![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
En jimmy hoffa leeft nog.
Het is en blijft dommel hoor. Ik denk dat belgacom een kost aanrekent voor iemand op een hoger profiel te zetten? want wat kan hen anders tegenhouden om zo lang te wachten?sardonis schreef:NOG STEEDS NIKS GVD
Hoe lang gaan de Belgacom meedewerkers nog blijven beweren dat dit GEEN kwade wil is van Belgacom?kaise1 schreef:En mijn vermoeden blijkt juist te zijn![]()
Zojuist geactiveerd bij BGC en op het 17A profiel....![]()
En heb je een maand op voorhand dommel van de opzeg laten weten ??? Ik heb daarnet een belgacom tv pack aangevraagd ... Hoop wel niet te lang zonder internet te zitten ...kaise1 schreef:En mijn vermoeden blijkt juist te zijn![]()
Zojuist geactiveerd bij BGC en op het 17A profiel....![]()
Dat zal alvast geen betrekking hebben op het overstappen van dommel naar belgacom ...rmag schreef:Was er geen finacieel dispute tss Dommel en BC dat maakt dat er geen upgrades/verandering aan (Dommel)lijnen worden doorgevoerd?
Begin mei aangevraagd, tot vandaag nog steeds niks. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Hier migratie van Cityconnect naar Speedconnect+.Ken schreef:'k Hoop dat ze hier niet te lang meer op zich laten wachten...
Op 10 januari ook migratie van cityconnect naar speedconnect+ aangevraagd, op 18 april heb ik dommel in gebreke gesteld omdat het nog altijd niet in orde was.Ken schreef:Begin mei aangevraagd, tot vandaag nog steeds niks. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Hier migratie van Cityconnect naar Speedconnect+.