adsl2fit weg van de webvisie webpagina

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gast

Wat me opvalt, is dat op de website van Webvisie met geen woord meer gerept wordt over ADSL2FIT.
Verder kan je niet verder meer dan het logo op de ADSL2FIT website.
Ik denk dat het niet lang meer duurt eerdat ofwel het einde er is, ofwel een 'nieuwe' start onder misschien een andere naam?
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Het staat nog altijd op de webvisiesite onder nieuws hoor, ze hebben het alleen nooit duidelijk vermeld. Hun bedrijfsstructuur is dan ook redelijk ondoorzichtig. Ik weet bv nog altijd niet wat de relatie net4all-webvisie is, al ben ik al meer dan 2 jaar klant. Bestaan die überhaupt nog?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
goos
Plus Member
Plus Member

Ik vind het hele website gedoe ook vrij onrustwekkend. Ze hebben toch tijd genoeg gehad om hun website aan te passen?

http://status.adsl2fit.be werkt trouwens wel nog

Verder kan je mss beter wijs geraken uit de relatie webvisie-net4all op http://www.net4all.be

Daar leid ik af dat a2f hun eigen adsl-afdeling is; dus een soort dochterbedrijf.

Het is me wel niet duidelijk wat net4all zelf doet
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Volgens mij is het zo:
Je hebt het bedrijf WebVisie BVBA. Die opereren als internet-provider onder de naam Net4All waarbij ADSL2Fit een merk/product is daarvan, in verschillende variëteiten.
Gast

Net4all verhuurt de apparatuur aan webvisie, die dan op zijn beurt het product adsl2fit op de markt brengt.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Voor zover ik (wij) weten is net4all, webvisie, adsl2fit ... allemaal 1 en dezelfde pot nat. Allemaal onder Verschooten en zoon (lees Broothaers).

Indien net4all dus in weze de apparatuur zou verhuren aan webvisie, is dit puur een financieel schema .. meer niet.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Sasuke schreef:Indien net4all dus in weze de apparatuur zou verhuren aan webvisie, is dit puur een financieel schema .. meer niet.
Of de vrije vertaling... zodat eentje kan failliet gaan zonder de andere mee te trekken.

Toch wel een mooie homepage trouwens van A2F.
Wref

Mja nu doen ze toch wat hier veel mensen vragen ? Geen nieuwe abbonees aantrekken ? Terwijl de bestaande nog wel op status kunnen...
Ik geef toe het komt nogal raar over zo'n homepage maar op deze manier komen er echt wel geen abbo's bij eh ?
Styno
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Toch wel een mooie homepage trouwens van A2F.
Maakt mij wel een beetje ongerust...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Maakt mij ook ongerust ...

Ik probeer ze al een 2 weken te bereiken ... eerst mail, na een week gebeld, hebben ze m'n mail nog niet gelezen.

Ze gaan het doorgeven aan de bazen, ik hoor weer niks terug.

Ik bel terug, Paul is er niet vandaag zeggen ze ... bel morgen eens terug.

Morgen was dus verleden week vrijdag ... Webvisie gesloten ... bel nu juist terug ('t is toch al ECHT wel 2 uur gepasseerd he!)

bandje 'Webvisie is momenteel gesloten' ... zelfs op die 03 nummer.

Mijn conclusie: die mannen willen geen zaken doen volgens mij :)

Verleden week wisten ze mij te vertellen dat hun business abo's ook de limieten gaan krijgen. Wat is dan nog het nut van business abo ???? Blijkbaar bieden zij geen unlimited abo's aan zoals Skynet Office en dergelijke.

Mij een raadsel dan uit wat voor minibedrijfjes hun 'business klantenbestand' van Webvisie dan wel bestaat :???:
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
bubbs
Pro Member
Pro Member

Momenteel werken wij aan een aantal nieuwe producten.
Onze nieuwe site zal vanaf 24/05/2004 bereikbaar zijn.
U kan ons ondertussen wel bereiken
via de Helpdesk

of

via email op

[email protected]
Laat me raden... In navolging van Telenet en Versatel gaat A2F nu ook een light product aanbieden... Ongelimiteerd downloaden voor 35.36 euro incl. de maand, aan een niet gegarandeerde snelheid van 400kbs...
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

even for the record: a2f was voor TN en BC met hun lite producht : extra small :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

misschien geraken die sukkels gewoonweg niet op kantoor door de vele werken in antwerpen...

:twisted:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Maandag zou de nieuwe site online moeten zijn, niet wanhopen kinders ;)
Gast

SeNsEi Ze0n schreef:even for the record: a2f was voor TN en BC met hun lite producht : extra small :)
Mja, X-small, Small... Uit de naamgeving van hun producten zou je kunnen afleiden dat ze de problemen al zagen aankomen... :|
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”