Welke apps zijn aan te raden (evt. betalend) om mobiele flitsers terug te vinden (de iphone heeft daar een zeer goeie app voor, maar ik heb een android phone).(Ik doe gemiddeld een 1.500km/week).
(Regio:Benelux+Duitsland).
Android app: flitsers
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 624 keer
Ik rij met een Wikango en die heeft me toch al een paar keer goed geholpen...
Zolang je op de E & N wegen blijft werkt dat ding perfect. Op de kleinere wegen zou ik er niet op vertrouwen, maar daar weet je meestal wel met welke wagen ze staan te flitsen.
Zowel wikango als Coyote hebben een Android app, maar ik heb dus speciaal voor het toestel zelf gekozen omdat ik dit zeer goedkoop kon aankopen en het jaar abbo maar 60€is.
Zolang je op de E & N wegen blijft werkt dat ding perfect. Op de kleinere wegen zou ik er niet op vertrouwen, maar daar weet je meestal wel met welke wagen ze staan te flitsen.
Zowel wikango als Coyote hebben een Android app, maar ik heb dus speciaal voor het toestel zelf gekozen omdat ik dit zeer goedkoop kon aankopen en het jaar abbo maar 60€is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
http://www.scdb.info/nl/
kan je voor alle platformen gebruiken....
nu ook mobiel platform op android
Maar 9,95 EUR voor 12 maanden abonnement zonder automatische verlenging
Meer dan 40.000 flitspalen
48 landen in de gehele wereld
Meer dan 99% dekkingsgraad
Voor vele soorten sat navs
Dagelijkse update
lokaties zijn fysiek gechecked
kan je voor alle platformen gebruiken....
nu ook mobiel platform op android
Maar 9,95 EUR voor 12 maanden abonnement zonder automatische verlenging
Meer dan 40.000 flitspalen
48 landen in de gehele wereld
Meer dan 99% dekkingsgraad
Voor vele soorten sat navs
Dagelijkse update
lokaties zijn fysiek gechecked
- iceke
- Elite Poster
@satsurfer
Die doet enkel de vaste ?
Volgens mij zijn er maar 2 diensten in Belgie die redelijk tot goed werken nl. Winkango(Alertegps) en Coyote.
Beide hebben een groot aantal gebruikers en zijn te krijgen in verschillende formaten : stand alone, satnav, Android & Iphone
Coyote kost 12€ per maand of 250€ 24mnd + eventueel toestel.
Wikango vanaf 60€ per jaar tot maximum 200€ levenslang + eventueel toestel.
Het leuke aan deze toestellen is dat je kan zien hoeveel gebruikers er voor je rijden en je flitsers kan aanmelden maar ook kan afmelden.
Ik heb m'n Wikango nu een paar maanden en het komt zelden voor dat er niemand voor me rijdt, dus voor mij is dit goed genoeg om niet de duurdere Coyote te kopen.
Het is niet zo dat ik voor 100derden Euro's boetes aan elkaar rij zonder zo'n toestel, maar het is wel leuk om niet constant op je teller te hoeven letten, zeker als het niet druk is. Maar het blijft natuurlijk altijd een vals gevoel van veiligheid en je gaat er wel degelijk harder door rijden.
Ik heb ook een Tomtom live, die doet ongeveer hetzelfde, maar je kan de flitsers niet afmelden en je ziet niet wie er voor je rijd.
Zeer vervelend is dat, je rijd op een snelweg waar ze waarschijnlijk die dag op verschillende plaatsen hebben staan flitsen en je krijgt dus om de vijf botten valse meldingen.
Wat dan weer wel zeer leuk is aan de Tomtom live is de Google search. Werkt perfect en je hoeft dus nooit meer op voorhand thuis het adres te zoeken waar je naar toe wil.
Die doet enkel de vaste ?
Volgens mij zijn er maar 2 diensten in Belgie die redelijk tot goed werken nl. Winkango(Alertegps) en Coyote.
Beide hebben een groot aantal gebruikers en zijn te krijgen in verschillende formaten : stand alone, satnav, Android & Iphone
Coyote kost 12€ per maand of 250€ 24mnd + eventueel toestel.
Wikango vanaf 60€ per jaar tot maximum 200€ levenslang + eventueel toestel.
Het leuke aan deze toestellen is dat je kan zien hoeveel gebruikers er voor je rijden en je flitsers kan aanmelden maar ook kan afmelden.
Ik heb m'n Wikango nu een paar maanden en het komt zelden voor dat er niemand voor me rijdt, dus voor mij is dit goed genoeg om niet de duurdere Coyote te kopen.
Het is niet zo dat ik voor 100derden Euro's boetes aan elkaar rij zonder zo'n toestel, maar het is wel leuk om niet constant op je teller te hoeven letten, zeker als het niet druk is. Maar het blijft natuurlijk altijd een vals gevoel van veiligheid en je gaat er wel degelijk harder door rijden.
Ik heb ook een Tomtom live, die doet ongeveer hetzelfde, maar je kan de flitsers niet afmelden en je ziet niet wie er voor je rijd.
Zeer vervelend is dat, je rijd op een snelweg waar ze waarschijnlijk die dag op verschillende plaatsen hebben staan flitsen en je krijgt dus om de vijf botten valse meldingen.
Wat dan weer wel zeer leuk is aan de Tomtom live is de Google search. Werkt perfect en je hoeft dus nooit meer op voorhand thuis het adres te zoeken waar je naar toe wil.
Ik heb ook een Wikango.
Heb eerst de Wikango en Coyote app op m'n Android getest en vond de Wikango beter werken. Dit icm het feit dat de Wikango een levenslang abo aanbood, maakte dat ik een Wikango One heb gekocht (tweedehands en met levenslang abo, had geluk en heb hem voor 120€ gekocht ipv 250€)
Spul werkt goed en toont enkel de verkenners voor je (Coyote toont ook die achter je, waardoor het lijkt dat er meer Coyote gebruikers zijn dan er eigenlijk zijn)
Een collega heeft een Coyote (v1) en is daar niet zo tevreden over.
Heb eerst de Wikango en Coyote app op m'n Android getest en vond de Wikango beter werken. Dit icm het feit dat de Wikango een levenslang abo aanbood, maakte dat ik een Wikango One heb gekocht (tweedehands en met levenslang abo, had geluk en heb hem voor 120€ gekocht ipv 250€)
Spul werkt goed en toont enkel de verkenners voor je (Coyote toont ook die achter je, waardoor het lijkt dat er meer Coyote gebruikers zijn dan er eigenlijk zijn)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
Wikango heb ik gevonden, coyote app niet, maar ik zou ze toch graag eens testen voordat ik €'s spendeer.iceke schreef:wikango als Coyote hebben een Android app.
Trapster, waze zijn niet zo goed, vandaag nog een flitswagen gepasseerd, stond niet aangegeven (zeer duidelijk opgesteld als je er op let).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Juist opletten met al die apps als je in het buitenland zit, jij (of je werkgever) zou wel eens kunnen verschieten van je dataverbruik...
Bij de toestellen die je kan kopen heb je dat probleem niet.
Bij de toestellen die je kan kopen heb je dat probleem niet.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Spijtig dat Avertinoo (nog) niet bestaat op Android.
Ik heb dit naast Icoyote en Wikangoo getest op Iphone, en Avertinoo is toch wel de beste van de 3!
Zeker gezien de prijs van eenmalig 5€!
Ik heb dit naast Icoyote en Wikangoo getest op Iphone, en Avertinoo is toch wel de beste van de 3!
Zeker gezien de prijs van eenmalig 5€!
-
- Elite Poster
Een kennis gebruikt die op zijn iphone, werkt geweldig (al in werking gezien).
Is er ergens een trial versie te vinden van Icoyote ? Op de market vind ik Icoyote niet eens (market enabler voor nodig blijkbaar)
edit: gekocht (orange,fr)
Is er ergens een trial versie te vinden van Icoyote ? Op de market vind ik Icoyote niet eens (market enabler voor nodig blijkbaar)
edit: gekocht (orange,fr)
-
- Elite Poster
Wikango waarschuwt ook voor flitsers op andere banen (dan waar je rijdt): nogal verwarrend.TL@ schreef:Ik heb ook een Wikango.
Zowel Icoyote als Wikango waarschuwen veel te vroeg (vanaf 500m ipv bvb 250m: tomtom flitsplaatsen autosnelweg (flits.bnet.be)).
Die laatste (flits.bnet.be) gebruik ik al jaren, nooit meer geflitst geweest (vroeger vnl. veel km's in de weekends).
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Het nadeel van de meeste van die dingen... en dat maakt ze voor mij ook waardeloos (het ding staat uiteindelijk meer te piepen dan wat anders). M'n TomTom met flitsers van flits.bnet.be deed het eigenlijk redelijk goed, alléén spijtig dat m'n ingebouwde GPS van de auto geen mogelijkheid heeft flitsers toe te voegensilencer schreef:Wikango waarschuwt ook voor flitsers op andere banen (dan waar je rijdt): nogal verwarrend.

- iceke
- Elite Poster
???
Tomtom zijn enkel vaste flitspalen (De live service met de mobiele is niet echt top)
Wikango & Coyote zijn de mobiele, zo gebruik ik ze dus ook, de vaste schakel ik uit op m'n Wikango.
Maar het klopt wel natuurlijk, op de Antwerpse ring bv. krijg je zeker 5+ valse meldingen na elkaar.
Tomtom zijn enkel vaste flitspalen (De live service met de mobiele is niet echt top)
Wikango & Coyote zijn de mobiele, zo gebruik ik ze dus ook, de vaste schakel ik uit op m'n Wikango.
Maar het klopt wel natuurlijk, op de Antwerpse ring bv. krijg je zeker 5+ valse meldingen na elkaar.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Bij Volvo zitten de flitsers er standaard in.r2504 schreef:... alléén spijtig dat m'n ingebouwde GPS van de auto geen mogelijkheid heeft flitsers toe te voegen

Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Deel van't meubilair
BMW... met kaarten op HDD... blijkbaar niet te krakenseagull schreef:Bij Volvo zitten de flitsers er standaard in.

- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ik vind dat op geen zak trekken, deed niks anders dan crashen.johcla schreef:Kijk eens bij http://www.waze.com, dat is een gratis communicatie-gps.
Files en (mobiele) flitslocaties worden door de gebruikers met elkaar gedeeld.
-
- Deel van't meubilair
Dat vraagt me veel te veel niet essentiele aandacht... straks kijk je meer naar borden dan naar de weg.
Je moet voor de aardigheid eens tellen hoeveel borden je hebt op sommige wegen... niet moeilijk dat je soms gewoonweg niet meer weet hoeveel je nu echt mocht rijden.
Je moet voor de aardigheid eens tellen hoeveel borden je hebt op sommige wegen... niet moeilijk dat je soms gewoonweg niet meer weet hoeveel je nu echt mocht rijden.