Telenet iPhone

Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Dat maakt koppelverkoop ook gevaarlijk. Het feit dat mensen een toestel zien als statussymbool vind ik al helemaal belachlijk. Bedrijven hebben natuurlijk niet liever en verkopen daarom hun toestellen graag aan een veel te hoge prijs.
Laatst gewijzigd door TiTanium op 26 mei 2011, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Ik heb de presentatie gevolgd deze morgen.

Wat mij opviel was dat ze in hun studie van "smartphonegebruikers" aangeven dat deze minder gaan bellen. Waarna ze doodleuk hun iPhone abonnementen lanceren en hiervoor moet je net meer gaan bellen om ze rendabel te maken. :bang:

De iPhone abonnementen zijn trouwens bijna net een kopie van de Mobistar tegenhangers van bij de lancering van de iPhone 3G! Zelf de datalimieten hebben ze intact gehouden! Alleen zijn we wel al enkele jaren verder! :bang:
Alleen krijg je nu (een beetje) subsidiëring op je iPhone.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Mochten vele van mijn maten een android of iphone toestel hebben met data aboke dan zouden we weliswaar via 3G (of wifi) gratis naar elkaar kunnen bellen via apps als viber of eventueel skype.
Sms/mms/filmpjes doorsturen doe ik altijd via whatsapp.

whatsapp en viber zijn 2 goeie apps maarja, de anderen moeten dat ook staan hebben.
Ge kunt ze kussen
Tommy78
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 jun 2010, 15:46
Twitter: MrAtommyk
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Oh man, de commentaren die bij dat artikel staan zijn geweldig, bedankt om mijn laatste werkuur wat op te vrolijken. :)

iphone doet compleet anders dan de anderen . veel snellller , e-mal lezen of foto's sturen kan niet beter! internet of gps gebruik is gewoon de beste! extras :p de graphics en de app's zijn gewoon awesome. en ik ben geen apple fan heb geen mac of ipad nog ipod just iphone om te bellen internet e-mail ! en nog ik heb mijn 2 andere iphones gegeven aan mijn ouders (3g,3gs) ze hebben hun nokia in vuilbak gegooid


Ha ja nog iets zeg mij is een goede smartphone voor 260euro ja in heb de mijn. In het buitenland gekocht dus zoek maar voor 260euro en ik bedoel een echte smartphone he ni touchscreen en dat is het he en mijn abonnement betaald het werk en. Wat die meneer zegt over da kind van 10jaar me iPhone iPad dat is erg het is geen game boy om Pokémon op te spelen he


en zo voort en zo verder... :banana:


lucdec schreef:Telenet bevordert dus de armoede in dit land. Alles vloeit naar de
zakken van Duco en Staff

http://www.hln.be/hln/nl/958/iHLN/artic ... emen.dhtml
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Marlboro schreef:Mochten vele van mijn maten een android of iphone toestel hebben met data aboke dan zouden we weliswaar via 3G (of wifi) gratis naar elkaar kunnen bellen via apps als viber of eventueel skype.
Sms/mms/filmpjes doorsturen doe ik altijd via whatsapp.

whatsapp en viber zijn 2 goeie apps maarja, de anderen moeten dat ook staan hebben.



bestaat er al zoal iets als viber voor een nokia GSM?
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

Tommy78 schreef:Oh man, de commentaren die bij dat artikel staan zijn geweldig, bedankt om mijn laatste werkuur wat op te vrolijken. :)
]



Jij brengt ook goed op voor je baas, lijkt me...Als de vos de passie preekt....
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

skynetbbs schreef:laten we hopen dat ze die hotspot functie openen naar foneros toe... zodat we vanuit ons vakantieadres in Portugal ook verbinding kunnen maken met yelo via Zon@FON of vanuit ons vakantieadres in Frankrijk via "Sfr Wifi Fon" of als we eens een weekendje Londen doen via een BTFon.... en wie weet bezoeken we eens Moskou om dan via Comstar Fon in te loggen...

Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Wat voor een baat zouden ze daar bij hebben? En dan is er dat verhaal van auteursrechten (vroeger kon je online ook niet naar uitzendingen van de vrt in het buitenland bekijken, dat blijkt nu wel te lukken). Bovendien heeft Telenet al geen schitterende peering wat dit naar het buitenland niet interessant maakt.

skynetbbs schreef:kwestie van te dure auteursrechten is flauwe kul...ons domicilie blijft in België ... anders zou bijv Tv Vlaanderen niet goedkoper kunnen zijn dan telenet want die kun je wel in heel Europa ontvangen in tegenstelling tot Telenet...

Sateliet kan je ook niet zo goed geografisch beperken, in tegenstelling tot internet verkeer.

skynetbbs schreef:Elke referentie naar "3G" is flauwe kul als het over "yelo" gaat... een episode van 40minuutjes kost je al gauw 400megabyte... als Telenet tegen juli 2011 de europese roamingprijs gaat hanteren voor data nl 0,50euro/megabyte ipv nu de 2,5euro nu ...dan zal die episode nog steeds 200euro kosten ... dat verklaart dat sommigen thuis kwamen indertijd vanwege een dure 3G skype video sessie van ettelijke 1000den euro's (a rato 2,5euro/megabyte)
en aangezien die 0,5euro tussen operators wordt afgesproken en geen traffiek is op hun "eigen" netwerk... zie ik ze nog niet direct een "surf"-abbo aansmeren die goedkoper uitkomt (verkopen met verlies is nog altijd strafbaar?)

In veel landen is men al terug data limieten op 3G aan het invoeren omdat het netwerk kreunt onder de belasting. KPN (dacht ik) is onlangs trouwens ook gestopt met DVB-H in NL... Conclussies trekken maar.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Oei, ze hebben hun Wi-Free maar voor de helft kunnen lanceren. Blijkbaar zijn er ernstige problemen met de configuratie en stabiliteit van de homegateways.
De hotspots in particuliere woningen zullen dus nog niet voor meteen zijn.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

:D das oek wer grappig :D
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

caravia_asterix schreef:
Marlboro schreef:Mochten vele van mijn maten een android of iphone toestel hebben met data aboke dan zouden we weliswaar via 3G (of wifi) gratis naar elkaar kunnen bellen via apps als viber of eventueel skype.
Sms/mms/filmpjes doorsturen doe ik altijd via whatsapp.

whatsapp en viber zijn 2 goeie apps maarja, de anderen moeten dat ook staan hebben.



bestaat er al zoal iets als viber voor een nokia GSM?


Geen idee :).

Ik weet dat apps als whatsapp via android toestellen en iphone werken.

Ik denk nokia niet op android draait dus ik vrees ervoor.

Nokia hun besturingssysteem staat vele mensen niet aan als het om een smartphone gaat, toch te weinig mogelijkheden als je dat vergelijkt met de app store van de iphone en de android market.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Heb al lang de 5800Xm en inderdaad de apps van nokia laten te wensen over en heb ook het gevoel dat ze niet veel meer werk in hun toestellen steken. Op mijn toestel heb ik bij een firmware een gps fix gekregen die binnen de 10sec signaal heeft en men maat met zijn c6 moet bijna 5 minuten wachten... Ik ga ondertussen richting andriod alleen moeten mijn vakantiecentjes eens op de proppen komen :p
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

WhatsApp is gewoon gratis beschikbaar in de Ovi Store voor Nokia: http://store.ovi.com/content/62616 , Net als Skype, Fring, Nimbuzz, ...
Volgens mij onderschatten velen het beschikbare aanbod aan apps voor Nokia hoor.
Momenteel heeft Nokia trouwens een (zomer)actie waarbij je 20 games gratis kan downloaden voor je Symbian^3-phone, zoals Angry Birds Seasons, Rio, Sims 3, Assassin's Creed HD, Worms HD, Fruit Ninja, GT Racing, ... En die dingen gaan opvallend vlot en zien er soms beter uit dan hun Android-tegenhangers:
Nokia: Afbeelding
Android: Afbeelding
iPhone: Afbeelding
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik heb skype voor nokia en dat werkt inderdaad wel vlot. Maar mijn probleem is als ik mijn nokia is even belast met een 3.5G verbinding of bepaalde apps dan loopt men batterij in 1 uur leeg en kan ik er een ei op bakken, das soms wel balen :p
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

TomG schreef:
skynetbbs schreef:laten we hopen dat ze die hotspot functie openen naar foneros toe... zodat we vanuit ons vakantieadres in Portugal ook verbinding kunnen maken met yelo via Zon@FON of vanuit ons vakantieadres in Frankrijk via "Sfr Wifi Fon" of als we eens een weekendje Londen doen via een BTFon.... en wie weet bezoeken we eens Moskou om dan via Comstar Fon in te loggen...

Natuurlijk gaan ze dat niet doen. Wat voor een baat zouden ze daar bij hebben? En dan is er dat verhaal van auteursrechten (vroeger kon je online ook niet naar uitzendingen van de vrt in het buitenland bekijken, dat blijkt nu wel te lukken). Bovendien heeft Telenet al geen schitterende peering wat dit naar het buitenland niet interessant maakt.


je hebt idd Vrt Internationaal ofte BVN waar de betere vlaamse producties (van VRT op komen)
welke baat? vanaf eind juni ofzo ging die "yelo" dienst betalend worden... net wanneer iedereen op reis vertrekt?
leuk als je dus op "reis" er ook gebruik van kunt maken...
op dit ogenblik gebeurd er idd nog een test dat je wel op het "telenet" netwerk zit... gewoon met je telenet account inloggen achter een belgacom verbinding lukt alvast niet...
je zou alvast een "openvpn" verbinding moeten leggen en eens zien wat voor "snelheid" je zou moeten hebben :-)

skynetbbs schreef:In veel landen is men al terug data limieten op 3G aan het invoeren omdat het netwerk kreunt onder de belasting. KPN (dacht ik) is onlangs trouwens ook gestopt met DVB-H in NL... Conclussies trekken maar.

Er waren te weinig gsm's die DVB-H aankunnen...
En idd mensen gebruikten de goedkoopste simkaarten in hun usb stick die bedoelt waren voor smartphones?
en ze mogen de verbinding niet afknijpen dmv deep packet inspection
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

heb me nu laten vertellen doordat je min 4 maand klant moet zijn internet om van het iphone prijs aan 1 euro te genieten dat je automatisch je contract voor internet met 24 maand verlengd.
Weet iemand hier meer over.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:WhatsApp is gewoon gratis beschikbaar in de Ovi Store voor Nokia: http://store.ovi.com/content/62616 ,

niet voor de C7
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Gewoon kijken op de WhatsApp website... C7 staat gewoon tussen de supported devices... http://www.whatsapp.com/nokia/
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

WhatsApp , nog een vraagje, diegenen naar wie je een bericht stuur vian WhatsApp, moeten die dat ook op hun GSM geinstalleerd hebben of ontvangen zijn dit zoals een SMS?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Moet het ook geinstalleerd hebben (althans denk ik).
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Inderdaad, moeten het ook geïnstalleerd hebben.
Voordeel is wel dat je direct te zien krijgt wie het allemaal heeft aan de hand van het gsm nummer.
Everything that has a beginning has an end.
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Van mijn bijna 300 contacten heeft er eentje deze app,
niet iedereen kan dit installeren

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

R2504 ik kan er nu hebben overgelezen maar ik zie nergens staat dat ge internetklant moet blijven.
Er staat bij bestellen moet je internetklant zijn.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Hetgeen ik zie als ik de FAQ opvraag.
Walk & Talk met iPhone of Walk & Talk 60 met gsm
Je moet ...
... je abonnement met iPhone bestellen op naam van de Telenet-klant die de aanrekening betaalt. Iemand anders uit je gezin kan het abonnement met de iPhone/gsm uiteraard wel gebruiken. Je moet dus zeker wel bestellen op naam van de Telenet-klant.
... 4 maanden internet-, digitale tv- of telefonieklant zijn, op hetzelfde adres
... in Telenet-gebied wonen
Opgelet: je kunt per klantennummer maximaal 2 gsm's of iPhones bestellen.
Dus ik denk niet dat je internet moet hebben.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”