Gisteren bijna een ganse dag geen internet en als gevolg geen telefonie gehad, resetten helpt niet, en toen ik gisteren thuis kwam rond 23:00 nog eens gereset en alles werkte weer.
Ligt dat nu aan mijn oude Speedtouch Modem nen 716 denk ik..
Gisteren iemand uitval gehad in omgevig Maldegem ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
- Locatie: Hoeselt
Van heel goed, goed, slecht naar heel slecht dat is mijn ervaring na 12 a 13 jaar Versatel, Tele2, KPN en Base, gelukkig nog maar 4 maanden en dan wordt het een andere provider. Een mens wordt het moe dat om de haverklap het email, internet of telefoon het een dag of 2 het niet doet. Bij mij werkt de email nu ook niet ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Hier vervalt het contract in september, opzegbrief is al weg...
-
- Pro Member
- Berichten: 270
- Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 2 keer
Same here, sinds gisterenavond niets meer, en nog altijd niet gefixt ... de speedtouch vertelt mij dat de gateway offline is
edit, fixed deze avond![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
edit, fixed deze avond
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hier nog altijd het geval. Is begonnen woensdag namiddag, geen internet meer, helpdesk niet bereikbaar. Donderdagochtend nog steeds niets, helpdesk zegt dat ze er mee bezig zijn. 2 dagen later, nu, vrijdag ochtend, nog steeds niet. Zucht..
idem dito (Dilbeek). van woensdagmiddag tot een uurtje geleden niets. absoluut niets. geen telefoon, geen internet.
en opeens rinkelde de telefoon hier een kwartier geleden - het werkt weer!
nog tot oktober en dan is het echt wel gedaan. ik denk zelfs dat ik opsplits, en telefoon bij telenet of belgacom neem (geen voip), en internet bij een ander (scarlet lijkt me op dit moment interessant)
base heeft me nu al genoeg in de steek gelaten. ik was bij de eerste lading versatel klanten, maar trop is teveel. ik ga ook NOOIT meer in op verlengingen van abonnementen voor één jaar om 10 euro korting te krijgen.
enfin, ik hoop dus dat iedereen nu terug verbinding heeft...!
en opeens rinkelde de telefoon hier een kwartier geleden - het werkt weer!
nog tot oktober en dan is het echt wel gedaan. ik denk zelfs dat ik opsplits, en telefoon bij telenet of belgacom neem (geen voip), en internet bij een ander (scarlet lijkt me op dit moment interessant)
base heeft me nu al genoeg in de steek gelaten. ik was bij de eerste lading versatel klanten, maar trop is teveel. ik ga ook NOOIT meer in op verlengingen van abonnementen voor één jaar om 10 euro korting te krijgen.
enfin, ik hoop dus dat iedereen nu terug verbinding heeft...!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1263
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Zuiderkempen
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
beetje offtopic maar: waarom geen voip ? er zijn nog goeie providers ook in tegenstelling tot tele2/base, neem nu bv. 3starsnet (heb ik zelf), weepee of nomado ...
Kost hier maar 7 euro per maand gemiddeld tegenover 20+ bij telenet of belgacom... en ook een goeie uptime.
Kost hier maar 7 euro per maand gemiddeld tegenover 20+ bij telenet of belgacom... en ook een goeie uptime.
misschien stel ik een stomme vraag want ik heb het allemaal nog niet goed bekeken (moet wachten tot oktober) maar voip hangt toch samen aan de internetverbinding, en als die wegvalt heb je toch ook geen telefoon? da's toch ook het probleem van de all-in pakketten van base, scarlet etc?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
@ eclectic
Dat is inderdaad de (r)evolutie die momenteel gaande is.
Hier kan je alvast enkele dingen nalezen: Belgacom, Network transformation outlook, 2010-2015.
Uit de inhoudstabel:![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dat is inderdaad de (r)evolutie die momenteel gaande is.
Hier kan je alvast enkele dingen nalezen: Belgacom, Network transformation outlook, 2010-2015.
Uit de inhoudstabel:
- 1. Background and Scope of the present document
- 2. The Belgacom Move to All IP Program
- ....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)