Twitter

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
koekie
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 229 keer

Blokkeert de pc bij jullie ook wanneer je op Twitter bewerkingen uitvoert zoals herladen? Heb het hier op alle computers. Dus zal het wel aan een trage Twitter liggen.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Heb je het over de website? De website is inderdaad nogal... 'intensief'. Google Chrome gebruiken kan daar helpen, of een dedicated client: http://oneforty.com/category/Clients
koekie
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 229 keer

Ja de website, doet je pc zo'n 10 seconden en in het ergste geval een minuut blokkeren.

Maar ben blijkbaar niet de enige. Als je zoekt in twitter met de termen <Twitter Slow> dan krijg je een pak mensen met hetzelfde probleem.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Tja, de pagina is zo'n 750 kB groot waarvan de helft javascript. 't Is gewoon zwaar (naast dat netwerkproblemen natuurlijk voor nog meer vertragingen kunnen betekenen).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Die Twitter website is gewoon een regelrechte ramp. Eigenlijk onbegrijpelijk voor een bedrijf dat zoveel geld waard is.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik vraag mij eigenlijk wel af in hoeverre de Twitter-site zelf nog veel gebruikt wordt? Ik kom er alleszins zelden op. Ik vermoed dat het gros van de tweets verstuurd worden via een smartphone en daar draait meestal een speciale twitter-app op. En zelfs op PCs nemen apps als Tweetdeck ea. een hoge vlucht. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Twitter zeer geïnteresseerd is in het aankopen van Tweetdeck.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”