Android en java

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Ik probeer de beelden van mijn dvr te zien op mijn android (2.2) smartphone, maar zo te zien wil dit niet lukken.
Als ik op mijn laptop de beelden wil zien dan kan ik dat doen via de webbrowser of via een java applicatie wat zonder problemen werkt.
Als ik op mijn smartphone surf via de browser naar mijn dyndns adres dan geraak ik op de inlog pagina, daar kan ik inloggen en zie ik de controls,
maar krijg ik een zwart scherm waar de beelden worden getoond.

Ik ben er 100 % zeker van dat dit te maken heeft met java, want ik heb mijn smartphone ook al als hotspot ingesteld en dan met de laptop ingelogd op mijn dyndns adres en dan zie ik de beelden wel.
Ook heb ik een applicatie gedownload via de android market, supercam, maar daarmee kan ik niet inloggen :s

Dus mijn vraag is hoe ik een java applicatie kan starten op android ? Of weet er iemand een goede applicatie om dvr beelden te bekijken op android ?
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Niet. Hoewel de dalvik VM gebaseerd is op java is het niet compatibel met gewone java apps.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

AnD schreef:maar krijg ik een zwart scherm waar de beelden worden getoond.
Of het streaming protocol dat men gebruikt werkt niet op Android ?
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Dat kan ook.

Edit: Ik zie net dat Avtech een officiële applicatie heeft, net Eagle Eyes gedownload via de Market en het werkt. :)
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”