Zo'n 14 dagen "gebruik" ik nu ADSL2FIt... Er is bijzonder weinig 'fits' aan.
Wijlen INnet was m'n eerste provider ('93-'94). Inbel - Soms sneller dan ADSL2FIT én nooit connection-drops! Veel te laat ontdekte ik dit forum.
Met alle respect: we willen allen supersnel surfen maar wat een publiek trekt ADSL2FIT eigenlijk aan dat maandenlang achter de computer pruttelt en braaf dokt voor een onwerkbare situatie??
Onbegrijpelijk vind ik het dat mensen maanden na elkaar betalen voor een dienst die er geen is!
Bij Lernhout & Hauspie waren het op winst beluste investeerders die de breedspraak financierden. Wie of wat er ook achter de ADSL2FIT-illusie is duidelijk: ADSL2FIT! Vergelijk hun publieke website met de verdoken limiet-aankondiging en de al even verdoken 'aangekondigde verbeteringen'.
Wat vermeende oorzaken zijn is niet mijn zaak. Als het morgen niet beter is tegen 12 uur - en stabiel blijft - laat ik mijn advocaat een brief schrijven. We gaan de markt toch niet sturen in de richting van flikkerende verlichting, af en toe wat gas voor de verwarming en - als het mee zit - water uit de kraan tussen 7 en 10 ???
Geen deftige service; geen geld. D'r is genoeg bewijslast dat niet geleverd wordt beloofd. - Da's mijn stijl.
De pers is ook al op de hoogte: [email protected], [email protected], [email protected]
De inspectie van het Ministerie van Economische Zaken werd al op de hoogte gebracht over hun enkel voor bestaande klanten verborgen beperkingen: [email protected]
Ik hoef niet te betalen noch mijn tijd te verlijmen met het beleefde gezwam van de hulp-lijn te aanhoren dat het hun probleem niet is ("Scarlet""; "Belgacom" en dat het begin juni (2004) waarschijnlijk verholpen zal zijn. "Zo niet moet er iets gebeuren".
Als iemand anders een consumentenbelangengroep wil oprichten hoor ik het wel op dit forum.
Ibo
Consumentenklacht
-
- Pro Member
Zucht... Hoeveel van die posten hebben we hier de afgelopen maanden al niet zien de revue zien passeren...
Als het echt zo eenvoudig was, dan had A2F geen enkele klant meer.
Anyway, veel succes, maar vrees dat het vergeefse moeite is. Zelfs die grap die voor "officieel statement" moet doorgaan erkent zelfs nergens dat er problemen zijn.
Als het echt zo eenvoudig was, dan had A2F geen enkele klant meer.
Anyway, veel succes, maar vrees dat het vergeefse moeite is. Zelfs die grap die voor "officieel statement" moet doorgaan erkent zelfs nergens dat er problemen zijn.
-
- Pro Member
-initiate sarcastic mode-
P.S. Ik heb uit informele bron vernomen dat tegen augustus 2011 alle problemen van de baan zouden moeten zijn. Gelieve dus nog even geduld te oefenen en begrip op te brengen voor de situatie waar die brave zakenlui van A2F zich in bevinden. Zij zijn nog meer slachtoffer dan ons, de klanten. Ze worden belaagd door Scarlet, dat niet levert wat het beloofd heeft, Belgacom dat een vuil spelletje speelt en hordes klanten die onbeperkt willen downloaden, en daardoor heel het netwerk onderuit halen.
-quit sarcastic mode-
Dat lucht op
P.S. Ik heb uit informele bron vernomen dat tegen augustus 2011 alle problemen van de baan zouden moeten zijn. Gelieve dus nog even geduld te oefenen en begrip op te brengen voor de situatie waar die brave zakenlui van A2F zich in bevinden. Zij zijn nog meer slachtoffer dan ons, de klanten. Ze worden belaagd door Scarlet, dat niet levert wat het beloofd heeft, Belgacom dat een vuil spelletje speelt en hordes klanten die onbeperkt willen downloaden, en daardoor heel het netwerk onderuit halen.
-quit sarcastic mode-
Dat lucht op

Tis nu niet ter verdediging voor a2f , maar ge beseft toch dat hoe meer ge op hun in hakt en hoe meer negatieve publiciteit ge hun bezorgd, hoe meer kans dat er bestaat dat den boel gewoon de fles op gaat?
Ik zit er ook dik mee; vandaag was/is nen extreem tragen dag en tis schandalig, maar geef ze op z'n minst nog tijd tot eind mei.. Als het dan niet beter is, schaar ik me achter elk van dit soort acties
Ik zit er ook dik mee; vandaag was/is nen extreem tragen dag en tis schandalig, maar geef ze op z'n minst nog tijd tot eind mei.. Als het dan niet beter is, schaar ik me achter elk van dit soort acties
Er kunnen geen posts genoeg zijn om de wanpraktijken van Webvisie aan te klagen
Heb ook al een klacht ingediend bij de economische inspectie, zij gaat de zaak gaat onderzoeken.
Heb ook al een klacht ingediend bij de economische inspectie, zij gaat de zaak gaat onderzoeken.
Dit is nog altijd het Userbase forum en niet de klachtenbank van A2F,Anonymous schreef:Er kunnen geen posts genoeg zijn om de wanpraktijken van Webvisie aan te klagen
je krijgt de kans om je grieven hier neer te pennen maar doe het dan in relevante posts en maak er geen klaagbank van zoals al eerder gezegd in dit topic.
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-reality mode-bubbs schreef:-initiate sarcastic mode-
-quit sarcastic mode-
Dat lucht op
Maar blijf wel stipt je facturen betalen, en durf niets negatiefs over ons te vertellen of we sturen meteen een advokaat op je af. Wij hebben anders toch niets te doen, Scarlet lost het allemaal wel op.
-quit reality mode-
r2504, ge weet ondertussen toch wel dat ge niks slecht moogt zeggen over Webvisie! De schitterende mensen van webvisie zullen de problemen wel oplossen zenne, juist nog een beetje geduld...
Het is echt erg hoe de mensen van webvisie hier worden afgeschilderd als een miserabel groepje amateurs dat dacht dat ze even geld konden verdienen door een ISP op te richten!
Ge moest toch beter weten! Tssss
Het is echt erg hoe de mensen van webvisie hier worden afgeschilderd als een miserabel groepje amateurs dat dacht dat ze even geld konden verdienen door een ISP op te richten!
Ge moest toch beter weten! Tssss

"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."