Activatie van Speedpack 12 Mbit Max

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
lvhb
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:57
Locatie: Roeselare
Bedankt: 2 keer

Begin februari vragen wij als tevreden Netconnect gebruikers het Speedpack 12 Mbit Max aan.
Na ongeveer 3 weken belt er een Belgacom technieker met de vraag: "Of wij een aanvraag ingediend hebben om onze lijn te verplaatsen".
Antwoord van ons: neen mijnheer wij hebben geen aanvraag ingediend om onze lijn te verplaatsen.
Ondertussen zie ik op de CRM dat ons het speedpack geactiveerd zou moeten zijn, wat niet het geval was.
Telefoon naar Dommel: "Mijnheer u heeft op de voorziene datum de activatie van het speedpack geweigerd"
En toen kwam de aap uit de mouw: Het verplaatsen van de lijn door Belgacom wil zeggen dat de technieker ons Belgacomdraadje moet aansluiten op een ander kastje aan het begin van de wijk.
Nu belooft Dommel mij al drie maanden dat het ooit eens zal in orde komen, maar helaas voor Belgacom hebben wij die aansluiting geweigerd en hun techniekers moeten de aanpassing doorvoeren en Belgacomtechniekers laten niet met hun voeten spelen wat wij in hun ogen gedaan hebben.

Mijn vraag: is er iemand die hetzelfde meegemaakt heeft en hoe is dat opgelost geraakt.

Een stilaan minder tevreden Dommel Netconnect gebruiker.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

In die situatie zou ik gezegd hebben: nee, ik heb enkel gevraagd om mijn snelheid te verhogen naar 12 Mbps. Ik denk dat je misschien beter naar een andere provider overstapt.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

heeft bij mij ook lang geduurd ben ff link van mij opgezocht http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=25454


Maar zoals lord zegt kijk beter uit naar anders isp.


Ik moet nog tandjes bijten omdat datum toen ook verandert nieuw jaartje erbij dus let daar ook op.

Maar na overschrijding datum ga ik ook andere horizonnen opzoeken .


Maar ik heb nooit tel gekregen van belgacom o nee w8 hangt geen tel aan de lijn :-D dus kan :).


grtz yama
Afbeelding
lvhb
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:57
Locatie: Roeselare
Bedankt: 2 keer

Na nog eens 6 weken telefoontjes met nietszeggende antwoorden en 2 extra tickets dien ik straks een aanvraag in bij EDPnet. Sorry Dommel, u rest alleen nog het failliet of een schorsing door de toezichthoudende overheid
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”