TVV : CSI op VT4 in 4:3

Alles over TV via satelliet
Plaats reactie
ringlord
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 14 keer

Ik heb het op sat4all ook gepost : ik kijk TV Vlaanderen op een Vu+Duo met de PLI image.
Gisterenavond zag ik dat de uitzendingen van CSI (en CSI:NY) op VT4 in 4:3 waren (en niet in 16:9).
Eerst dacht ik dat het aan de instellingen lag van mijn ontvanger, maar blijkbaar was dat niet het geval.

Dus ja, ik wacht eigenlijk al een tijdje op VT4 en 2BE in HD. Maar als ze nu nog in 4:3 gaan uitzenden, dan is die HD toch nog ver af vrees ik.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tsja, de zenders zelf zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de opstart van een HD-zender. nu, met de overname van VT4/5TV door woestijnvis zie ik het wel gunstig in
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik stoor mij daar al hééél lang niet meer aan... ik leech de series die ik graag zie automatisch van het net. Geen reclame, goed beeld en niet wachten tot het x uur is om je favoriete serie te zien. Buiten op een en Canvas kjjk ik nooit nog naar series of speelfilms. De reclame tussendoor verstoort gewoon teveel het genot(stom, want op de publieke zenders zap ik noot weg wanneer het reclame is)
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Net zoals iceke, kijk ik niet meer naar films/series op vlaamse zenders, want series van 40 minuten duren een uur door die str*ntreclames, en dit is ook de reden waarom ik nu niet meer kijk naar Formule 1 op vt4. Vanaf dit jaar heb ik besloten om gewoon op BBC te blijven kijken, want dan hoef ik me niet meer te ergeren aan al die reclame.

Het wordt dat alle vlaamse zenders in 720p gaan uitzenden, zonder al die reclame. 4:3 uitzendingen is niet meer van deze tijd imho.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Hetzelfde met dvd's, waarom moeten die eerst 5 minuten zever en waarschuwingen door onze strot duwen vooraleer ik naar m'n aangekochte film kan kijken ?
Als ik m'n films koop, moet ik de maffia reclame van bam en ifpi slikken, download ik ze, dan heb ik die zever niet.
Ze gaan het ook nooit leren, de muziek, film, tv, gsm industrie. Ne mens wil snel, rustig en goedkoop(is niet hetzelfde als gratis) z'n digitale entertainment hebben, niet zoals ze het de laatste 15 doen dus.
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”