[

Die oranje kabels zijn voor vdsl (glasvezel)Fliz schreef:Mag ik hier een kleine, waarschijnlijk domme, vraag stellen? In onze wijk zijn ze in een straat voetpaden aan het openleggen. 'k Heb nog geen werkmannen gezien omdat ik uiteraard ook werk overdag dus ik kon ze nog niks vragen over de aard van de werken. Wat ik wel kan zeggen dat er een bordje bij staat 'werken in opdracht van eandis' en er zeer grote 'rollen' oranje kabels (dikke) rondzitten. Heeft dat iets te maken van vdsl?
Inderdaad Eandis is voor elektriciteit en gasznoppels schreef:ik dacht dat eandis voor electriciteit is, en geen telefonie
Rood is geen hoogspanning maar middenspanning ( ± 12kv )honda4life schreef:Oranje is telefoon (maar of dat nu glasvezel of koper is weet ik niet)
Groen is kabeldistributie
Rood is hoogspanning
Voor flitspalen, de glasvezelkabel ligt eronder xDulixes schreef:Kleine bump. Hier hebben ze ook pas de straat opengegooid. Nu zie ik dit aan de overkant:
Misschien nog even vermelden dat de afstand tussen die beide buizen slechts iets van een 50 meter bedraagt
Wat kun je nog meer aabieden dan "onbeperkt" downloaden ????????? zoals bij Intense nu ... Ik ken geen hoger volume. Sommigen kunnen blijkbaar met "intense" zelfs tot 1 Tb gaan (zie ander topic) wat ik persoonlijk al waanzinnig hoog vind. Dat ze daar eens terugschroeven met een Intense privé abo, vind ik trouwens maar normaal.q-tec schreef:Als ze telenet een hak willen zetten zal het toch op upstream en volume aankomen downloadspeed kunnen ze voorlopig niet aan tippen....
Over die grote rollen met rood/oranje kabels; is dat bevestigd? De straat ligt er hier vol van.. Wat zou dat betekenen?q-tec schreef: Dit is een belgacom kabel, alsook die grote rollen met oranje kabels op zijn er van belgacom!
Tja fibernet 100 t.o.v. fibernet 60 aka 70 wat is daar het verschil nog....(buiten de 35€ extra per maand) dat is meer dan 1€ per mbitDan ga ik ook terug naar favorite ... en zo zullen denk ik veel "intense-betalers" vinden ...
Want 9 euro / maand meer uitgeven voor exact hetzelfde product met uitzondering van 5 Mbps down en 1 of 2 uplooad ....