Telenet problemen - Mail naar Duco
In plaats van de Steve Jobs wannabe uit te hangen zou hij beter zijn helpdesk wat aandacht geven zodat die snel en effectief de klant zijn problemen kan oplossen. Het feit dat een manager wel een oplossing kan forceren maar de gewone kanalen falen duid op dysfunctie in de organisatie.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Trouwens mag ik bij deze dan Duco z'n email adres ?
Misschien kan hij dan uitleggen waarom ik dergelijke snelheden haal ipv. 30 Mbits...
... en vooral waarom Charlotte het zelfs vertikt van hierop te antwoorden (na een klassiek eerste mailtje van we kijken ernaar).
We kunnen hem dan meteen vragen waarom MAC PT niet mogelijk is bij de nieuwe modems, waarom we geen decoders kunnen kopen (het verhaaltje van steeds de nieuwste is toch een leugen), waarom het basispakket niet ongecodeerd op DVB-C kan, waarom er nog steeds geen CI+ is (zelfs hun Nederlandse evenknie heeft het), waarom de prijzen hier zo duur zijn, waarom FUP een lachtertje is, waarom sommige peerings een ramp zijn, ... en nog 37 andere vragen.
Misschien kan hij dan uitleggen waarom ik dergelijke snelheden haal ipv. 30 Mbits...
... en vooral waarom Charlotte het zelfs vertikt van hierop te antwoorden (na een klassiek eerste mailtje van we kijken ernaar).
We kunnen hem dan meteen vragen waarom MAC PT niet mogelijk is bij de nieuwe modems, waarom we geen decoders kunnen kopen (het verhaaltje van steeds de nieuwste is toch een leugen), waarom het basispakket niet ongecodeerd op DVB-C kan, waarom er nog steeds geen CI+ is (zelfs hun Nederlandse evenknie heeft het), waarom de prijzen hier zo duur zijn, waarom FUP een lachtertje is, waarom sommige peerings een ramp zijn, ... en nog 37 andere vragen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
gewoon voornaam punt [email protected]
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Niet iedereen heeft Fibernet, maar laat ons daar niet over uitwijden (er is trouwens een thread van), er zijn genoeg problemen waar Telenet niet wil op antwoorden (tenzij totaal naast de kwestie) of gewoonweg niets aan doet.bjorna schreef:Ik zou niet weten wat er met de nieuwste moden/wireless verkeerd is ivm snelheid.
-
- Premium Member
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:33
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 79 keer
tof, tot iedereen het begint te doen... Ik vermoed dat hij een paar mailtjes per weekend wel aan kan, maar 1000?bjorna schreef:http://www.zdnet.be/news/126633/telenetproblemen-mail-naar-duco/
Gelukt .!! Denk ik, na dit forum bestudeerd te hebben mailtje gestuurd naar [email protected]. En onwaarschijnlijk maar waar, na twee maanden zonder internet(fn 60), plots na twee dagen reeds telefoon van TN .Mijnheer uw internet werkt terug en we bieden u compensatie aan 3 maanden gratis internet ,wat eigenlijk op 1 maand gratis neer komt (2 maand betaald niks werkte).
Denk dat dit standaard compensatie is , om de mens te sussen !!Hoop dat er snel wat deftige concurentie op de markt komt .
Zoals elke goeie vlaming maar knikken en slikken zeker!!
Denk dat dit standaard compensatie is , om de mens te sussen !!Hoop dat er snel wat deftige concurentie op de markt komt .
Zoals elke goeie vlaming maar knikken en slikken zeker!!
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
zal toeval zijn want het emailadres die jij opgeeft bestaat niet
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik vind het enerzijds nobel dat een CEO de vragen en klachten van zijn klanten ten harte neemt. Maar anderzijds is het zielig dat een CEO voor helpdesk moet spelen, als het zo zit mogen ze al die idioten van IPG buiten smijten en alle telefoontjes en mails doorsturen naar de managers, en zo hebben ze minder uitgaven.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
3 maand geleden heb ik 1 Jaar Gratis Fibernet gewonnen.
Na tal van problemen hierover met de helpdesk, afgesloten internet en de modemswap die pas 1 maand later plaatsvond ipv de avond van winst, heb ik tot op vandaag nog steeds geen korting gekregen op mijn factuur.
Dus besloot ik om heel mijn verhaal en problemen eens door te mailen naar Duco.
Daarjuist om 22.50u een mailtje verzonden, en om 23.07u al een antwoord (en excuses voor de rompslomp) teruggekregen.
Ben eens benieuwd hoe het zal aflopen.
Na tal van problemen hierover met de helpdesk, afgesloten internet en de modemswap die pas 1 maand later plaatsvond ipv de avond van winst, heb ik tot op vandaag nog steeds geen korting gekregen op mijn factuur.
Dus besloot ik om heel mijn verhaal en problemen eens door te mailen naar Duco.
Daarjuist om 22.50u een mailtje verzonden, en om 23.07u al een antwoord (en excuses voor de rompslomp) teruggekregen.
Ben eens benieuwd hoe het zal aflopen.
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Het siert de CEO van Telenet dat hij de mails wil beantwoorden.
Misschien moeten de mensen van de helpdesk beter opgeleid worden, zodat hij zijn vrije dagen niet moet opofferen om de meest elementaire zaken op te lossen.
Ieder bedrijf staat vol computers maar als je iets gedaan moet krijgen is het soms een lijdensweg die weken of soms maanden kan duren.
Voor Nederlands druk 1, voor een probleem met uw factuur druk 2, enz. Tot je tenslotte voor de optie 9 kiest... een ogenblik geduld, u wordt doorverbonden met een medewerker... die het dan ook niet echt weet. Basta zal nog veel containers moeten plaatsen...
Misschien moeten de mensen van de helpdesk beter opgeleid worden, zodat hij zijn vrije dagen niet moet opofferen om de meest elementaire zaken op te lossen.
Ieder bedrijf staat vol computers maar als je iets gedaan moet krijgen is het soms een lijdensweg die weken of soms maanden kan duren.
Voor Nederlands druk 1, voor een probleem met uw factuur druk 2, enz. Tot je tenslotte voor de optie 9 kiest... een ogenblik geduld, u wordt doorverbonden met een medewerker... die het dan ook niet echt weet. Basta zal nog veel containers moeten plaatsen...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het zou hem nog meer sieren moest hij de grond van het probleem aanpakken. Op 10 jaar tijd kan je moeilijk stellen dat de administratieve puinhoop en de consistentie, alsook kwaliteit in antwoorden van de helpdesk er veel op vooruit is gegaan.blidi schreef:Het siert de CEO van Telenet dat hij de mails wil beantwoorden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik heb maar ongeveer 10 maanden enkel digitale tv bij telenet en ik heb al meer problemen had (facturatie) en aan de telefoon moeten hangen dan in 6 jaar dsl/tel =>Geen.
(staat hier ergens op het forum, bij de aankoop al bedot met geen installatie/activatiekosten op 2 digicorders die aangeboden werden via de telefoon die ik na rompslomp dan uiteindelijk maar de helft moest betalen)
Ik vermoed dat enkele gasten daar op hun helpdesk klanten zoveel mogelijk proberen te bedotten...
Heel onlangs opnieuw...
Op de factuur van Maart was 1 digicorder opeens niet aangerekend en een correctie van een -2,8€.
Tja was maar eerlijk en heb dit ingebeld waarop een gast op de helpdesk me vroeg of ik wou of ze een dossier moesten aanmaken of het zo te laten en permanent dus niet meer moest betalen voor deze ene digicorder die niet meer in hun systeem zichtbaar was;..tja wat dacht je dat ik zei
daarna kwam hij af door die geste dat ik nu aangeboden werd of ik prime met een prachtig aanbod wou...nee bedankt...kan dit zomaar zo ? Permant niet meer moeten betalen voor die digicoder...o jawel...waren ze maar alemaal zo eerlijk om dit in te bellen...oké bedankt...
Eergisteren natuurlijk een mail ontvangen dat ik bedankt ben voor de aankoop van die betreffende digicorder +activatie 50€ en installatie 50€ + opnieuw een jaarcontract...
Deze keer op de helpdesk een mevrouw;..u hebt dit ingebeld...jamaar dit is standaard zo en die activatie/installatiekosten zullen niet gefactureerd worden...
Tja vergeten te vermelden dat er ook geen sprake kan zijn van een nieuwjaarcontract en heb geen goesting meer om die gasten nog es te contacteren dus maar een heel duidelijk klacht gemaild naar hun facturatie dienst...
Enfin ik heb nu voor die promo van 6m => 10€ intense bij BGC enkel internet bijgenomen bij mn telefonie dus een tripple pack (+tv) zit er voor het eerste jaar niet in en daarna zal het jammer ook maar 1 digicorder van BGC worden vrees ik omdat er hier 2 digicorders intens gebruikt worden en ik vrees dat er niet meer veel momenten zullen zijn om comfortabel te surfen/downloaden met een 20 Mbit vdsl2 lijn die ik nu heb...
enfin zullen zien in die tijd krijgen we mss een 50 Mbit/s speed bij BGC...(met die dozen tussen de rops...naam ontglipt me)
(staat hier ergens op het forum, bij de aankoop al bedot met geen installatie/activatiekosten op 2 digicorders die aangeboden werden via de telefoon die ik na rompslomp dan uiteindelijk maar de helft moest betalen)
Ik vermoed dat enkele gasten daar op hun helpdesk klanten zoveel mogelijk proberen te bedotten...
Heel onlangs opnieuw...
Op de factuur van Maart was 1 digicorder opeens niet aangerekend en een correctie van een -2,8€.
Tja was maar eerlijk en heb dit ingebeld waarop een gast op de helpdesk me vroeg of ik wou of ze een dossier moesten aanmaken of het zo te laten en permanent dus niet meer moest betalen voor deze ene digicorder die niet meer in hun systeem zichtbaar was;..tja wat dacht je dat ik zei
daarna kwam hij af door die geste dat ik nu aangeboden werd of ik prime met een prachtig aanbod wou...nee bedankt...kan dit zomaar zo ? Permant niet meer moeten betalen voor die digicoder...o jawel...waren ze maar alemaal zo eerlijk om dit in te bellen...oké bedankt...
Eergisteren natuurlijk een mail ontvangen dat ik bedankt ben voor de aankoop van die betreffende digicorder +activatie 50€ en installatie 50€ + opnieuw een jaarcontract...
Deze keer op de helpdesk een mevrouw;..u hebt dit ingebeld...jamaar dit is standaard zo en die activatie/installatiekosten zullen niet gefactureerd worden...
Tja vergeten te vermelden dat er ook geen sprake kan zijn van een nieuwjaarcontract en heb geen goesting meer om die gasten nog es te contacteren dus maar een heel duidelijk klacht gemaild naar hun facturatie dienst...
Enfin ik heb nu voor die promo van 6m => 10€ intense bij BGC enkel internet bijgenomen bij mn telefonie dus een tripple pack (+tv) zit er voor het eerste jaar niet in en daarna zal het jammer ook maar 1 digicorder van BGC worden vrees ik omdat er hier 2 digicorders intens gebruikt worden en ik vrees dat er niet meer veel momenten zullen zijn om comfortabel te surfen/downloaden met een 20 Mbit vdsl2 lijn die ik nu heb...
enfin zullen zien in die tijd krijgen we mss een 50 Mbit/s speed bij BGC...(met die dozen tussen de rops...naam ontglipt me)
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik ben niet bepaald voor Telenet maar ik moet toegeven dat dit de CEO van Telenet wel siert. Ik ben het echter eens met r2504 dat je de problemen beter kan aanpakken bij de bron. Met een miljoen klanten (wellicht nog meer, als je er TV en telefonie bij rekent) kan die mens het overigens toch niet volhouden, hoe positief de actie op zich ook moge zijn (een zenuwinzinking vanwege het niveau van de mails die er naar zullen worden gestuurd wens ik hem nu ook weer niet toe - als je ziet wat er hier soms binnenkomt ).
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
^^
zo heb ik ook mijn gokje gewaagd, en het was een goede gok.
Ondertussen heb ik voor mijn probleem ook al een mail ontvangen van een medewerkster, en een telefoontje met verontschuldigingen en de melding dat het bij de volgende factuur wordt aangepast.
Alleen zielig dat het via deze weg WEL lukt, en niet via de klantendienst/facturatiedienst.
zo heb ik ook mijn gokje gewaagd, en het was een goede gok.
Ondertussen heb ik voor mijn probleem ook al een mail ontvangen van een medewerkster, en een telefoontje met verontschuldigingen en de melding dat het bij de volgende factuur wordt aangepast.
Alleen zielig dat het via deze weg WEL lukt, en niet via de klantendienst/facturatiedienst.
-
- Premium Member
- Berichten: 723
- Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 65 keer
Ik peins dat diene mens veel leeswerk gaat hebben als iedereen dat begint te doen . Maar misschien dat er dan ingezien wordt dat er echt wel iets moet gedaan worden aan het algemene niveau van de helpdesk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Of Duco dat werkelijk allemaal zelf leest en doorstuurt daar twijfel ik sterk aan. Ik vermoed eerder een goed georganiseerde marketingtruc.
En als hij dat werkelijk zelf allemaal leest en opvolgt dan gaat de hele organisatie er op korte termijn onderuit. Iedereen zal immers voortaan eerst naar Duco mailen ...
En als hij dat werkelijk zelf allemaal leest en opvolgt dan gaat de hele organisatie er op korte termijn onderuit. Iedereen zal immers voortaan eerst naar Duco mailen ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Ik kreeg wel degelijk antwoord van Duco:fredo66 schreef:Of Duco dat werkelijk allemaal zelf leest en doorstuurt daar twijfel ik sterk aan.
Wouter,
Dank voor uw mail. Ik begrijp uw bezorgdheid.
Jan en Peter kunnen hier meer over vertellen dus ik vraag hen bij deze u een precies.
Mvg,
Duco
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
En hoe zeker ben je dat dat van Duco kwam?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Of het Duco is weet ik niet, maar de zinsbouw trekt alvast op niet veel.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Trojan, hangt van het uur af waarop hij dat gestuurd heeft Ik weet dat mijn mails die ik stuur een kot in de nacht in het engels meer sense maken dan in het nederlands
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Het klink een beetje als een slechte vertaling gedaan door google translate of babelfish.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Nen Indiër!!!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)