Mijn excuses voor de (kleine) vervuiling..
Maar ik weet dat er Dommel mensen rondhangen..
Heren
Volgens mij is het vandaag geen feestdag. Die was gisteren.. Moesten jullie toch gesloten zijn vandaag..
- Gelieve op vrijdag dan NIET te liegen tegen uw klanten.
- Gelieve dan ook iets op de website te plaatsen.
Indien jullie toch open zijn..
Bij mij is het bijna 9.30 uur.. Misschien jullie klokskes juist zetten ??? Je kan die via internet syncen hoor...
maw. ook ik ben binnen enkele weken waarschijnlijk weg, of DOMMEL moet hele grote konijnen uit hun hoedjes kunnen halen..
Vandaag feestdag..
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ze zoeken daar robotten. Goed zijn in boekhouden, feilloos in NL, feilloos in FR, feilloos in EN. Hoge eisen stellen en niemand vinden, volgens mij zoeken ze zelfs niemand...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Gaan solliciteren en te licht bevonden lord?
Ik zou zo'n dingen enkel vertellen als ik er echt zeker van ben. Feit is dat ze via hun site mensen zoeken. Uw vermoeden is dat ze er geen zoeken maar voegt daar geen argumenten bij (klinkt als laster nietwaar?).
Feit is dat ook veel bedrijven een feestdag die op een zondag valt vaak compenseren de maandag erop.
En het is natuurlijk ook een feit dat ze dit hadden mogen communiceren. Dat ze niet moeten liegen enz... Op het forum staan er hier veel feiten/verhalen die niet positief zijn voor dommel en wil nergens afbreuk aandoen!.. maar ik heb het graag over feiten en niet zozeer over vermoedens. Zo kom je over als iemand die er plezier in heeft om dommel af te breken en vraag me af wat je daaraan hebt Je lijkt me meer een (gefrustreerde)puber dan iemand van 91 (zoals op je profiel )
Ik zou zo'n dingen enkel vertellen als ik er echt zeker van ben. Feit is dat ze via hun site mensen zoeken. Uw vermoeden is dat ze er geen zoeken maar voegt daar geen argumenten bij (klinkt als laster nietwaar?).
Feit is dat ook veel bedrijven een feestdag die op een zondag valt vaak compenseren de maandag erop.
En het is natuurlijk ook een feit dat ze dit hadden mogen communiceren. Dat ze niet moeten liegen enz... Op het forum staan er hier veel feiten/verhalen die niet positief zijn voor dommel en wil nergens afbreuk aandoen!.. maar ik heb het graag over feiten en niet zozeer over vermoedens. Zo kom je over als iemand die er plezier in heeft om dommel af te breken en vraag me af wat je daaraan hebt Je lijkt me meer een (gefrustreerde)puber dan iemand van 91 (zoals op je profiel )
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Hoe zit het eigenlijk als je die maandag geen vrijaf hebt gehad (feestdag op zondag).
Moet je die dan recupereren (wettelijk geregeld?) ?
Moet je die dan recupereren (wettelijk geregeld?) ?