gratis promo wordt toch aangerekend

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Stormtraxx
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 aug 2010, 19:00
Bedankt: 1 keer

In april konden we een gratis modem upgrade krijgen om ook een betere internetsnelheid te garanderen. Wat zag ik vandaag op mijn factuur... 50€ comfortinstallatie werd me aangerekend :evil:

Ik heb dit aan de dienst administratie gemeld en het is rechtgezet. Kijk dus uit en vraag je geld terug als je hezelfde voor hebt als ik. 50€ is 50€ :beerchug:

Ik heb hen gevraagd of ze dit zouden opgemerkt hebben zonder dat ik het gemeld had, het antwoord was NEE.

Facturen nakijken is dus steeds dé boodschap bij TN.

Greetz.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dit lijkt relatief systematisch te gebeuren, we krijgen regelmatig zulke meldingen. Dat kan enkel betreurd worden :(.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Bij Belgacom ook al meegemaakt, dus is niet enkel bij Telenet het geval
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Stormtraxx schreef:Ik heb hen gevraagd of ze dit zouden opgemerkt hebben zonder dat ik het gemeld had, het antwoord was NEE.
maar als je te weinig betaald merken ze het wel, raar maar waar :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 08 jan 2010, 13:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

stuur ze een boete van 7 € zoals zij doen als je een beetje 'laat' betaald :twisted:

edit: moest 7€ zijn :-)
Laatst gewijzigd door Joneszy 11 mei 2011, 11:16, in totaal 1 gewijzigd.
Stormtraxx
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 aug 2010, 19:00
Bedankt: 1 keer

Die boete is 7€ en moet je ook niet betalen :-). Ik heb dat ook al eens meegemaakt en vervolgens erg kwaad naar de helpdesk gebeld. Als je dit doet, schelden ze die je kwijt ;-). 7€ is 7€ :beerchug:
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Goztow schreef:Dit lijkt relatief systematisch te gebeuren, we krijgen regelmatig zulke meldingen. Dat kan enkel betreurd worden :(.
Ik kan me ook niet langer van die indruk ontdoen.
"Toevallig" was dit zondag op een babyborrel zelfs een (uitgebreid) gespreksonderwerp....
Dat is geen goed voorteken, me dunkt.
Anyway: "Men maait wat men zaait" is een oude volkswijsheid die zeker niet onbekend is bij de Telenet marketingboys en -girls.
Toeval : een gebeurtenis of omstandigheid die vooraf niet te voorzien of niet te berekenen is geweest.
Bron: WikiWoordenboek :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”