Verbeterde Telenet HD Digicorder te betalen upgrade
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Telenet lost de problemen met zijn HD Digicorder op door een nieuwe versie te lanceren. Maar klanten moeten de upgrade wel betalen, ondanks het feit dat ze de HD Digicorder huren.
De nieuwe Telenet HD Digicorder DC-AD2100 lost verschillende problemen op die zijn voorganger de DC-AD2000 teisteren. Het gaat dan om haperende HD-opnames, trage menu’s, trage programmagids en opnames die traag laden en het gebrek aan een derde tuner.
Bron: http://datanews.rnews.be/nl/ict/verbete ... 857973.htm
De nieuwe Telenet HD Digicorder DC-AD2100 lost verschillende problemen op die zijn voorganger de DC-AD2000 teisteren. Het gaat dan om haperende HD-opnames, trage menu’s, trage programmagids en opnames die traag laden en het gebrek aan een derde tuner.
Bron: http://datanews.rnews.be/nl/ict/verbete ... 857973.htm
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 aug 2010, 19:00
- Bedankt: 1 keer
Als je een defecte Digicoder binnen brengt, moet je geen activatie betalen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Is sinds vorige week ook gedaan
Nu de nieuwe 2100s uitgeleverd worden aan nieuwe klanten hebben ze nog tig oude stock 2000s voor vervanging van defecte 2000s die binnenkomen eh
Ook zijn 75 % van de telentcenters nog niet beleverd met de 2100 digicorders alsook niet alle servicetechniekers
Ik zou dus opletten voor je zo spelletjes zou gaan riskeren , ze zijn ni idioot eh daar op da vlak
Nu de nieuwe 2100s uitgeleverd worden aan nieuwe klanten hebben ze nog tig oude stock 2000s voor vervanging van defecte 2000s die binnenkomen eh
Ook zijn 75 % van de telentcenters nog niet beleverd met de 2100 digicorders alsook niet alle servicetechniekers
Ik zou dus opletten voor je zo spelletjes zou gaan riskeren , ze zijn ni idioot eh daar op da vlak
The eternal and true pessimist
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
hier in bellegem hebben ze geen oude digicorders meer zijn allemaal nieuw model.
Bellen naar kd en vragen kosteloos te vervangen of dat je anders gaat opzeggen.
Bellen naar kd en vragen kosteloos te vervangen of dat je anders gaat opzeggen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dan weiger je die toch gewoon omdat die hetzelfde probleem heeft !Patjen schreef:Je krijgt gewoon dezelfde ouwe sleur in de plaats
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 aug 2010, 19:00
- Bedankt: 1 keer
Het is bij mij geen spelletje, verleden maand hebben ze me gezegd dat ik beter een maand zou wachten met mijn defecte recorder binnen te brengen, dan zou ik een nieuwe krijgen en geen activatiekost moeten betalen.a3ke schreef:Ik zou dus opletten voor je zo spelletjes zou gaan riskeren , ze zijn ni idioot eh daar op da vlak
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 10 jan 2004, 20:54
- Locatie: Baarle-Hertog
Nog sterker: Je hebt al een digibox en een digicorder, beiden eigendom, je wil een shake nemen en krijgt van Telenet doodleuk te horen dat je nog een digicorder van hen MOET huren...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zelfde probleem hier... geen nieuwe shake dus, en bijkomend dat je alles toch eens gaat evalueren wat iedere keer een risico is voor TN.Daffodil31LE schreef:Nog sterker: Je hebt al een digibox en een digicorder, beiden eigendom, je wil een shake nemen en krijgt van Telenet doodleuk te horen dat je nog een digicorder van hen MOET huren...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Dat terwijl er interne servicenotes de wereld ingaan vanuit TN waar duidelijk in staat dat de 2000 modellen MOETEN geruild worden voor de 2000 modellen daar er alreeds vele 2000's "'ineens" defect gaan zonder redenStormtraxx schreef:Het is bij mij geen spelletje, verleden maand hebben ze me gezegd dat ik beter een maand zou wachten met mijn defecte recorder binnen te brengen, dan zou ik een nieuwe krijgen en geen activatiekost moeten betalen.a3ke schreef:Ik zou dus opletten voor je zo spelletjes zou gaan riskeren , ze zijn ni idioot eh daar op da vlak
Om u een idee te geven , stock bij de 3 grootste onderaannemingen van TN van de model 2000 digicorders: +- 60000 units
Dan nog niet te spreken over de retail chain die nog bergen per unit hebben staan ...
Nuja , ik breng maar wat ik opvang en kan lezen af en toe ...
The eternal and true pessimist
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Eigenlijk wel straf dat ze een activatie kost van 50 euro vragen terwijl ze niet eens op een knopje moeten drukken . Er moet nu zelf niet eens meer een smart card geïnstalleerd te worden . Ik had eerlijk gezegd wel interesse in zo een nieuw model maar ga de kat nog wat uit de boom kijken .
Heb ook nog een link gevonden op de site van telenet waar je alle info over het model kan terugvinden .
http://onlinesupport.telenet.be/content ... gasearch=1
Heb ook nog een link gevonden op de site van telenet waar je alle info over het model kan terugvinden .
http://onlinesupport.telenet.be/content ... gasearch=1
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Ik heb , na retention , een Digicoder 1000 gekregen en kijk ook uit naar de komst van de 2100
Hier alvast TN Mechelen als de retail hebben nog geen 2100 om aan de klanten mee te geven aangekregen
Bij TN Mechelen vertikken ze de 2100's te verdelen , de retail is hier gewoon nog niet beleverd
Sommige tech's zouden de 2100 sporadisch al plaatsen maar is me niet gelukt de belofte te krijgen om een 1 te bekomen bij een tech/bij een repairvisit
Hier alvast TN Mechelen als de retail hebben nog geen 2100 om aan de klanten mee te geven aangekregen
Bij TN Mechelen vertikken ze de 2100's te verdelen , de retail is hier gewoon nog niet beleverd
Sommige tech's zouden de 2100 sporadisch al plaatsen maar is me niet gelukt de belofte te krijgen om een 1 te bekomen bij een tech/bij een repairvisit
The eternal and true pessimist
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Als ik activatie van 50 € wil vragen voor uw account hier op UB, dan kan ik dat doen (nou ja, ik net maar de crew wel ). Of er dan nog veel mensen naar UB gaan komen, is nog de vraag. Ik begrijp dat wel, dat TNT eerst zijn oude stock kwijt wil, maar wat een slechte planning is dat dan niet, als je weet dat je een nieuwe decoder gaat in gebruik nemen en nog 60.000 + oude hebt staan?!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Vind het wel een gemene streek van telenet. Ik heb continu geschok bij men opnames. Omdat op te lossen zou ik al verplicht worden om een nieuw jaarcontract af te sluiten en 50€ te betalen. Mooi niet!
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Weten ze het zelf nog of zie ik iets over het hoofd?fieldoxide schreef: Heb ook nog een link gevonden op de site van telenet waar je alle info over het model kan terugvinden .
http://onlinesupport.telenet.be/content ... gasearch=1
http://img708.imageshack.us/f/telenetdcad2100.jpg/
Edit:
Nadat ik de melding maakte op twitter hebben ze het aangepast.
Laatst gewijzigd door theduvelking 13 mei 2011, 10:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 aug 2010, 19:00
- Bedankt: 1 keer
Ge kunt er een serie over maken over Telenet. Prison Breaks is er niets tegen
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Kijk eens in je menu's wanneer de laatste update was. Bij mij was er op 4 mei een update. Sindsdien heb ik geen haperingen meer gezien in opnames. Moet wel toegeven dat ik nog maar 2 opnames bekeken heb, maar vroeger was het in elk geval bij elke opname >30' prijs.titanium schreef:Vind het wel een gemene streek van telenet. Ik heb continu geschok bij men opnames. Omdat op te lossen zou ik al verplicht worden om een nieuw jaarcontract af te sluiten en 50€ te betalen. Mooi niet!
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Ik begrijp dit niet goed, ik heb nu al voor 3 mensen gebeld en 3x de nieuwe gekregen zonder activatiekost.
Wel dreigen met opzeggen en doorverbonden met kwaliteitsopvolging en 3x gelukt wel terug jaarcontract.
Wel dreigen met opzeggen en doorverbonden met kwaliteitsopvolging en 3x gelukt wel terug jaarcontract.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nee, zoiets noemt men service.a3ke schreef:ff lekker retention abusen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
nee das toch abusen ...
de 2100 is er al maanden , maar enkel voor de langdurige repaircases via repairtechs van TN zelf , waar men dus alle andere oorzaken grondig heeft nagegaan ...
softwareupdates zouden de meeste problemen , geverifieerd zelfs , oplossen
als je dan gaat bellen en dreigen met opzeggen indien ge u goesting niet krijgt en dus in een script vervalt waar ge naar retention beland en daar een script dan zegt als klant dan toch klant wil blijven ze de 2100 dan toch toe te kennen dan noem ik dat abuse ja
leven is aan de durvers , maar owee proximusboyke als het eens niet meer pakt en de eigenlijke klant verbrekingsvergoeding etc in de bus krijgt
kunnen ze weer topic hier komen openen dat Telenet onterrecht factureerd
de 2100 is er al maanden , maar enkel voor de langdurige repaircases via repairtechs van TN zelf , waar men dus alle andere oorzaken grondig heeft nagegaan ...
softwareupdates zouden de meeste problemen , geverifieerd zelfs , oplossen
als je dan gaat bellen en dreigen met opzeggen indien ge u goesting niet krijgt en dus in een script vervalt waar ge naar retention beland en daar een script dan zegt als klant dan toch klant wil blijven ze de 2100 dan toch toe te kennen dan noem ik dat abuse ja
leven is aan de durvers , maar owee proximusboyke als het eens niet meer pakt en de eigenlijke klant verbrekingsvergoeding etc in de bus krijgt
kunnen ze weer topic hier komen openen dat Telenet onterrecht factureerd
The eternal and true pessimist
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Als kwaliteitsopvolging het u toekend is er geen probleem.
Ik zeg gewoon de nieuwe dc kan meer opnemen heeft meer tuners en kost evenveel aan huur.
Dus is de vroegere dc eigen een prijsverhoginging.
Prijsverhoging geeft aanleiding tot kosteloos op te zeggen.
En bij mij is het nu toch al voor 4 vrienden gelukt.
Ik zeg gewoon de nieuwe dc kan meer opnemen heeft meer tuners en kost evenveel aan huur.
Dus is de vroegere dc eigen een prijsverhoginging.
Prijsverhoging geeft aanleiding tot kosteloos op te zeggen.
En bij mij is het nu toch al voor 4 vrienden gelukt.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Volgens mij maakt TN zelfs reclame met "steeds het nieuwste toestel" bij het huren !a3ke schreef:als je dan gaat bellen en dreigen met opzeggen indien ge u goesting niet krijgt
In princiepe zou je er dus zelfs niet moeten achter zeuren, maar zou men deze spontaan moeten aanbieden.
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik heb men laatste update ontvangen op 4 mei zoals bij u maar bij mij is het probleem niet opgelost. Telenet heeft beloofd dit op het einde van de maand op te lossen met een update. Ik zou nog geduld moeten oefenen tot eind dit maand. Door de verschillende problemen dat ik de laatste tijd al heb gehad van telenet hebben ze mij een compensatie aangeboden van 1 maand gratis.Kijk eens in je menu's wanneer de laatste update was. Bij mij was er op 4 mei een update. Sindsdien heb ik geen haperingen meer gezien in opnames. Moet wel toegeven dat ik nog maar 2 opnames bekeken heb, maar vroeger was het in elk geval bij elke opname >30' prijs.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 07 maa 2011, 16:37
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Vermoed dat je toch gewoon de 2100 kan krijgen als je belt. In een week of 2 eens testen, eerst nog wat opnames bekijken die erop staan.
Bron: http://onlinesupport.telenet.be/content ... gasearch=1Je kunt een huurdecoder ruilen.
Neem hiervoor contact op met onze klantendienst op het nummer 015 66 66 66, we bekijken de mogelijkheden samen met jou.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
je gaat die krijgen als je echt wil maar dan ga je wel een activatie kost van 50 euro moeten betalen en dat is nu echt iets waar de klanten niet over te spreken zijn.
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 10 keer
Strikt genomen, stel dat het nieuwe toestel zo'n 3 jaar mee gaat op de markt...
Eenmalige 50 euro /3 /12 = 1,39 euro opleg per maand voor een betere digitale beleving.
Als je het 5 jaar wilt uithouden met het zelfde toestel dan is dit 0,83 opleg per maand.
Enerzijds is dit logisch gezien hun grote voorraad oude toestellen, wie werkt er nu nog gratis?
Maar anderzijds : is het een betere digitale beleving of een normale digitale beleving...?
Eenmalige 50 euro /3 /12 = 1,39 euro opleg per maand voor een betere digitale beleving.
Als je het 5 jaar wilt uithouden met het zelfde toestel dan is dit 0,83 opleg per maand.
Enerzijds is dit logisch gezien hun grote voorraad oude toestellen, wie werkt er nu nog gratis?
Maar anderzijds : is het een betere digitale beleving of een normale digitale beleving...?
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 10 jan 2004, 20:54
- Locatie: Baarle-Hertog
@ MadCompie:
De meeste mensen willen gewoon televisie kijken en zal het een grote rotzorg wezen of het nu analoog, digitaal of "super"digitaal is. Zolang het beeld stabiel is en er geen ruis is, is het voor hen prima.
De meeste mensen willen gewoon televisie kijken en zal het een grote rotzorg wezen of het nu analoog, digitaal of "super"digitaal is. Zolang het beeld stabiel is en er geen ruis is, is het voor hen prima.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je kan natuurlijk alles proberen weg te cijferen, maar het blijft zo'n 626 euro per 3 jaar (wat verdorie veel geld is voor zo'n massa product, en dan mag je minstens verwachten dat het werkt en dat je geen jaren moet wachten om een essentieel probleem - happerende opnames - op te lossen).MadCompie schreef:Strikt genomen, stel dat het nieuwe toestel zo'n 3 jaar mee gaat op de markt...
Eenmalige 50 euro /3 /12 = 1,39 euro opleg per maand voor een betere digitale beleving.
626 euro/3 jaar lijkt me alles behalve gratis ! En wat die voorraad betreft... da's gewoon slecht management (of denk je dat iedere PC boer ook zo'n grote voorraad heeft... nee, want die zou je ook geen oude PC's kunnen opdringen).MadCompie schreef:Enerzijds is dit logisch gezien hun grote voorraad oude toestellen, wie werkt er nu nog gratis?
De huidige HD Digicorder heeft een duidelijk gebrek... ofwel lost men dat meteen op (en dan denk ik aan maximaal enkele weken), ofwel geeft men gratis het nieuwe model. Telenet eet echter graag van twee walletjes, met één constante... als klant ben je steeds gezien.MadCompie schreef:Maar anderzijds : is het een betere digitale beleving of een normale digitale beleving...?
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 10 keer
Analoog TV kijken op een hedendaagse flatscreen is precies als kijken naar een amateuristisch uitvergroot jpg bestandDaffodil31LE schreef:@ MadCompie:
De meeste mensen willen gewoon televisie kijken en zal het een grote rotzorg wezen of het nu analoog, digitaal of "super"digitaal is. Zolang het beeld stabiel is en er geen ruis is, is het voor hen prima.
In elk geval ik heb daarnet eens gekeken naar de systeeminstellingen en blijkbaar ben ook ik sinds woensdag 18/05 de trotse bezitter van de langbeloofde nieuwe firmware! En ik moet zeggen dat het een hele verbetering is qua navigatiesnelheid.
Hopelijk vertonen de opnames ook geen haperingen meer...
Als dat snor zit, dan hoeft die nieuwe decoder niet voor mij want in principe is voor mij de enige meerwaarde dan een extra tuner voor 50 euro.
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
-
- Elite Poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
de mijne is eergisteren vanzelf kapot gegaan.. ik heb wat zitten rondbellen en ze zeiden overal dat ik opnieuw het oude model zou terugkrijgen
dat is ook gebeurd, maar ik heb wel een waw box gekregen ter compensatie
wel totaal ridicuul dat bestaande klanten de oude brol krijgen en nieuwe klanten onmiddellijk het nieuwste model.. maar kom, de kans is zeer groot dat ik alles opzeg binnen een paar maand
dat is ook gebeurd, maar ik heb wel een waw box gekregen ter compensatie
wel totaal ridicuul dat bestaande klanten de oude brol krijgen en nieuwe klanten onmiddellijk het nieuwste model.. maar kom, de kans is zeer groot dat ik alles opzeg binnen een paar maand
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 10 keer
JA HOOR! Ook opmerkelijke snelheidsverbetering voor de opnames!MadCompie schreef:Daffodil31LE schreef:@ MadCompie:
In elk geval ik heb daarnet eens gekeken naar de systeeminstellingen en blijkbaar ben ook ik sinds woensdag 18/05 de trotse bezitter van de langbeloofde nieuwe firmware! En ik moet zeggen dat het een hele verbetering is qua navigatiesnelheid.
Hopelijk vertonen de opnames ook geen haperingen meer...
Als dat snor zit, dan hoeft die nieuwe decoder niet voor mij want in principe is voor mij de enige meerwaarde dan een extra tuner voor 50 euro.
Zo zie je maar dat een hardware-update niet echt noodzakelijk is mits een beetje goede software!!!
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ