maar als je het zelf koopt, heb je ook 2 jaar garantie, dus dat lijkt me geen verschil. Alleen, als je het koopt, kan je het na 2 jaar (of eerder) nog op eBay gooien als dan je een beter speeltje wil :)
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Wow , ik had nooit gedacht dat m'n post zoveel reacties zou teweegbrengen...... Nu op naar de volgende BGC aankondiging/persconferentie.... en iets in mij zegt dat dat niet zo héél lang op zich zal laten wachten.... :wink:

Voor alle mensen die straks aan een verlengd weekend beginnen : een fijn, zorgeloos telecom/internet/digitaleTV weekend gewenst !

en voor degene die toch moeten werken.... hou de moed er in...
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Rubinho
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 18 feb 2006, 15:45
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 3 keer

ja ik heb al internet en digitale tv van belgacom.
Dus ik reken enkel op de meerprijs tov van hetgene van wat ik nu heb.

Ook niet vermeld, maar wat mij ook een besparing zou opleverenn is mijn krant.
Heb nu De Standaard op papier dagelijks, zou dat dan ook via de android app kunnen doen en dat abonnement is bijna 15€/maand goedkoper.
Dus zo zou ik dit machientje eigenlijk redelijk goedkoop kunnen hebben, stel met 250mb abonnement kost het mij slechts 2€ om zo een tablet te hebben.

Trouwens zou het ook mogelijk zijn om tijdens de looptijd bvb van 250mb naar 1gb abo up te graden?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Upgraden is over het algemeen geen probleem.
Everything that has a beginning has an end.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Had ik gisteren aan de klantendienst gevraagt telefonisch. Bij elke aanpassing zit je weer aan 24 maanden vast.

Ben deze morgen geweest maar 10.1v was niet in voorraad in Genk komt volgende week binnen.
Ik ga voor een 10.1v met comfort mobile van 1GB. Ik zat al een tijdje te kijken voor een 10.1 inch tablet en op deze manier spaar ik nog iets uit.
Laatst gewijzigd door Abusimbal 01 jun 2011, 17:27, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

10.1 was in oudenaarde ook niet op stock. Gelukkig ging ik voor de 7 inch wat er wel was en nu hier naast mij ligt. Is een beetje zoeken maar het lijkt zeer sterk op mijn iphone, gewoon andere benamingen. Nu nog de software van samsung installeren en eens kijken wat ie doet bij het maken van een verbinding met de pc.

De eerste klikken zijn zeer positief, is in het nederlands, met wifi werkt het zeer goed, mijn mobiel moet nog geactiveerd worden.

Mooit kleur, wit op de achterkant, zwart aan de voorkant, me like it :-)

Het heeft wel 45 min geduurd tegen dat alle papieren waren ingevuld want ik was de eerste klant die de tab kwam halen in Oudenaarde shop :-)

Als het toestel een probleem vertoond, hardware & software dan is het garantie, als je hem laat vallen, water, ... is het de aansprakelijkheid van de koper.

Je kan je laten verzekeren voor dit en dat kost 3.99 euro in de maand als ik het goed onthouden heb.

Meer info volgt laterssssssssssss

Ik beschik over belgacom Intense internet + mobiel starter + 7 inch TAB ter INFO :-)
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

thiebapa schreef:Nu op naar de volgende BGC aankondiging/persconferentie.... en iets in mij zegt dat dat niet zo héél lang op zich zal laten wachten.... :wink
Op 10 juni zeker?
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

10 juni ? ivm het voetbalcontract? dacht dat dat op 6 juni was...., maar neen , ik had het niet over het voetbalcontract.... :wink:
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

't voetbalcontract wordt idd toegewezen op 10/06
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

....... da's voor mij géén aankondiging...... :oops: :oops: :oops: maw..... dit interesseert mij niet zo erg..... ik heb het over andere aankondigingen.... :wink:
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Rubinho
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 18 feb 2006, 15:45
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 3 keer

Misschien bericht dat vele mensen wel aanbelangt.
Op mijn weg naar huis gestopt in een Belgacom shop en wat blijkt. Ik kan deze 'promotie' niet krijgen.
Enkel de mensen met een full pack, zonder enige promotie die er aan vast hangt kunnen intekenen voor deze tablet.
Dus mensen die bvb 6 maanden internet aan 10€ hebben kunnen niet intekenen, of ze moeten hun promotie stopzetten.
Ook mensen die in een corporate of employee program (zoals mezelf) zitten kunnen niet intekenen. Dus als je werkgever een stuk/gans uw internet/tv/telefoon betaalt kan je het ook vergeten.
Ik was in de Belgacom shop in de Towers, aan het hoofdkwartier van Belgacom en de mensen daar wisten me te zeggen dat ik al minstens de 30e was die ze naar huis moesten sturen en dat ze nog maar 1 echt verkocht hadden . . .

Dus voor mij blijft enkel de optie open van echt een tablet te kopen en dan te zien waar ik de 3G verbinding neem als ik het echt wil.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Kunnen de recensies over de tabs niet afgesplitst worden ? lijkt me wel interessant om daar verder op in te gaan...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik veronderstel dat het dan ook niet mogelijk zal zijn in combinatie met een Generation Abo...

en gaat die tv applicatie gratis zijn, of gaat daar een prijskaartje aan vasthangen?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
seperator
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 nov 2010, 09:45
Bedankt: 6 keer

simon1205 schreef:@krisken, mss was het beter dat je zelfs dat niet gezegd had, dat er dit jaar nog vernieuwingen komen, ze zullen weer beginnen speculeren :banana: :banana:
Begrijp dit toch, in de politiek doet men dit al jaren.
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

En zal er een mogelijkheid bestaan om de app te gebruiken wanneer je bv. enkel Belgacom internet hebt maar geen BelgacomTV (mits extra betaling natuurlijk)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”