Persconferentie Belgacom 31/05

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Mag je wel zeggen wat het NIET is? :wink:
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Kan dit ook online gevolgd worden? Nu ik toch thuis moet blijven zitten :p
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Hier aanwezig op 31/05 ben benieuwd wat het gaat worden. Gaat iets zijn dat we dan kunnen testen.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

technieker schreef:Ik weet het welke nieuwigheden er gaan komen maar jammer genoeg mogen we niets bekendmaken.
Wel frustrerend !
Zijn de nieuwigheden frustrerend of het niet bekend maken :twisted:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

VOiD schreef:
NickG schreef:Dan gok ik toch op OnLive...
Ik denk het ook... Toeval of niet maar de upgrades van de nieuwe firmware was toch tem. 31 mei ? Je mag er zeker van zijn dat ze niet enkel de menu's enz. verbeterd hebben maar ineens ook OnLive client enz. in die firmware gestoken hebben.
Daar zijn vorig jaar al artikels over geschreven in de pers: zie bv. volgende link
http://www.demorgen.be/dm/nl/5402/Games ... 2011.dhtml
Moeten ze daarvoor dan nog een persconferentie geven.

Ik gok erop dat ze TN een hak gaan zetten: down en upload een stuk de hoogte in, opvolger Bbox met wireless N o.i.d.

Misschien kan je je er wel gaan van vergewissen dat TV kijken geen invloed meer heeft op de internetsnelheid. I have a dream ... misschien draadloze HD TV van Bbox opvolger rechtstreeks naar decoder mits ontvangertje ...
aceke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 dec 2010, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 15 keer

de nieuwigheden bestaan uit een paar zaken waarvan er in het toppic al bijna juist is geraden
meer ga ik niet zeggen behalve dat het de moeite waard is
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Ik wed op 50 Mbit download en 10Mbit upload.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

Iceke, jij wet wel de nieuwsgiergheid aan te wakkeren ...

Als ze bv. de favorite abo's 40 Mbps geven down en de de intense abo's 50 dan zetten ze TN wel een ferme hak als je dan prijs / aanbod vergelijkt. Als ze dan ook nog eens maken dat hun TV vlot geluid en beeld synct én zonder dat je internetspeed zakt, dan is het hek helemaal van de dam.

Maar ja, geduld is een schone gave ...

Ben finaal toch content dat ik nog afgewacht heb omintegraal stap naar TN te zetten ...
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fvhbrugge schreef:Ik wed op 50 Mbit download en 10Mbit upload.
Ik gok ook op een snelheidsverhoging.
De vorige snelheidsverhoging ging ook gepaard met een persconferentie dacht ik ("Belgacom boost internet").
Voor een firmware upgrade, of een wireless-N Bbox geef je toch geen persconferentie ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik denk dat het een combinatie van de dingen is.

Indien ze Onlive lanceren, want waarom geven ze anders een try-out, komt daar mee in combinatie dus misschien een bbox 3 (met dus wireless N), misschien draadloos tv-kijken (belgacom on tv). Bij Onlive hoort een profielverhoging en misschien zelfs ongelimiteerd internet voor alle abo's. (daarmee kunnen ze Telenet écht een loer afdraaien)

Alee, ik zit vol spanning voor dinsdag. Misschien is het zo geavanceerd niet en is het gewoon en enkel Onlive. :p

edit: geen maandag
Laatst gewijzigd door Lord Utopia 26 mei 2011, 23:13, in totaal 1 gewijzigd.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Mijn gokje: fiber van de ROP naar de BoostBox.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Is het nu maandag of dinsdag? Is nog al door elkaar gebruikt in dit topic.
cptKangaroo schreef:Mijn gokje: fiber van de ROP naar de BoostBox.
Err..Dat is toch net de hele opzet vanaf het begin? Of wat bedoel je hier precies mee?
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Is het nu maandag of dinsdag? Is nog al door elkaar gebruikt in dit topic.
31/05 zegt toch genoeg nee?

1juni zou vdsl hier beschikbaar komen en ik zit dicht genoeg voor 50mb :-D
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

jorgo schreef:
cptKangaroo schreef:Mijn gokje: fiber van de ROP naar de BoostBox.
Err..Dat is toch net de hele opzet vanaf het begin? Of wat bedoel je hier precies mee?
Ik bedoel dat ze starten met fiber-to-the-home via die BoostBox.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Kans lijkt mij zeer klein:

-Onvoldoende marktvraag
-Enorme kostprijs. Verantwoording ROI t.o.v. hun aandeelhouders en ook risico's m.b.t. het verplicht moeten delen, zoals bij het VDSL2 netwerk
-Het hele land opbreken..Nu hebben ze voor VDSL2 in sommige gemeenten al enorme problemen gehad
-Zou onlogisch zijn dan nog nu te investeren in VBB's, kan je beter vanuit de ROP rechtstreeks fiber trekken tot aan de huizen..de iets kleinere afstand maakt voor fiber niet veel uit lijkt me, plus kostenbesparend. Hoe doen ze dit in NL eigenlijk, heeft iemand daar meer informatie over?

Maar ik zou nog nooit zo blij zijn om me te vergissen. Ik ben een groot voorstander van FTTH en pleit er zelf al jaren voor :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

In NL werken ze voornamelijk enkel met VDSL2 vanuit de hoofdcentrale en heel weinig vanuit de ROP. Daar tegenover staat natuurlijk dat ze iets lakser zijn met het toewijzen van profielen, waardoor klanten op iets langere afstand toch nog een degelijke snelheid krijgen.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Verleden jaar werd die BoostBox eerst VDSL BoostBox en dan Video BoostBox genoemd (door een journalist) in die transcriptie van een Belgacom persconferentie: (quote is vraag van journalist - antwoord is niet publiek en niet gratis, dus heb ik niet)
And that will imply that you have to roll out optical fiber from the street cabinet of the remote optical platform to the Video Boost Box?
...maar waarschijnlijk is dat inderdaad VDSL technologie en geen fiber -- slecht gokje van mij, dan.

Ondertussen zijn de FTTH testen in Sint Truiden al ruim een half jaar verder, dus Belgacom zal er toch ongetwijfeld iets over vermelden, vermoed ik? (wink naar de UB delegatie :wink: ). Komt er een topic met suggesties voor zulke vragen?
Gebruikersavatar
heyedp
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 apr 2010, 12:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Ben nieuwsgierig , daar ik onlangs mijn aanvraag voor Internet favorite heb gedaan ( tot nu Dommel) . Op 17/06 komt BGC alles installeren . stoep openbreken ; lassen ; binnenaansluiting aanpassen . Hopelijk kan ik dan al direct meegenieten van de mogelijke nieuwigheden of meerwaarden . Ondertussen heb ik wel al de modem gekregen en dit nog een BBOX2 .
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Volgens mij : intense 50/6 , OnLive en tv on tablet ...
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

het heeft te maken met Belgacom TV en nieuwe diensten die hierop zullen gebruikt worden, vermoed ik.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Volgens mij maakt onlive de meeste kans. of BGC-tv op de pc en op de smartphone.
FTTH is zeer onwaarschijnlijk de eerste jaren.
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Zo goed als zeker OnLive, hun participatie van 2,6% dateert van mei 2010 en zal nu moeten gaan opbrengen... + snelheids verhoging , dat lijkt mij logisch.
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Misschien aankondiging rond IPv6?
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Als het om OnLive gaat, zit er ook zeker snelheidsverhoging bij. Daarom dat ze 'ons' direct laten testen na die conferentie..
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

Een ex-collega van mijn vader die zelf lasser-elektricien was bij BGC, heeft van een technieker vernomen dat een forse upgrade van de internetsnelheid op zeer korte termijn zeker deel uitmaakt van een ruimer pakket waarvan ook TV features zouden deel van uitmaken.

Het geheel zou - maar dat lijkt me logisch - ook bedoeld zijn om TN als grote, zoniet grootste concurrent op verschillende vlakken van antwoord te dienen na hun vrij grote reclamecampagne met FiberNet. Blijkbaar zou BGC toch wel een verloop vastgesteld hebben van particulieren naar TN na de lancering van hun packs met FiberNet.

Meer details wou hij echt niet kwijt want blijkbaar hebben techniekers duidelijk de instructie gekregen om de persconferentie op 31/05 niet te verknallen door op voorhand info te verspreiden.
Wat logisch is natuurlijk.

Nog een gok van mij: een nieuwe i-talk applicatie mede in het kader van de introductie van een nieuwe Bbox?

FTTH zou - spijtig genoeg - nog niet realiseerbaar zijn om redenen hier al aangehaald: toelating gemeenten voor aanpassingswerken, wettelijke regeling, etc.

Met TV on pc & smartphone of onlive alleen, zouden ze mij niet echt imponeren. Trouwens daarmee onderscheiden ze zicht ook niet van TN.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Misschien de officiële aankondiging dat ze nu speciaal gaan scannen op torrentverkeer en die gebruikers naar een lagere snelheid brengen ... oei, dat was geen bericht voor de pr-dienst maar voor de technische dienst, foutje van het huis. :lol:

edit: Aan het duimpjessysteem te zien ... er zitten hier blijkbaar veel BGC promoboys (en weinig met een beetje gevoel voor humor).
Laatst gewijzigd door fredo66 27 mei 2011, 10:44, in totaal 1 gewijzigd.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Of misschien het nieuwe TV platform 2.0 waarover D.Bellens het had -> meer interactieve diensten...
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

aangezien het te testen valt zal het wel iets met OnLive zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

OnLive OK, maar dit kan blijkbaar toch niet zonder upgrade van de internetspeed ... ? Alhoewel ik gelezen heb dat de snelheid van de gebruiker zelf hier niet zo zeer een rol speelt omdat OnLive applicaties (games, etc.) gebruik maken van een zeer performant platform.

Ik gok - hoop eerlijk gezegd - vooral op de internetsnelheid en eventueel draadloze BGC TV.

Een personferentie organiseer je toch alleen maar om iets vernieuwend aan te kondigen (en nogmaal OnLive is al in de pers geweest toch?) waardoor je je ook onderscheidt van de rest of je eigen services zeer significant uitbreidt of vernieuwt?

Voor mij blijft het echt ook de bedoeling de concurrentie "op achterstand" te plaatsen ... dus speed, TV features en Italk opvolger ... ?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Het is al in de pers geweest maar wie weet dit nog? En nog eens gratis reclame om het te lanceren natuurlijk.
Everything that has a beginning has an end.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

vorig jaar is in het nieuws gekomen dat ze in het 2011 zouden lanceren, .......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Perspectieven en doelen voor 2011


Om de aanbiedingen van Supersnel Internet (50 Mbps en meer) die wordt aangeboden door de concurrentie, wil Belgacom in 2011 eveneens investeren in de ontwikkeling van glasvezel. Op het einde van 2010, bereikte het VDSL2-netwerk van Belgacom 76% van de Belgische huishoudens. Het doel van de operator is om dit uit te breiden tot 85% van de bevolking in 2013. Dit zal nochtans wellicht niet genoeg zijn om de echte concurrentie aan te gaan met de kabeloperatoren VOO, Telenet en Numericable.


2011, is ook het jaar van de vernieuwing van de rechten voor de Jupiler League. Voordien was dat contract altijd van groot belang voor Belgacom. Hiermee heeft Belgacom haar televisieaanbod aan het grote publiek bekend kunne maken door aan haar abonnees alle matchen van de Belgische competitie voor te stellen. Belgacom lijkt voortaan minder geïnteresseerd in dit voetbalcontract. Didier Bellens wou zich hier vandaag niet over uitspreken, maar we zullen er de komende maanden zeker nog op terugkomen wanneer de onderhandelingen aan de gang zijn.

De andere grote uitdagingen voor Belgacom in 2011 zijn natuurlijk de verwerving van de een van de 4 4G-licenties voor GSM en de liberalisering van de kabelmarkt. Didier Bellens bevestigde dat heel het netwerk van Belgacom en Proximus op ’t einde van dit jaar volledig klaar zijn om het 4G-netwerk te ontvangen. Hij zou graag klaar zijn voor de anderen. Er bestaat dus geen twijfel over dat Belgacom alles zal betalen om een 4G-licentie te verwerven.

Bellens had het niet lang over de liberalisering van de Belgische kabelmarkt. Toch merken we een verandering in zijn houding. Enkele maanden geleden had Bellens geen hoge pet op voor de Belgische kabelmarkt. Vanochtend had Bellens het over het belang voor België om over meerdere netwerken te beschikken voor telefonie, Internet en TV.


De nieuwigheden van Belgacom TV in 2011


Ook Belgacom TV zal met talloze nieuwigheden op de markt komen in 2011.

Vooreerst is er de lancering van twee grote nieuwigheden die al sinds lang werden aangekondigd : Belgacom TV on PC (sinds enkele dagen beschikbaar) en de nieuwe interface van Belgacom TV. In de volgende dagen leest u op Astel alle details over deze nieuwigheden.

In 2011 zouden er heel wat nieuwe diensten moeten komen op Belgacom TV. Zo denken we bijvoorbeeld aan OnLive (platform voor gestreamde videospelen) maar ook aan de verschijning van verschillende applicaties. Met e-learning of een nieuw systeem van telefoonconferentie, zal 2011 het jaar worden van de ’connected television’.

U kunt deze verdere ontwikkelingen en de lancering van deze nieuwigheden van Belgacom natuurlijk op Astel blijven volgen.

Ontdek en bestel alle packs van Belgacom op de Astel pagina van Belgacom.
BRON: http://nl.astel.be/Nieuwigheden-van-Bel ... -2011_3866


Is het dit dat je bedoelt Xenne?
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dat artikel had ik nog nooit gezien, maar 't is toch nooit een geheim geweest dat ze Onlive in 2011 willen lanceren? misschien is het uur aangekomen...
http://www.demorgen.be/dm/nl/5402/Games ... 2011.dhtml
http://www.onlive.be/

dus dit is zeker een optie, evt gekoppeld aan andere nieuwigheden.... maar ik ga hier zwijgen voor ik nog meer negatieve duimpjes krijg :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Zou me niet verbazen dat 4G erbij komt en hoger internetsnelheden.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

4G zal wel komen....maar nu nog niet, de licenties worden pas dit najaar geveild door de overheid. Proximus is nu al volop bezig hun zend/ontvangstapparatuur aan het aanpassen om klaar te zijn voor de lancering .....
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

honda4life schreef:
technieker schreef:Ik weet het welke nieuwigheden er gaan komen maar jammer genoeg mogen we niets bekendmaken.
Wel frustrerend !
Zijn de nieuwigheden frustrerend of het niet bekend maken :twisted:
Het niet kunnen/mogen bekendmaken is frustrerend. Ik zou het jullie absoluut gunnen. Op 1 van de vorige pagina's is er iemand heel dichtbij.
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 dec 2008, 15:15
Locatie: Diest
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Je moet niet zeggen wat...... gewoon wie...? :? :oops: :banana:
Afbeelding
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/
Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Een CI(+)-kaart :angel:
Geef toe, het extern kunnen opnemen is toch een stap in de goede richting.
Of dat die kaarten werken met iptv weet ik eigenkijk niet, maar zou toch een stap in de goede richting zijn om al die stroomvretende digiboxen en decoders te verbannen :twisted:
Ik zie het al voor mij in de reclame... 2000% zuiniger dan de concurrentie :banana:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien de onderliggende technologie...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

Iceke, kun je gewoon niet zeggen of die ex-collega's van mijn vader in de buurt zaten of niet? Volgens hen zit er zeker al 1 element in ... snelheid.
Denk dat velen hier zitten op wachten ...

Gisteren op het werk gokte iemand ook op een totale vernieuwing van het TV platform met meer interactiviteit, draadloos TV naar decoder en zelfs een nieuw "protocol" om het signaal te verzenden alhoewel ik onvoldoende technisch onderlegd ben om te weten of dit mogelijk is.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”