Toch geen fusie met TN zeker ...
Dan kunnen ze de krachten bundelen voor FTTH en zo de snelheid opkrikken.
Als er geen snelheidsverhoging inzit op korte termijn en ze hun TV kwaliteit niet opkrikken, is het voor mij over and out met BGC in december. En nogmaals, ik denk dat het negeren van "snelheidsdesiderata" BGC nog veel klanten zal kosten. Met alle respect natuurlijk voor de mede-aanwezigen op het forum die snleheid niet belangrijk vinden. Respect voor eenieders mening.
En wat Proximus betreft ... Het is niet omdat je een BGC klant bent dat je automatisch opteert voor Proximus. Onze kinderen smeken trouwens om geen Proximus Pay and Go kaarten voor hen te introduceren wegens volgens hen zeer duur in vergelijking met tarieven van andere operatoren.
En verder ... in m'n intense zit 500 Mb mobiel internet per maand tijdens de w.e. Onze oudste zoon heeft één keer voor een opdracht in het kader van zijn studies deze limiet overschreden maar ik wil dat niet meer herhaald zien op mijn factuur ...
Verder: ik geef nu al meer dan 70 euro uit voor m'n intense abo + digi TV van TN. Dit maakt een vaste kost van om en bij de 95 euro per maand. Ik ben zeker niet geïnteresseerd in bijkomende, te betalen features hoe aanlokkelijk deze ook mogen voorgesteld worden.