Nokia en Microsoft beginnen mogelijk volgende week met gesprekken voor de verkoop van de telefoondivisie van de Finse fabrikant aan de softwaregigant. Als het doorgaat, wordt het een van de grootste overnames in de telecomgeschiedenis.
Bron: tweakers.net
Nokia wil telefoonafdeling aan Microsoft verkopen
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Ik heb er toch zo mijn twijfels over. Waarom hebben ze dan zopas die exclusieve WP7 deal gedaan als ze toch van plan zijn om nokia te kopen? Nokia mag dan wel in Europa groot zijn, in Amerika is het zo goed als onbekend.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
Skype... Nokia... Ze kunnen wat leuks beginnen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
- Recent bedankt: 1 keer
En wat gaat Nokia dan nog doen ?
Transmissie is lang geleden verkocht aan Marconi, Televisies maken ze al lang niet meer, traktoren al veel langer niet meer, alleen gm's en basestations bleven nog over denk ik.
J.
Transmissie is lang geleden verkocht aan Marconi, Televisies maken ze al lang niet meer, traktoren al veel langer niet meer, alleen gm's en basestations bleven nog over denk ik.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- FezzFest
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Naar het schijnt zit Microsoft op een hoop geld (een serieuze hoop!) in Europa. Het zou veel te duur zijn (taksen) om het naar VS te versluizen. Een overname van de telefoonafdeling van Nokia zou dan een mooie uitweg bieden. Let's face it: op het vlak van dumbphones telt Nokia nog mee, maar in het segment van de smartphones heeft Nokia al een tijdje niet meer in de pap te brokken (te lang op hun lauweren gerust met Symbian).
@r2504: ik beweer nergens dat Symbian een slecht OS is, voor gewone gsm's voldoet het prima, voor smartphones loopt het achter.
@r2504: ik beweer nergens dat Symbian een slecht OS is, voor gewone gsm's voldoet het prima, voor smartphones loopt het achter.
Laatst gewijzigd door FezzFest 17 mei 2011, 08:31, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik vind dit altijd nogal straffe uitspraken, zeker als je ziet dat Symbian vandaag de dag nog steeds dingen doet die je niet in andere OS'sen ziet. Louter het feit dat de UI misschien niet zo sexy is maakt het daarom nog geen slecht OS !FezzFest schreef:Let's face it: op het vlak van dumbphones telt Nokia nog mee, maar in het segment van de smartphones heeft Nokia al een tijdje niet meer in de pap te brokken (te lang op hun lauweren gerust met Symbian).
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
En niemand die zich de vraag stelt waar de patenten naartoe gaan? Blijven ze bij nokia of gaan ze mee naar microsoft?
In dat laatste geval zie ik veel onheil voor de concurrentie en vooral voor android, dat een doorn in het oog is van microsoft en wp7.
Nokia heeft veruit de meeste patenten van alle gsm fabrikanten.
Ik hoop dan ook vanuit de grond van mijn hart dat deze deal niet door gaat.
@r2504: wat doet symbian dan meer tov een blackberry of apple of android?
In dat laatste geval zie ik veel onheil voor de concurrentie en vooral voor android, dat een doorn in het oog is van microsoft en wp7.
Nokia heeft veruit de meeste patenten van alle gsm fabrikanten.
Ik hoop dan ook vanuit de grond van mijn hart dat deze deal niet door gaat.
@r2504: wat doet symbian dan meer tov een blackberry of apple of android?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Deel van't meubilair
Sommige major players hebben nog steeds geen volledige multitasking, pas recent copy & paste, Flash support, slechtere battery life, minder storage mogelijkheden, slechtere camera, ... al gaat het wat mij betreft niet over meer, maar waarom is Symbian volgens jou zo slecht (buiten de UI al lig ik daar persoonlijk minder van wakker als ik daarmee dubbel zolang met een batterij doe).Trojan schreef:@r2504: wat doet symbian dan meer tov een blackberry of apple of android?
Met een Nokia kan je evenzeer mail lezen (ook Exchange) en schrijven (met Swype keyboard), het web surfen (ook alternatieve browser als Opera), tethering doen, calender, foto en film, ... en zelfs bellen. Waarom wil je dan soms het dubbele en meer betalen ?
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 624 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Een klant van me heeft een nieuwe E7, wel, dat is de mooiste gsm die ik al in m'n handjes heb gehad.
Prachtig scherm, perfecte afwerking, beste toetsenbord ooit, enz..
Spijtig dat er zo'n k*t OS opstaat.. alles behalve intuïtief, mail for exchange valt alle botten uit (telkens nieuwe mailbox aanmaken na een paar dagen.. wordt verholpen in het jaar stillekes wanneer Symbian anna uitkomt), je zet niet zomaar ff wat programma's op je beginscherm, en de menu's zijn nog altijd even ondoorgrondelijk als 5 jaar geleden. Ik heb altijd al met Nokia gewerkt, als er een probleem is zoek ik de handleiding, geen haar op m'n kop die er aan denkt om het ff snel uit te vogelen, je komt er toch nooit zelf achter waar ze wat hebben verstopt
Had ik al vertelt dat surfen op een E7 een hel is ?
Prachtig scherm, perfecte afwerking, beste toetsenbord ooit, enz..
Spijtig dat er zo'n k*t OS opstaat.. alles behalve intuïtief, mail for exchange valt alle botten uit (telkens nieuwe mailbox aanmaken na een paar dagen.. wordt verholpen in het jaar stillekes wanneer Symbian anna uitkomt), je zet niet zomaar ff wat programma's op je beginscherm, en de menu's zijn nog altijd even ondoorgrondelijk als 5 jaar geleden. Ik heb altijd al met Nokia gewerkt, als er een probleem is zoek ik de handleiding, geen haar op m'n kop die er aan denkt om het ff snel uit te vogelen, je komt er toch nooit zelf achter waar ze wat hebben verstopt

- Trojan
- Elite Poster
Symbian doet al sinds het begin hetzelfde. De laatste jaren heet nokia niets nieuw en of innovatief toegevoegd aan symbian. Wat symbian nu kan kon het 5 jaren geleden ook al. Dat mag natuurlijk mooi klinken dat het toen al zo vergevorderd stond, maar daar is nu niemand een f*** mee als de concurrentie wel nieuw speelgoed toevoegd aan zijn OS.r2504 schreef:Sommige major players hebben nog steeds geen volledige multitasking, pas recent copy & paste, Flash support, slechtere battery life, minder storage mogelijkheden, slechtere camera, ... al gaat het wat mij betreft niet over meer, maar waarom is Symbian volgens jou zo slecht (buiten de UI al lig ik daar persoonlijk minder van wakker als ik daarmee dubbel zolang met een batterij doe).Trojan schreef:@r2504: wat doet symbian dan meer tov een blackberry of apple of android?
Met een Nokia kan je evenzeer mail lezen (ook Exchange) en schrijven (met Swype keyboard), het web surfen (ook alternatieve browser als Opera), tethering doen, calender, foto en film, ... en zelfs bellen. Waarom wil je dan soms het dubbele en meer betalen ?
Het gebrek aan developer support. Iedereen weet dat een OS valt of staat met developers die het steunen. Apple en Google weten dit maar goed genoeg en hebben dan ook een heel eco-systeem rond hun OS gebouwd met een appstore/market.
Ik heb destijds ook een nokia 5800 express music gehad. Leuk speelgoed voor even, maar als je ziet wat de concurrentie uitbrengt weet je dat het gewoon slappe kak is.
Wat zijt ge met multitasking als er geen apps zijn om er gebruik van te maken?Sommige major players hebben nog steeds geen volledige multitasking
Zelfde als hierboven.pas recent copy & paste
Als ik mijn nokia op dezelfde manier gebruik als mijn huidige smartphone, dan is de batterij ook leeg tegen de avond.slechtere battery life
Zo goed als elke gsm laat het toe om het geheugen uit te breiden via CF kaartjes.minder storage mogelijkheden
Mijn laatste refferentiepunt is de 5800, maar die had ook een bagger camera. Als je dan ziet wat de iphone die toen uit was uit zijn hoed toverde moest je schreeuwen met de foto's van de 5800.slechtere camera, ...
Mijn punt is, alles wat nokia kan kan de concurrentie ook maar beter, en de prijs is niet altijd dubbel zo duur als jij wil doen uitschijnen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
hmm, nokia heeft ook niet stil gezeten ze hebben geinvesteerd in MeeGo waar ze zich trouwens recent uit terug getrokken hebben, .. trouwens symbian is nog altijd stabieler dan al de rest, 'k heb nu ook wel een smartphone maar qua stabiliteit ...
is eigenlijk wel spijtig want het is een echte linux telefoon, en tenminste eentje waar google niet mee bezig was/is, tenminste dat denk ik toch want die gasten hebben tegenwoordig overal een vingertje in steken. misschien vanwege de microsoft deal
dat ze zich terug getrokken hebben of is het andersom heeft meego zich van nokia afgetrokken omdat ze overgenomen worden, door ms.
http://meego.com/
http://webwereld.nl/nieuws/106382/concu ... meego.html
is eigenlijk wel spijtig want het is een echte linux telefoon, en tenminste eentje waar google niet mee bezig was/is, tenminste dat denk ik toch want die gasten hebben tegenwoordig overal een vingertje in steken. misschien vanwege de microsoft deal

-
- Deel van't meubilair
Goh, misschien dat bepaalde opties niet meteen bereikbaar zijn (trouwens in Windows of Linux moet ik ook af en toe zoeken, is het daarom een k*t OS ?)... maar we zijn toch geen computer analfabeten hé ? Trouwens doet dit dan zo dramatisch afbreuk aan wat je wel dagelijks gebruikt op je telefoon, per slot van rekening pas ik nog zelden een setting aan ?iceke schreef: Spijtig dat er zo'n k*t OS opstaat.. alles behalve intuïtief
M'n punt blijft welke super-app heb je op een ander platform die niet bestaat op Nokia (en ik weet dat er wellicht een aantal zijn, maar ligt de gemiddelde consument daar wakker van, of is het verzamelen van apps de nieuwe rage nu veel downloaden niet meer cool is) ?
Blijkbaar vermengen veel mensen funcionaliteit met een sexy UI (al kunnen ze natuurlijk ook best samen gaan).
Teaser... http://dailymobile.se/2011/05/17/nokia-n9-live-video/ (al lijken de schermen stevig op Symbian Anna).Ofloo schreef:hmm, nokia heeft ook niet stil gezeten ze hebben geinvesteerd in MeeGo
- iceke
- Elite Poster
Van een 500€+ telefoon verwacht je gewoon beter... Zelfs m'n vader z'n Samsung star knalt die Nokia er gewoon vantussen, tuurlijk is die ook niet zaligmakend, maar ten eerste heb ik voor dat ding nog nooit de handleiding vast moeten pakken en ten tweede is dat ding in alle opzichten sneller en handelbaarder dan een Nokia met Symbian. Bij een telefoon zou je gewoon niet hoeven na te denken, bv. foto'je nemen, draaien en drukken, liever filmpje, ff op het knopje drukken, wifi of BT aan/uit of syncen met je autoradio via 2 drukken allemaal erg makkelijk geworden op een niet Symbian toestel, bij nokia moet je daar eerst drie menu's voor doorworstelen.... Je hebt volledig gelijk dat eens die phone naar je wensen staat je er niet hoeft naar om te kijken, maar uiterst stabiel is dat OS nu ook weer niet. Mail for exchange met exchange server 2003 werkt al tijden maar half, bij mijn N79 valt de gps regelmatig uit (laat ons van die gsm vooral zwijgen(en slecht os en slechte bouwkwaliteit)), enfin hij doet wat hij moet doen, maar de manier waarop....
Voor te bellen en te smsen waren die dingen vroeger perfect, maar van zodra er touchscreens, camera's, internet, enz. aan te pas kwam, was hun os gewoon niet meer opgewassen tegen de concurrentie.
Er zijn veel slechte smartphones gemaakt, alleen zijn die merken niet blijven steken bij hun OS dat instabiel was of nog niet de puntjes op de i had.

Voor te bellen en te smsen waren die dingen vroeger perfect, maar van zodra er touchscreens, camera's, internet, enz. aan te pas kwam, was hun os gewoon niet meer opgewassen tegen de concurrentie.
Er zijn veel slechte smartphones gemaakt, alleen zijn die merken niet blijven steken bij hun OS dat instabiel was of nog niet de puntjes op de i had.
- Trojan
- Elite Poster
Meego is een flop en dat zal zo blijven zolang het niet dezelfde functionaliteiten krijgt als iOS en android en als het geen developers kan aantrekken.Ofloo schreef:hmm, nokia heeft ook niet stil gezeten ze hebben geinvesteerd in MeeGo waar ze zich trouwens recent uit terug getrokken hebben, .. trouwens symbian is nog altijd stabieler dan al de rest, 'k heb nu ook wel een smartphone maar qua stabiliteit ...
is eigenlijk wel spijtig want het is een echte linux telefoon, en tenminste eentje waar google niet mee bezig was/is, tenminste dat denk ik toch want die gasten hebben tegenwoordig overal een vingertje in steken. misschien vanwege de microsoft dealdat ze zich terug getrokken hebben of is het andersom heeft meego zich van nokia afgetrokken omdat ze overgenomen worden, door ms.
Als we zien hoe nokia omging met meego en dat ze er uiteindelijk maar één (?) toestel mee hebben uitgebracht, dan vraag ik mij af wat het nut er feitelijk van is. Voor zover ik weet heeft intel er ook nog niets nuttigs mee gedaan. Misschien dat het ooit zijn nut kan bewijzen op een embedded platform, maar dan zal het moeten opboksen tegen een gewone linux en windows embedded.
Om nog maar te zwijgen van symbian. Ze hebben er uiteindelijk miljoenen in gestoken voor de joint-venture, dan nog eens miljoenen om het volledig op te kopen, dan hebben ze het gedeeltelijk open-source gemaakt (met mondjesmaat) om dan uiteindelijk de symbian foundation op te doeken en alle developers te ontslaan om uiteindelijk een deal te maken met microsoft voor WP7.
Slim zijn de daar niet echt in finland, ze hebben de smartphone boot volledig gemist en moeten daar nu de gevolgen van dragen van hun trage reactie op de markt evolutie.
- iceke
- Elite Poster
En zelfs zonder die 2 grote hebben andere Fabrikanten met hun eigen OS Symbian in de tang.Trojan schreef:Iedereen weet dat een OS valt of staat met developers die het steunen. Apple en Google weten dit maar goed genoeg en hebben dan ook een heel eco-systeem rond hun OS gebouwd met een appstore/market.
Bv. Samsung, LG of HTC hebben ook allemaal Smartphones zonder Android,Ios of Windowsmobile die budget vriendelijker, maar vooral handiger zijn dan Nokia\Symbian. Het enige dat je dan mist zijn de duizenden apps (die je niet gebruikt), maar je kan met die telefoons wel op een veel handigere manier bellen/Smsen/Surfen/foto's maken, en daar is het hem toch om te doen ?
Ze zijn daar in Finland veel te laks geweest op innovatief vlak, hun telefoons verkochten toch als zoete broodjes, waarom zouden ze ze dan aanpassen ?
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Uh, dus ik ben niet de enige! Sinds enkele weken werkt het zelfs totaal niet meer. telkens "systeemfout". Ik heb mail for exchange zelfs al geherinstalleerd: noppes.Mail for exchange met exchange server 2003 werkt al tijden maar half
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Een hele tijd geleden kocht ik een E51. Ben niet thuis in die gsm markt maar ging ervan uit dat Nokia een degelijk merk was ...
De wifi is onbruikbaar op het werk (geen ondersteuning voor een of ander protocol tlsepaps ofzoiets en nokia vertikt het om de firmware op dat punt aan te passen), configuratie totaal ongebruiksvriendelijk, bij gebruik van imap mail gaat de mailappicatie hangen, voip configuratie nodeloos ingewikkeld enz.
Tot overmaat van ramp is de bijhorende pc software ook al een ramp: die ovi suite draait op oudere computers langs geen kanten. Maar de oudere software laat geen firmware updates toe. En informatie over andere manieren om de firmware te vernieuwen is dan weer slecht onderbouwd.
Eigenlijk is het enige positieve aan de gsm het geluid: voor zo'n klein ding is de geluidskwaliteit en volume van muziek meer dan behoorlijk.
Ik koop niet elk jaar een nieuwe gsm maar de volgende zal alvast geen nokia meer zijn.
De wifi is onbruikbaar op het werk (geen ondersteuning voor een of ander protocol tlsepaps ofzoiets en nokia vertikt het om de firmware op dat punt aan te passen), configuratie totaal ongebruiksvriendelijk, bij gebruik van imap mail gaat de mailappicatie hangen, voip configuratie nodeloos ingewikkeld enz.
Tot overmaat van ramp is de bijhorende pc software ook al een ramp: die ovi suite draait op oudere computers langs geen kanten. Maar de oudere software laat geen firmware updates toe. En informatie over andere manieren om de firmware te vernieuwen is dan weer slecht onderbouwd.
Eigenlijk is het enige positieve aan de gsm het geluid: voor zo'n klein ding is de geluidskwaliteit en volume van muziek meer dan behoorlijk.
Ik koop niet elk jaar een nieuwe gsm maar de volgende zal alvast geen nokia meer zijn.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Hangt ervan af, als je wilt opvallen of aandacht trekken is een WP7 misschien beter, want er is zowat niemand die een WP7 heeftKen schreef:Sinds enkele maanden een iPhone hier. Wie kan me overtuigen om die met een Android of Windows phone te ruilen?

Ik vind eigenlijk dat WP7 de beste gebruikerservaring biedt om mee te werken. De interface is gewoon goed afgewerkt en de 'hubs' centraliseren data van verschillende apps, zodat je niet telkens een andere app moet openen. Enigste nadeel, de mogelijkheden van WP7 zijn nog een dik jaar achter op de concurrentie (geen multitasking/background/push, sockets/raw, api, ...). Komt er allemaal bij de mango update eind dit jaar, maar tegen dan zitten iphone en android natuurlijk weer wat verder. Verder natuurlijk de beperkte hoeveelheid apps die momenteel beschikbaar zijn.
Maar wie weet, na een aantal jaar kan de markt helemaal veranderd zijn. Wie had namelijk gedacht dat android zo groot ging worden...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Voor het werk heb ik een oudere E71. Een ramp is dat OS (waarschijnlijk ook Symbian?). Heb vroeger vaak gehad dat mail for exchange bleef hangen. De menu structuur is ook een grote ramp. Verder geborduurd op de eenvoudige Nokia menu's van 10 jaar geleden maar met veel te veel instellingen die er tegenwoordig zijn totaal niet duidelijk (kan ook aan de belachelijke Nederlandse vertalingen liggen).
Ook vroeger voor werk al eens een HTC met Windows Mobile 6.5 gehad. Zat zelfs nog geen optie op voor automatische toetsenvergrendeling, maar wel stabieler dan deze Nokia.
Een low-budget Android telefoon heb ik ook al eens kunnen gebruiken en ook niet super (beperkte mogelijkheden, maar wel gebruiksvriendelijk). Nu soit, ik spreek mij daarmee niet uit over Android, het was zoals ik zei low-budget toestel (140 euro ofzo).
En dan ben ik toch opgelucht dat ik voor privé nog een iPhone gebruikt. Een Rolse Royce vergeleken met bovenstaande.
Ook vroeger voor werk al eens een HTC met Windows Mobile 6.5 gehad. Zat zelfs nog geen optie op voor automatische toetsenvergrendeling, maar wel stabieler dan deze Nokia.
Een low-budget Android telefoon heb ik ook al eens kunnen gebruiken en ook niet super (beperkte mogelijkheden, maar wel gebruiksvriendelijk). Nu soit, ik spreek mij daarmee niet uit over Android, het was zoals ik zei low-budget toestel (140 euro ofzo).
En dan ben ik toch opgelucht dat ik voor privé nog een iPhone gebruikt. Een Rolse Royce vergeleken met bovenstaande.
- iceke
- Elite Poster
Vandaag staat m'n geluid ineens te laag tijdens het bellen (waarschijnlijk topje geraakt ofzo met carkit)... Bij elke andere telefoon is dat tijdens het bellen pijltje omhoog.. bij mijn Nokia natuurlijk weer niet.... heel leuk als je ergens in een winkel staat en je luidspreker moet aanzetten omdat je de klanten niet verstaat.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Trojan schreef:Meego is een flop en dat zal zo blijven zolang het niet dezelfde functionaliteiten krijgt als iOS en android en als het geen developers kan aantrekken.Ofloo schreef:hmm, nokia heeft ook niet stil gezeten ze hebben geinvesteerd in MeeGo waar ze zich trouwens recent uit terug getrokken hebben, .. trouwens symbian is nog altijd stabieler dan al de rest, 'k heb nu ook wel een smartphone maar qua stabiliteit ...
is eigenlijk wel spijtig want het is een echte linux telefoon, en tenminste eentje waar google niet mee bezig was/is, tenminste dat denk ik toch want die gasten hebben tegenwoordig overal een vingertje in steken. misschien vanwege de microsoft dealdat ze zich terug getrokken hebben of is het andersom heeft meego zich van nokia afgetrokken omdat ze overgenomen worden, door ms.
Als we zien hoe nokia omging met meego en dat ze er uiteindelijk maar één (?) toestel mee hebben uitgebracht, dan vraag ik mij af wat het nut er feitelijk van is. Voor zover ik weet heeft intel er ook nog niets nuttigs mee gedaan. Misschien dat het ooit zijn nut kan bewijzen op een embedded platform, maar dan zal het moeten opboksen tegen een gewone linux en windows embedded.
Om nog maar te zwijgen van symbian. Ze hebben er uiteindelijk miljoenen in gestoken voor de joint-venture, dan nog eens miljoenen om het volledig op te kopen, dan hebben ze het gedeeltelijk open-source gemaakt (met mondjesmaat) om dan uiteindelijk de symbian foundation op te doeken en alle developers te ontslaan om uiteindelijk een deal te maken met microsoft voor WP7.
Slim zijn de daar niet echt in finland, ze hebben de smartphone boot volledig gemist en moeten daar nu de gevolgen van dragen van hun trage reactie op de markt evolutie.
Tja ik merk enkel dat meego nog geschreven wordt en is er amper en jij noemt het een flop tja ..
Dan symbian kan ook nog wel eens vooruit gaan ik volg het niet zo maar laatst merkte ik dat QT voor symbian ook bestaat misschien niet flashy maar volgens mij wel krachtig, .. en eerlijk gezegd te flashy hoeft voor mij ook niet ze, .. moet simpel blijven en samen kunnen werken, zaken moeten beter met elkaar om kunnen gaan zoals agenda's bv nu heb je op elk device een agenda en er bestaat sync soft maar het wordt tijd dat zaken zoals deze gewoon gecentraliseerd geraken zoals bv door gebruik van webdav carddav enz .. iphone heeft al iets dergelijks dacht ik en google ook, symbian nog niet en misschien wordt hier momenteel niet veel gebruik van gemaakt maar naar de toekomst zullen ze zulke zaken beter moeten integreren, misschien moet facebook er ook maar eens aandenken om webdav aan te bieden zodat mensen facebook als een soort addressenbank kunnen gebruiken, als het er is heb ik het nog niet gezien, maar als het er niet is een gemiste kans zou ik zeggen.
De flashy hype is toch maar voor even ze, en als je nog markten te veroveren hebt zoals google en iphone kan dat belangrijk zijn !
- Trojan
- Elite Poster
Herschrijf uw post dan eens, en let eens op punctuatie en zinsbouw.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Alvast bedankt voor uw medewerking.